*Enigma* Skrevet 23. desember 2011 #341 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. desember 2011 #342 Del Skrevet 23. desember 2011 KOSOSKOSKOSSKOS I går var kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 23. desember 2011 #343 Del Skrevet 23. desember 2011 Håper du hadde det kos igår ^^, DIGG KAKE. Mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 29. desember 2011 #344 Del Skrevet 29. desember 2011 Uff. Visste ikke du hadde slitt så mye i det siste. Den psykologberta hørtes skikkelig ugg ut. Håpe det gikk bedre etterhvert. Man kan være for sjuk til å jobbe men samtidig klare å karre seg til butikken og kjøpe brød. Må man så må man. Enkelte viktigperer vil kanskje påstå at man MÅ jobbe for å få penger, men de kan rulle inn tunga. Fortell litt mer om den SCPA..SPCA.. ...jeg føler det ser ut som et nys, det der.... -jobben da! Hørtes spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 16. januar 2012 #345 Del Skrevet 16. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. januar 2012 #346 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvordan går det med deg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. januar 2012 #347 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvordan går det med deg om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #348 Del Skrevet 17. januar 2012 Blei litt lengre dagbokpause enn jeg hadde beregna, gitt. Ting har vært opp og ned. Endte opp med å avslutte med hun psykologen jeg gikk til. Allerede fått henvisning til en annen privat av fastlegen min, og fått time der andre februar. Jeg tror det skal gå bedre, forklarte fastlegen min hva som ikke funket med hun andre. Jeg har forresten fortsatt den beste legen i verden. Jul var helt OK, julaften hos svigers og første dag med min familie. Ble skikkelig sur på familien min når det gjelder gaver; jeg fikk for det meste bare ræl, ingenting som var fra ønskelista mi eller som det var noen tanker bak. Min tanke om gaver er at om man ikke finner noe man vet personen ønsker seg, eller tenker at DEN tingen er bare så den personen, så lar man vær. Da kjøper man heller et gavekort eller gir penger. Særlig når det ikke følger med byttelapper eller noe... Jaja. Nyttårsaften var kjempemorsom, vi var på lukka fest på puben, jeg ble kjempefull og var i dritdårlig form dagen etterpå Men såå verdt det. Kosa meg masse og hadde det kjempegøy. I romjula var jeg og leverte fra meg fosterpusen til hennes nye hjem. Det var utrolig trist og vondt, men gikk over etterhvert. Får rapporter innimellom og hun har det kjempefint. Tenker å reise på besøk om en måned eller to når hun har slått seg helt til ro, det blir fint. SPCA-jobben er det ikke så mye å fortelle om egentlig. Jeg har fått gjort alt, alt, alt for lite de siste ukene. Jeg har masse ting på to-do-lista mi, men jeg har ikke energi og overskudd i det siste. Har vært utrolig mye styr på pubjobben til Star de siste ukene. Kan ikke skrive for mye om det, men han ser seg om etter en annen jobb, for å si det sånn. Utrolig leit, jeg hadde så stor tro på stedet, men har ikke like stor tro på han ene eieren... Formen min har generelt vært dårlig den siste måneden. Innsett at jeg har en mild vinterdepresjon. Jeg føler meg ikke nedfor, men energinivået er på bunn, småting blir kjempevanskelige og tunge, søvnmønsteret mitt er på bærtur og i det hele tatt. Jeg er helt ok med det, takler det bra, men jeg blir veldig frustrert over at jeg ikke får til det jeg vil. Huden min er opp og ned. Føttene mine er MYE bedre, men hendene mine er til gjengjeld mye verre. Likevel har jeg ikke annet valg enn å begynne i arbeidspraksis om jeg vil beholde pengene mine... Skal på Mester Grønn på det store kjøpesenteret utenfor byen i morgen og ha møte med daglig leder. Håper de vil ha meg, for det er en veldig fin og bra butikk, som også har en ganske variert stab (sett alt fra en ung gutt av afrikansk opprinnelse til de stereotype eldre damene der, sånt liker jeg, variert miljø er bra!). I tillegg er det gåavstand, ca. 15-20 minutters gåtur hjemmefra. Det er bra, for jeg trenger virkelig å få inn mer fysisk aktivitet i hverdagen. Snakker om, så har jeg akkurat prøvd yoga for første gang i mitt liv. Et timinutters nybegynnerprogram, og jeg er helt KAKE Men jeg er dritfornøyd da, skal få til de ti minuttene hver dag. Ja... det var vel det jeg kom på i farta. Lover å ikke forsvinne for så lenge igjen med det første! