Kokos Skrevet 12. oktober 2011 #281 Del Skrevet 12. oktober 2011 Forhåpentligvis fryser vi ikke ihjel. Eller drukner. Dystert Kos deg i Hedmarken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. oktober 2011 #282 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jasså? Hvor skal dere grave? Fryser nok ikke ihjel nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2011 #283 Del Skrevet 12. oktober 2011 Husk å gi lyd fra deg, så vi vet at du ikke har stukket av til Syden og gjemt deg for snø og regn og kulde og sånn. For om du reiser sånn tilfeldigvis så er jeg liten nok til å få plass i kofferten din. Jeg lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. oktober 2011 #284 Del Skrevet 12. oktober 2011 Leste noe i avisa i dag.. er du der kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #285 Del Skrevet 13. oktober 2011 Leste noe i avisa i dag.. er du der kanskje? De smykkene? Finner nok ikke så kule ting desverre. Vi er et sted sør for Hamar. Dagens påpakning: ullundertøy, tjukke ullsokker, genser, enda en genser, tjukk ullgenser, skjerf, hansker, vernetøy. Fortsatt kald. Hrmf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2011 #286 Del Skrevet 14. oktober 2011 Smykker? Nei var det det da?? Eller kanskje det var det? Husker ikke jeg.. Jeg kan stalke! Neida. De e nå kjøle kaldt her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. oktober 2011 #287 Del Skrevet 15. oktober 2011 God helg, Ping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. oktober 2011 #288 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ikke klag på kulda! Det kan kjapt bli 20-25 grader kaldere til vinteren. *Sprer glede...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. oktober 2011 #289 Del Skrevet 17. oktober 2011 <--- noe å varme seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. oktober 2011 #290 Del Skrevet 22. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #291 Del Skrevet 22. oktober 2011 Smykker? Nei var det det da?? Eller kanskje det var det? Husker ikke jeg.. Jeg kan stalke! Neida. De e nå kjøle kaldt her ja.. Pysa! Ja, det blit fort kaldt. Særlig når vi har endel stillestående arbeid, det blir liksom noe helt annet enn å komme seg kjapt til og fra jobb. Også har vi jo vernesko, og de har ståltupp, og det hjelper liksom ikke på kalde tær. :gjeiper: God helg, Ping! God, æh, forrige helg ja! Ikke klag på kulda! Det kan kjapt bli 20-25 grader kaldere til vinteren. *Sprer glede...* Jojo, men da slipper jeg forhåpentligvis å jobbe ute! <--- noe å varme seg på Takk! Æh, hei igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #292 Del Skrevet 22. oktober 2011 Oi, her var jeg! Hjemme i helga, herlig! Jeg blir så glad i fredagskveldene når jeg er i felt. Ikke noe som er bedre enn å komme hjem etter en lang uke med hardt fysisk arbeid og overnatting på vandrerhjem. Ta en lang dusj med skrubbing fra topp til tå, spise middag som J-man har laget, og sovne på sofaen foran ett eller annet tull på TV. :happy: I dag har vi vært på Bondens Marked. Fangsten ble rakfisk (av ånkli, vill, fjellørret), røkt hval (overraskende godt) og spekepølse av hjort. Også kjøpte vi vaniljeis med bringebærpuré som vi spiste der. Nå er det pusling med endel småtteri resten av dagen. I morgen skal vi ut av byen en tur for å besøke et vennepar. helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #293 Del Skrevet 22. oktober 2011 ...og på matbutikken så så jeg ei som hadde med seg bikkja si inn. Ikke bare det - hun hadde plassert den i handlekurven! Ingen i betjeninga som sa noe. Blæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 22. oktober 2011 #294 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. oktober 2011 #295 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 23. oktober 2011 #296 Del Skrevet 23. oktober 2011 ...og på matbutikken så så jeg ei som hadde med seg bikkja si inn. Ikke bare det - hun hadde plassert den i handlekurven! Ingen i betjeninga som sa noe. Blæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. oktober 2011 #297 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg så ei på H&M en gang som hadde bikkja under armen inne på butikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #298 Del Skrevet 24. oktober 2011 Vi fikk besøk på utgravningen i dag. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 24. oktober 2011 #299 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ååååh! Lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #300 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jahahaha, den var kjempefin! Vi har lagt sånne tynne isoleringsmatter på endel av det vi finner sånn at jorda ikke skal være helt frossen og umulig å grave i hver morgen. Og musene hadde funnet ut at de mattene jo var gode og varme å gjemme seg under, så der var det en hel liten gjeng som hadde slått seg ned. Og den lille karen her gjemte seg rundtom i området en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå