Gå til innhold

Tørrfor fra dyrebutikken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe tørrfor idag fra dyrebutikken. Jeg brukte IAMS før, og katten digget det. Nå har jeg fått ny katt da den forrige døde av alderdom.

Den nye lille pusen nekter å spise Royal Canin og Hills(!), så hva kan da være et alternativ?

Jeg kan ikke ta med smaksprøver og dra tilbake på 1-2-3 da jeg bor et godt stykke unna dyrebutikken.

Selger de Iams fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd den nye til Royal Canin ?

Digestive Comfort, katten min elsker den, hun plukker bitene ut og spiser dem først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Var hos dyrlegen og fikk med noen prøver for litt siden, men hun likte ikke noen av Royal Canin sine :klo:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spiser hun forressten InHome fra Rema 1000 og digger den, men jeg vil kjøpe tørrfor som er litt "drøyere" osv.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

I dyrebutikken her i byen selger de IAMS.

Men du kan jo søke opp nummeret til den dyrebutikken du skal til og ringe dem og spørre på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi selger IAMS der jeg jobbe hvertfall. Tror ikke veterinærer selger det. Royal Canin har et fôr som heter Exigent, hvit pakke med rosa. Den er spesielt for kresne katter. Ellers er IAMS veldig bra, det er det merket med mest kjøtt i, katter er jo 100% kjøttetere. Men hver obs. på at dette fôret er beregnet på katter fra 1-6 år. Har du en kattunge bør du gi kattemat beregnet på kattunger. Hvis katten din e sterilisert eller kastrert bør du være ekstra nøye med å gi den fôr fra veterinær elle dyrebutikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi selger IAMS der jeg jobbe hvertfall. Tror ikke veterinærer selger det. Royal Canin har et fôr som heter Exigent, hvit pakke med rosa. Den er spesielt for kresne katter. Ellers er IAMS veldig bra, det er det merket med mest kjøtt i, katter er jo 100% kjøttetere. Men hver obs. på at dette fôret er beregnet på katter fra 1-6 år. Har du en kattunge bør du gi kattemat beregnet på kattunger. Hvis katten din e sterilisert eller kastrert bør du være ekstra nøye med å gi den fôr fra veterinær elle dyrebutikk.

Men de har IAMS fra 7år pluss også, så det er jo da ikke bare beregnet på de under 6år :opplyser:

De selger IAMS her jeg bor og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusekatten min er halvtannet år.

Og nei,hun hatet babymat fra jeg fikk henne som 6-7mnd. (Og de fleste katter jeg har vært borti gjør det. med unntak av den ene whiskas tørrfor med melkekuler i)

MEN. Jeg fikk tak i IAMS :) Og det var smaksgaranti, så jeg skal prøve den ut først, og får byttet om det er 2/3 igjen av posen :)

Takker for svar :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...