Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Hehe.. karneval! Så gøy! :hoppe:

Ja du må ta vare på deg selv Frigg så du blir helt frisk igjen! Kanskje greit å slappe av mest mulig i helgen. :jepp:

Karneval er gøy, og jeg fikk med meg kjære en kjapp tur på Mye Moro for å kjøpe en gigantisk smokk :ler: Skal være liten jente i morgen. One-piece, musefletter, ekstra påtegnet fregner og diger smokk...det må bli bra :jepp:

Og så deilig å kunne gå i one-piece på jobbe for en dag :ler:

Skal ta vare på meg selv mia! I morgen er det jobb, og etter jobb skal jeg og kjære innom Nomaden for å kjøpe noen småting å så skal vi til Mucho Mas for å spise litt og ta en øl. Så ble vi enige om å dra til svigermor på lørdag og være der til kvelden, så være hjemme på søndag. Tror det blir bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klem! Long time noe see (influensa :/)

Høres ut som om du har hatt en fin helg! Koselig å lese at dere har det så bra sammen :hjerte:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke helt som planlagt denne helgen men koselig for det. Dro til svigermor i går og var sammen med familien til kjære. Ettersom det var så fint vær så dro alle sammen til Fredrikstad en tur. Veldig koselig. Jeg og kjære dro hjem til oss selv ut på kvelden.

Jeg hadde egentlig planer om å være hjemme i dag, men ettersom det var så fint vær og kjære skulle hente et kjøleskap, så ble jeg med. Hentet kjøleskap og kjøre hjem til svigermor med det. Så har nettopp kommet hjem derfra. Nå er det litt tid på nettet før jeg skal få laget lunsj til i morgen, pakke treningssekken og rydde kjøkkenet.

I morgen er det ny uke og jobb igjen. kommer nye studenter igjen i morgen, som skal være på basen i to måneder. Eller kommer morgendagen til å gå med til pedagogmøte og medarbeidersamtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med litt å drive med i helgen også. :jepp:

Sant det, men jeg liker ikke at helgen går i ett og at det nesten er bare å hoppe i seng når vi kommer hjem på søndagene. vil ha litt tid på å roe ned før man legger seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg skjønner den... Jeg har fri i morgen, så det er litt annerledes for meg :)

Ikke misunnelig i det hele tatt :fnise:

Jeg skal opp 05:30 :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tidlig.. :troest:

Men jeg skal se om jeg får gjort litt hjemme da. ;)

Ja, det er tidlig, men slik er det når man begynner 07:30 og det tar 50min til jobb. Men er ferdig kl 15 da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det var veldig tidlig! Om jeg flytter til oslo vil jeg håper jeg at jeg slipper lang pendlingsvei.. maks 30 min!

Du som er førskolelærer har nok null problem med å finne deg en jobb i nærheten av der du eventuelt skal bosette deg. For meg tar det nok ikke mer enn 20-30 min med bil i rushen tenker jeg ;) Men jeg har blitt så vant med å bruke en time til jobb at jeg ikke tenker over det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne dagen har flydd avgårde. Dagen begynte som sagt tidlig og med en del forvirring på jobb ettersom vi ikke fikk satt over noen av basetelefonene til hverken våre egne mobiler eller til kjøkkentelefonen. Og ettersom det var bare to av fem tidligvakter som hadde kommet til 07:30 så måtte vi to som var der løpe rundt og prøve å ta telefonene som ringte på basene :ler:

Men det kom da folk etterhvert.

Hadde medarbeidersamtale i dag og det gikk mye bedre enn jeg hadde forventet. Fikk et bedre inntrykk av sjefen enn jeg har hatt før og vi fikk diskutert og reflektert over mye. Så en mye bedre følelse enn jeg har hatt på lenge ift jobb :nigo:

Da samtalen var over, som da varte i hele to timer (!), var jeg ferdig på jobb. Kom meg på jobb og hadde tenkt til å ta en rolig økt ettersom jeg hadde litt småvondt i hodet og første trening etter forkjølelsen. Kom meg på mølla og gikk ganske fort i enten 10 eller 5% stigning eller joggin på 2.5% stigning i en time. Har vel aldri blitt så svett og sliten på mølla noen gang. Det var mye tyngre enn å jogge gitt. Og nå er jeg så sliten i bein at det svir :ler:

Middag: salat med kylling. Og resten av uke blir det nok også salat til middag. NÅ er det på tide å få vekta nedover altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet som en stein i natt. Merket ikke at kjære kom og la seg og jeg våknet ikke før kl var 6 dag tidlig! Så trening og en lett middag hjelper visst på søvnen :jepp:

Nå er frokosten inntatt og jeg er snart på vei til tannlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven steike...kommer til å bli blakk etter at jeg er ferdig hos tannlegen. Må trekke en visdomstann (pga hull)og bør trekke den andre. Har et bittelite hull i en tann ved siden av en visdomstann og jeg har mistet fyllinga i en annen! Makan altså! så....det blir 6000 spenn rett ut det gitt :sukk: Men det må gjøres og det er greit å få gjort det så fort som mulig. Så neste fredag skal jeg få tatt hullene og trekke den ene tanna. Glad jeg fikk det på en fredag, så har jeg helga å komme meg på :ler:

Men tannlegen jeg var hos i dag var utrolig hyggelig. Ble nesten forelsket :ler:

Greit nok at det koster mye, men han har fått masse, masse skryt og bruker det siste av duppeditter innen tannlegefeltet.

Nå er det 2 1/2 time igjen av arbeidsdagen og jeg har knapt sett barna i dag. Kom litt senere på jobb pga tannlegen, og da jeg kom på jobb hadde de samling. Var sammen med dem i lunsjen og etter lunsj gikk barna ut og vi hadde basemøte. Etter basemøte var det tid for pause. Så jeg får vel sett litt av dem etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også veldig fornøyd med tannlegen jeg går til. Bruker det nyeste utstyret og er kjempetrivelig. :jepp:

Men det kunne gjerne vært egenandel hos tannlegen altså..

Basemøte? Jobber du i omsorgsleilighet for barn eller noe sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd med tannlegen jeg går til. Bruker det nyeste utstyret og er kjempetrivelig. :jepp:

Men det kunne gjerne vært egenandel hos tannlegen altså..

Basemøte? Jobber du i omsorgsleilighet for barn eller noe sånt? :)

Ja,enig i at det kan være en egenandel hos tannlegen. Men,men. Bruker heller litt penger på en ordentlig tannlege og får ting gjort ordentlig.

Jeg jobber i en basebarnehage ;-) har endelig klart å legge bort ordet avdeling og begynne å bruke ordet base ;-) Hva jobber du med Mia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlege er så vanvittig dyrt!!! jeg gruer meg hver gang jeg skal dit, går en gang i året slik at det ikke blir så mye hver gang :)

Er deilig med slike som bare fyker avgårde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...