Gå til innhold

Kameline ønsker å bli mamma


Kameline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! :hoppe: Håper du sprer litt babystøv så jeg kommer etter snart ;)

Gratulerer såååå masse Kameline! :hoppe: :hoppe: :danser:

Tusen takk!!! :) Håper dere begge kommer etter snart - så får vi være i samme terminklubb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjekt :) Men nå har vi fått vite at det blir ICSI på oss, så spørs om det kommer til å skje :sjenert: Men vi skal i allefall bli foreldre før eller siden vi også :hjerte:

Hvordan har den gravide det? :) Merker du noen symptomer?

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere iallefall kommer igang med ICSI! Sikkert en tøff vei å gå - men resultatet er heldigvis like bra! (og ofte dobbelt så bra ;) )

Så langt merker jeg at jeg har mensenmurringer - og at jeg blir spesielt uggen før måltider...og muligens også litt hormonell :sjenert: Akkurat det er det nok Kameline-mannen som får merke best...:fnise:

Men kjenner fortsatt at jeg er redd for å miste...hører om så mange som gjør det - så vi er redde for å legge de store planene enda... Selv om jeg selvfølgelig planlegger litt i stillhet likevel :rodmer:

Hadde en skikkelig hormonell dag på fredag...var trøtt og sliten etter lite søvn - og skulle på butikken for å handle etter en slitsom dag på jobb... Da hadde jeg ikke mye lyst på baby, gitt! Synes alle babyene jeg så var stygge - og at jeg ikke kunne TENKE meg å ha hatt en selv... :fnise:

Har heldigvis kommet på andre tanker etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt merker jeg at jeg har mensenmurringer - og at jeg blir spesielt uggen før måltider...og muligens også litt hormonell :sjenert: Akkurat det er det nok Kameline-mannen som får merke best...:fnise:

Men kjenner fortsatt at jeg er redd for å miste...hører om så mange som gjør det - så vi er redde for å legge de store planene enda... Selv om jeg selvfølgelig planlegger litt i stillhet likevel :rodmer:

Hadde en skikkelig hormonell dag på fredag...var trøtt og sliten etter lite søvn - og skulle på butikken for å handle etter en slitsom dag på jobb... Da hadde jeg ikke mye lyst på baby, gitt! Synes alle babyene jeg så var stygge - og at jeg ikke kunne TENKE meg å ha hatt en selv... :fnise:

Har heldigvis kommet på andre tanker etter det...

Kremt, har hørt at samboer har lagt merke til disse hormonene jeg også. Skjønner ikke hva han snakker om.. :sjenert: Nå blir ikke jeg så sinna, men jeg tar meg nær av småting.. Blir fort litt lei meg. :P Håper du slipper unna med den verste kvalmen, Kameline. Krysser fingrene for det!

Skjønner deg godt jeg, er helt normalt å være redd for å miste den lille spiren. Bare pass på så du får nok hvile og hører på kroppen din! Blir du helt utslitt eller kvalmen tar helt av er det lov å spørre etter en sykemelding så du får hentet deg opp.

Knis, jeg har slike dager jeg og! Haha! :ler:

Hvordan er Kameline-mannen da? Går han stolt rundt eller deler har frykten om å miste? :) Og har du fortalt det til noen? :)

edit:skrivefeil

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går bra med meg :) Synes tida går fryktelig seint - har liksom lyst til å rope det ut til hele verden...!

Samtidig prøver jeg å holde meg i skinnet - og tenke at det kan fortsatt hende at vi er uheldige...

Men formen er bra! - bare litt kvalme og ømme bryster...

Håper jo snart at flere av prøverne her følger etter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra med meg :) Synes tida går fryktelig seint - har liksom lyst til å rope det ut til hele verden...!

Samtidig prøver jeg å holde meg i skinnet - og tenke at det kan fortsatt hende at vi er uheldige...

Men formen er bra! - bare litt kvalme og ømme bryster...

Håper jo snart at flere av prøverne her følger etter!! :)

Bra formen er relativt god :) Skjønner at du vil fortelle det til alle med én gang, tror jeg kommer til å føle det samme :fnise: Når tenker dere å fortelle familien og sånt da? Med ICSI er det visst en litt høyere sjanse for SA, så sånn sett burde vi jo vente med å si noe, men vi har orientert foreldrene våre om prosessen da, så når vi har sagt A må vi nok si B også :fnise: De kommer sikkert til å være like spent som oss... Men når det gjelder akkurat foreldre så tenker jeg at det kanskje kan være litt godt at de vet dersom det skulle gå gale også :sjenert:

Men for de aller fleste går det bra da, jeg har troen på at det lille bollefrøet deres holder seg fast der inne! :)

Fortsatt god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra med meg :) Synes tida går fryktelig seint - har liksom lyst til å rope det ut til hele verden...!

Samtidig prøver jeg å holde meg i skinnet - og tenke at det kan fortsatt hende at vi er uheldige...

Men formen er bra! - bare litt kvalme og ømme bryster...

Håper jo snart at flere av prøverne her følger etter!! :)

Godt å høre at det går bra med deg. :) Jeg krysser fingrene for at du slipper unna med den verste kvalmen!!

Kjenner igjen den følelsen, ville selv fortelle det til en del da jeg var like langt på vei som deg. :) Jeg fortalte det til 1 venninne først, så jeg hadde noen jeg kunne ringe om jeg trengte å snakke om graviditeten. Det er jo greit å ha noen en kan snakke med om det skulle gå galt også, noe det ikke gjør selvfølgelig. :klemmer: Har du fortalt det til noen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...