Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Tannlege er så vanvittig dyrt!!! jeg gruer meg hver gang jeg skal dit, går en gang i året slik at det ikke blir så mye hver gang :)

Er deilig med slike som bare fyker avgårde :)

Jeg pleier egentlig å gå hvert år jeg også, men nå hadde jeg ramlet ut av lista til forrige tannlege og vips, så hadde det gått tre år. Så derfor ble det litt å ta igjen nå. Og jeg som ikke pleier å ha hull en gang :sukk:

Hva er en basebarnehage? Jeg jobber på sykehjem. :opplyser:

Forskjellen mellom en avdelingsbarnehage og basebarnehage er at basebarnehagene er mer åpne (rominndelingen) og det samarbeides mer mellom basene. I en avdelingsbarnehage er avdelingene mer for seg selv innenfor fire vegger. I alle fall den erfaringen jeg har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos barnehage....

Er du glad i dag? ;)

(referere til FBen din.)

JA! :-D endelig blir skurkene tatt og straffet. Men de fikk ikke hard nok straff mener jeg og de andre. De har tross alt ødelagt mye nattesøvn for oss og tatt fra oss to år med pensjon! Men jeg godter meg ved at de faktisk må i fengsel! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde generelt en bra dag i går. Bra dag på jobb,trening etter jobb og en litt spesiell kveld i går. Det var jo skuddårsdag i går og da kan jo damene fri til sin kjære. Har tullet og fleipet med kjære om det lenge og faktisk vært inne på tanken om at jeg kanskje skulle fri. Men det har vært for skummelt. Men det som var så merkelig,er at da vi våknet i dag tidlig,så våknet vi jaggu meg som forlovet ;-)

Det ble til at jeg fridde til min kjære i går og han sa ja etter å ha sett på meg og pint meg i et halvt minutt-minutt.

Var ikke noe superromantisk opplegg,men vi er vel begge ganske enkle,så perfekt setting for oss to.

Blir en tur innom gullsmed etter jobb i dag. Vi har vel egentlig ikke råd til ringer vi som skal på ferie og ut med penger til tannlege. Men ettersom vi kommer til å ha de samme ringene både nå og når vi gifter oss, så får det heller koste litt nå.

Vi kommer ikke til å ha noe stort bryllup,det har vi vært enige om siden vi møttes. Det blir hos byfogden og mest sannsynlig ut å spise med nærmeste familie. Men hvit kjole skal jeg ha...haha.

Så enten blir det bryllupsreise på forskudd i oktober,ellers så er vi allerede gift da ;-)

Skummelt dette!

Har ikke sagt noe til noen enda,så dere som har meg på FB...ikke skriv noe der! Takk. :-)

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for å være glad! (selv om jeg ikke har peiling på hvorfor :ler:)

Og GRATULERER! :hjerte:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for å være glad! (selv om jeg ikke har peiling på hvorfor :ler:)

Og GRATULERER! :hjerte:

Jippi :hoppendeglad: Gratulerer som nyforlovet :klemmer: Tøff du er som tør å fri!!!

Takk :rodmer:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! :strix:

FB? :) Har snoket litt så jeg tror jeg vet hvem du er på FB. :lur:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! :strix:

FB? :) Har snoket litt så jeg tror jeg vet hvem du er på FB. :lur:

Takk, takk.

Du har snoket ja. Jeg aner ikke hvem du er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har to felles venner ;)Er bare nysgjerrig. Fins ikke skummel! ;)

Skummel nei!

Det hadde jeg aldri trodd :ler:

Må inn å snoke litt jeg også da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner ut hvem jeg er da. ;) Det var egentlig bare en tilfeldighet at jeg fant det ut. Jeg bare tippet.. og så så jeg at vi har to felles venner, så da skjønte jeg det :) Tror jeg da.. er jo ikke 100% sikkert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du finner ut hvem jeg er da. ;) Det var egentlig bare en tilfeldighet at jeg fant det ut. Jeg bare tippet.. og så så jeg at vi har to felles venner, så da skjønte jeg det :) Tror jeg da.. er jo ikke 100% sikkert. ;)

jeg ga opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...