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. januar 2012 #349 Del Skrevet 17. januar 2012 Godt med en oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2012 #350 Del Skrevet 17. januar 2012 Bra med oppdatering! Den vinterdepresjonen du snakker om, med lite energi, kan det hende du får i deg for lite d-vitamin? Det er veldig viktig å få i seg nok d-vitamin, og vi får det jo ikke fra sola. Spiser du fet fisk? Tar du tran? Hvis ikke, kjøp deg noen d-vitamintabletter asap. Det kommer nesten til å hjelpe med en gang tror jeg. Ellers får jeg jo sett deg i morra, og det blir fint :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #351 Del Skrevet 17. januar 2012 Mangler nok absolutt d-vitamin, så må få kjøpt meg tilskudd når jeg får penger igjen neste uke. Ser nesten ikke sola (har ikke hatt energi til å kjempe mot min naturlig døgnrytme, så jeg legger meg 2-3 og sover til 11-12... og er alt for lite ute i dagslys) og vi spiser ikke noe særlig fisk nei... Så jepp, d-vitamin-tilskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2012 #352 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg må også skaffe meg det, skal vi undersøke priser sammen i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. januar 2012 #353 Del Skrevet 17. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 18. januar 2012 #354 Del Skrevet 18. januar 2012 Fint med oppdatering! Tror nok Kevlar har rett om D-vitamin, som er en finfin ting å få i seg! (Pass deg, dog, det kan hende hun tvinger deg i solarium, det gjorde hun med meg en vinter ) Veldig spent på å høre hvordan det går med Mester Grønn, fint at du ikke har gitt opp som flowergirl ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. januar 2012 #355 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg har bare gode erfaringer med å jobbe i mester grønn, så håper alt ordner seg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #356 Del Skrevet 18. januar 2012 Solarium er bare å driiiiiiite i for meg med alle mine føflekker og hudkreftfaren jeg allerede lever i... Skjer ikke! Var på Mester Grønn i dag, og det gikk kjempebra Så da er det bare å sette igang papirmølla, så kan jeg nok begynne å jobbe om et par uker. Innen den tid burde jeg ha fått bomullshanskene jeg bestilte på fredag, betalte ekstra for expressfrakt (5-7 dager), pakka er ikke blitt levert inn til USPS enda engang... Så mao, de har to dager på seg på å fra pakka fra USA og hjem til meg. Gjett om jeg skal ha refusjon for express-tillegget da, for det rekker de jo aldri i verden. I dag er jeg støl steder jeg ikke visste jeg hadde muskler (langs ribbeina på sida, f.eks...), så jeg skal slappe av en halvtimes tid, så varme opp litt på en eller annen måte (danse litt på stuegulvet), så er det mer yoga. Ble til at jeg tok buss frem og tilbake til kjøpesentet idag, for det var satans kaldt og jeg hadde tatt på meg alt for lite klær. Så jeg skal prøve å kompensere med to yogarunder i dag istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. januar 2012 #357 Del Skrevet 18. januar 2012 *skumleser dagbok* Jeg liker deg. *slår seg ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. januar 2012 #358 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg elsker Mester Grønn, de har de beste blomstene! Bare så innmari synd at de ikke fins her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. januar 2012 #359 Del Skrevet 18. januar 2012 DRITBRA! Skikkelig bra med Mester Grønn, skikkelig bra med Yoga, skikkelig bra at floka endelig begynner å løsne litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #360 Del Skrevet 18. januar 2012 Heiiiiii Pingting! Velkommen ^^ Jeg liker meg ganske godt jeg og, så det var jo et snedig sammentreff! Loffen: Ja Mester Grønn er bra saker. Floriss kan være veldig både-og, men det er jo franchise (vet ikke om MG er det), så der er det veldig varierende i min erfaring. Kevlar: Ja as, digg at floka begynner å gi seg litt. I tillegg er hendene mine endel bedre idag enn på lenge. Sweet! Gleder meg til å se deg i kveld. Jeg fant ut hvordan man skriver leserbrev, så vi kan skrive sinnabrev i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå