Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Survival
Skrevet

Går ikke gårdagens The Voice i reprise i dag? :tristbla:

Skrevet

Kan det være at en moderator har slått to tråder sammen her? For plutselig ble den liksom så lang...

Skrevet

Kan det være at en moderator har slått to tråder sammen her? For plutselig ble den liksom så lang...

Ja, det er jeg helt sikker på at har skjedd. For midt i side 6 hvor jeg selv har skrevet stod det plutselig om den amerikanske/engelske versjonen, og det har jeg aldri lest før. Det hadde jeg husket.

Så rart ikke noen modder har lagt inn beskjed om det. Men har opplevd det før og, at de har moderert uten å legge igjen melding om det.

Men det var jo utrolig teit å flette to tråder om to forskjellige program da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun venninnen til Cindy klarer å stikke seg frem i ALLE mulige tv-program! For å nevne: Robinsonekspedisjonen, Unge Mødre, Hellstrøm rydder opp og nå også The Voice...

• Liker 2
Skrevet

Hun venninnen til Cindy klarer å stikke seg frem i ALLE mulige tv-program! For å nevne: Robinsonekspedisjonen, Unge Mødre, Hellstrøm rydder opp og nå også The Voice...

Haha, jeg visste jeg hadde sett hun før! :)

Skrevet

Satt akkurat og sa det samme til samboeren min her, "herregud den dama der er jo faen meg overalt jo!" :fnise:

Men må si det var sinnsykt langdrygt disse duell-greiene her altså.. Hvis de bare skal vise 5 dueller i hvert program så kommer det jo til å ta maaaaange uker:s De kunne droppa alt det i mellom duellene synes jeg, gørrkjedelig å se på!

• Liker 1
Skrevet

Så irriterende at Cindy ikke gikk videre :kjefte:

Skrevet

Jaa vi snakket om det her vi og! Haha PR-kåt delux

Syns dagens episode er veldig kjedelig...

Gjest badeand1
Skrevet

Hvem er hun mor til? oO

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er hun mor til? oO

Hun er moren til typen til hun pene brunetten fra siste sesong, mener jeg å huske.

Skrevet

Hvem er hun mor til? oO

En som er oransje, og heter Espen Lorenzo:p

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

En som er oransje, og heter Espen Lorenzo:p

Oida.. :P

Edit: var ikke meninga å ignorere dere andre som svarte altså. :P

Svarte bare på det første innlegget jeg så. :fnise:

Endret av Mortem
Skrevet (endret)

Hun er moren til typen til hun pene brunetten fra siste sesong, mener jeg å huske.

WHAT :skratte:

Edit: jeg leste feil.. Trodde det stod at hun re moren til typen til hun og bruttern til...

I mitt hodet ble det fryktelig komplisert!

Endret av Mynona-83
Gjest badeand1
Skrevet

Så kjekk han med langt hår er. :O

Heier på han. :P

Skrevet

Han med rutete skjorte likte jeg. Kan ikke huske han fra tidligere (men jeg skrudde nettopp over, så fikk ikke sett introen)

AnonymBruker
Skrevet

Hva het sangen som disse gutta (jeg ikke husker hva het) som nettopp sang?

Snakk om å følge med...

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Outkast - hey ya. :)

(er litt mer fart i orginalsangen enn den de gutta sang)

Endret av Mortem
Skrevet

Åhh.. ehh.. hva heter den igjen??

Hey Ya med Outkast

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...