mia83 Skrevet 1. november 2011 #341 Del Skrevet 1. november 2011 Ok det er lokk på dem ja.. da skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. november 2011 #342 Del Skrevet 1. november 2011 OMG for noen fantastiske egg!!!! Må bestille den der i morra. Kanskje to. Eller tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. november 2011 Forfatter #343 Del Skrevet 2. november 2011 Trøttings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. november 2011 #344 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg tenkte på deg da jeg så denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2011 #345 Del Skrevet 5. november 2011 er det ikke ofte de unyttige tingene til kjøkkenet som er de morsomste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2011 Forfatter #346 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg tenkte på deg da jeg så denne Hahaha! er det ikke ofte de unyttige tingene til kjøkkenet som er de morsomste? Nemlig! --- Hjem-til-mamma-helg: vi skal bake lefser, som vi gjør hvert år. Også skal vi forspise oss på raspeball (eller klubb, som mamma kaller det). Blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. november 2011 #347 Del Skrevet 6. november 2011 Så arkologer på TV'n her om da'n, og da håpa jeg enkeli' å se en arkolog jeg kjente, da! Du ble vaffal tenkt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2011 #348 Del Skrevet 6. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2011 #349 Del Skrevet 6. november 2011 Tusen hjertelig takk for falafeloppskriften! De ble kjempegode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 7. november 2011 #350 Del Skrevet 7. november 2011 ohhh, falafeloppskrift?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. november 2011 #351 Del Skrevet 8. november 2011 Håper du har det bra Ping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. november 2011 Forfatter #352 Del Skrevet 14. november 2011 Heh, dagbokformen min er ekstremt variende om dagen, ser jeg. Jeg lever! Holder på å bli forkjøla, men det er ikke så ille siden J-man holder på å bli frisk (her i huset er det jeg som får man flu/mannfluansa, bare å innse det først som sist). Har fått 4 uker (ganske relevant) jobb til, så nå har jeg jobb til 16. desember. Du VET du er arkeolog når det er ca. en evighet. Momsa: her er oppskrift på falafel. Jeg slumper litt hver gang, men det blir sånn ca. som den. Ellers har jeg hatt en super helg. Traff to venner fra bachelorstudiene på fredag, vi ble sittende og drikke rødvin og mimre ut i de små timer. Og på søndag var det familieselskap, og jeg fikk herja masse med de små niesene og nevøen til J-man. :happy: Bento: Denne ble fargerik, det trengs på sånne grå høstdager. - mango og granateple - yoghurt naturell med valnøtter og honning - matmuffins med salami, purre og ost - paprika og agurk Matmuffinsene er basert på denne oppskriften, men jeg byttet ut halvparten av hvetemelet med sammalt fin hvete. Og brukte litt mindre smør, og litt mindre salami. Og mindre ost - ikke så mye av egen fri vilje, men jeg fikk rett og slett ikke plass! Da er de ikke så verst sunne, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. november 2011 #353 Del Skrevet 14. november 2011 Å, jeg elsker deg! Matoppskriftene dine er himmelske! Eh... ja... Jeg er litt høyt og lavt i dag (Ikke bli sjalu nå, J-man ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. november 2011 Forfatter #354 Del Skrevet 14. november 2011 Først denne bommerten, og nå dette? Vet ikke helt om han kommer til å takle det her, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-Man Skrevet 14. november 2011 #355 Del Skrevet 14. november 2011 Slæpp åff. Jeg tåler at du har beundrere - det er det jo god grunn til. Det er verre når du erklærer din kjærlighet til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. november 2011 #356 Del Skrevet 15. november 2011 Åhhh du lager de mest fristende lunsjer altså!!!! Jeg også vil ha Bento-boks! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. november 2011 #357 Del Skrevet 15. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. november 2011 #358 Del Skrevet 16. november 2011 Forresten, kan de vaskes i oppvaskemaskin, de Bento-boksene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. november 2011 Forfatter #359 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg har skikkelig fylleangst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. november 2011 Forfatter #360 Del Skrevet 18. november 2011 Det hjelper litt å søke på "worst idol auditions" på YouTube, mens man gjemmer seg bak en sofapute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå