Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smokey eye-sminke: check

Hæler som strengt tatt er litt for høye: check

Korsett og pupper opp til haka: check

Svarte blonder både her og der: check

En samboer full av jukseblod: check

Halloween :happy:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det fint! :) Jeg ble fryktelig trøtt utpå kvelden, så det ble ikke en kjempesen kveld. Generelt blir jeg fort trøtt når jeg drikker (utrolig irriterende), og jeg er fortsatt sliten etter masse feltarbeid. Men alt i alt veldig kos! En av gutta gikk som død viking - han hadde to piler som han hadde knukket og limt i kjortelen sin sånn at de så ut som om de gikk rett gjennom magen hans. Kan si han fikk endel oppmerksomhet da vi tok bussen til byen! :ler:

Dagen har blitt tilbrakt på sofaen, og med søppelmat. Også til lunsjen til i morgen har jeg funnet frem bentoboksen min igjen! :happy:

6296264108_27a800817e.jpg

- Epler

- Papaya og blåbær

- Kokt egg, skinke og dampet spinat

- Potetbåter med masse krydder

I morgen er det tilbake til Oslo-jobben igjen. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig fine og klare farger på den maten din altså. :sikle:

Får det til å se ekstra fristende ut. :jepp:

Takk. Det skal veldig lite til, egentlig. Fine naturen som er full av farger. :)

Spinat er veldig elsk/hat-ting, tror jeg. Jeg synes det er godt, og egentlig smaker det ikke all verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spinatsuppe på jobb av og til.. kanskje jeg skal smake litt neste gang da.. har ikke turt å smake... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinatsuppe er kjempegodt, synes jeg! :jepp: Det smaker ikke så veldig spinat heller - ihvertfall ikke slik jeg lager den med buljong, hvitløk, muskat og fløte!

Ellers blir man sterk av spinat, vettu. Eller ender opp med å se ut som skipper'n. Hm, kanskje jeg burde droppe den? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i tråden, min favoritt-bentodame! :goodbye:

Du skulle hatt en liten spiseplass i nærheten av meg du.

En slik en hvor vi kunne komme innom og hente surprise-bentoene våre hver morgen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, ny dagbok! (ny-isj ihvertfall?)

Gratulerer med fullført master :Hehe:

Bentoboksen ser fantastisk ut, det skal jeg jammen ønske meg til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i tråden, min favoritt-bentodame! :goodbye:

Du skulle hatt en liten spiseplass i nærheten av meg du.

En slik en hvor vi kunne komme innom og hente surprise-bentoene våre hver morgen. :nigo:

Men du - jeg tror ikke det teller som "surprise" når dere bestiller det på forhånd, altså! :ler:

Hei, ny dagbok! (ny-isj ihvertfall?)

Gratulerer med fullført master :Hehe:

Bentoboksen ser fantastisk ut, det skal jeg jammen ønske meg til jul!

Ganske ny! :)

Den er super, og jeg er veldigveldig glad i den! Laptop Lunches heter de, fås kjøpt på ebay og amazon og masse andre steder, og et par norske nettsider (husker ikke hvilke, men det står på hjemmesiden til produsenten).

Apropos:

6299744604_d934ca6419.jpg

- tomat og agurk

- appelsin og blåbær

- blomkålsuppe

- blåmuggost (til å ha oppi suppa) og hjemmelaget focaccia

:happy:

Har dratt med meg masse jobb hjem. Hurra. Nuvel, det blir vel ikke så ille med en kopp te og Ludovico Einaudi som selskap. Skal se om jeg rekker en dagbokrunde senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med jobbsøking, Pingen? Søkte du på den stillingen i Drammen som det ble lenket til her tidligere? Drammen er en fin by (helt objektivt sett), og det er jo ikke så dumt å pendle i motsatt retning av hva alle andre gjør :)

Jeg er på søkern for tida selv, og det er lite gøy!! Frustrerende og slitsomt å ikke vite hvor mye jobb man har neste uke eller dagen etter for den saks skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med jobbsøking, Pingen? Søkte du på den stillingen i Drammen som det ble lenket til her tidligere? Drammen er en fin by (helt objektivt sett), og det er jo ikke så dumt å pendle i motsatt retning av hva alle andre gjør :)

Jeg er på søkern for tida selv, og det er lite gøy!! Frustrerende og slitsomt å ikke vite hvor mye jobb man har neste uke eller dagen etter for den saks skyld...

Off, det går treigt. Noen relevante jobber er det jo - men de er gjerne på andre kanten av landet. Så en i Bodø i stad. :rolleyes:

Jeg sendte faktisk nettopp avgårde søknaden på den jobben! Men jeg er litt i tvil på om jeg er noe særlig aktuell - jeg kan ikke mye av det programmet de spør om kompetanse på. Jeg lærer forsåvidt kjempefort og er intuitiv og selvhjulpen på sånt, og har litt peiling, og det har jeg fått med i søknaden. Men jeg skjønner at noen med mer kompetanse lett går foran i køen. Jeg ringte også ditt for å spørre om et par ting, og jeg må virkelig si: jeg er helt bedriten på å komme på riktige ting å si sånn på rappen! :ler: Jeg snakket med en veldig hyggelig dame, og sa forsåvidt ikke noe galt - men jeg kunne nok ha solgt meg selv mye bedre enn jeg gjorde.

Jeg har jobb til 25. november nå, etter det vet jeg ikke hva som skjer. Helt enig med deg - det er kjempefrustrerende. Om jeg prøver å tenke positivt, så har vi i det minste alle muligheter og veier åpne. Verden for våre føtter, rett og slett ;)

Jeg fikk lyst på potetbåter! ...til frokost! :ler:

Håper du har en fin dag :klem:

Stekte poteter til frokost er jo kjempegodt! :sikle:

Jeg har hatt en fin dag! :) Har laget meg tidsplan som ble fulgt, også fikk jeg endelig til en tegning som jeg har slitt litt med. Fint når det går fremover. Også fikk jeg skryt på jobb! :)

Håper du får en fin dag også. Eh, morgendagen. :kose:

----

Bento:

6303469015_351b33b5fe.jpg

- egg og gulrøtter

- appelsin

- minipaier (middagsrester): en med sopp og soltørket tomat, en med kylling og blåmuggost

- salat

Jepp, det er et firkantet egg. Så sært som det får blitt! :happy: J-man ramlet over det som må være tidenes mest unyttige kjøkkendings: the egg cuber. Og kjøpte den. Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så kuule egg da gitt! :lol:

Men du? Lekker ikke boksen når du har suppe i den? :klo:

De to boksene med avrundede kanter (en stor, en liten) har lokk som sitter godt, så de går det an å ha sånt i. Det blir bare dårlige bilder med lokket på :lol: Men selve boksen, den store, er ikke noe særlig tett altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...