Gå til innhold

Kameline ønsker å bli mamma

Kameline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Denne pp ble det ingen kos - så derfor ingen håp for IKM neste mandag...:sukk:

Men, vi prøver igjen neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Hei folkens!!

Koselig å bli sett etter :smilyblomst:

Jeg har hatt en liten KG pause, kan en si...droppa ut av sist prøveperiode ettersom at mannen var bortreist på kritiske tidspunkter :fnise: - og livet ellers har vært temmelig travelt... Så derfor endte det opp med en nesten helt KG fri periode...

Men, nå er prøvingen igang igjen...!

Tror jeg har eggløsning i morgen - og de første aksjene er lagt inn - og mer skal det bli! :ler:

Kjenner fortsatt litt på ambivalente følelser til det å få barn...på ene siden hadde det vært deilig å venta litt til, mtp jobb osv...men på den andre siden er jeg så redd for at det ikke skal klaffe for oss så fort - og jeg vil for alt i verden ikke risikere at vi aldri får barn...

Så da prøver vi!! :)

Men, for all del: Vi HAR lyst på barn!! :)

Håper det klaffer!! :hoppe:

Går det bra med dere, da, jenter?

...må inn i dagbøkene å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tanken har kommet og gått hos oss med jevne mellomrom og dukker opp innimellom enda :fnise:

Men godt å ha deg tilbake igjen!

Heia EL! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den tanken har kommet og gått hos oss med jevne mellomrom og dukker opp innimellom enda :fnise:

Men godt å ha deg tilbake igjen!

Heia EL! :duskedame:

:duskedame: Kameline is back!

Så kjedelig at det ikke ble noe prøving forrige måned! Håper dere har lyktes denne måneden :) God helg :klemmer:

Gøy å se at noen fortsatt henger med meg!! :)

Synes livet er vanskelig for tiden...:(

Ikke at jeg tror jeg har et så mye vanskeligere enn andre...

"Det kommer ikke an på hvordan du har det,

men hvordan du tar det"

...og akkurat nå, tror jeg at jeg tar ting dårlig...

Eg veldig sliten og trøtt... Jobber 100% - dvs jeg kommer hjem kl 16:15 hver dag... Jobben går bra! Jeg trives og har det gøy på jobb - men jeg blir så utrooolig sliten når jeg kommer hjem...

Orker ingenting, er veldig lei meg, gråter...

Er generelt trist når jeg er hjemme. Tenker på hjemmet mitt som et mørkt, ukoselig og trist sted....og har problemer med å finne ting å gjøre som jeg synes er gøy...men jeg ønsker heller ikke å finne på noe med andre. Får jeg forespørsel fra venninner om å finne på noe tenker jeg "Neeei...det orker jeg ikke!"

Dette har vart et par mnd... Jeg tror jeg er inne i en svært uheldig og negativ sirkel - som jeg kjenner meg ivrig etter å snu!! Vet jeg burde begynt å trene - og lagt om kostholdet...men bare tanken på det får meg til å grøsse...

Noen som har like erfaringer?

Hvordan starter en med å snu negative tanker og følelser til positive? Hvordan tar jeg kontroll over livet mitt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gøy å se at noen fortsatt henger med meg!! :)

Synes livet er vanskelig for tiden...:(

Ikke at jeg tror jeg har et så mye vanskeligere enn andre...

"Det kommer ikke an på hvordan du har det,

men hvordan du tar det"

...og akkurat nå, tror jeg at jeg tar ting dårlig...

Eg veldig sliten og trøtt... Jobber 100% - dvs jeg kommer hjem kl 16:15 hver dag... Jobben går bra! Jeg trives og har det gøy på jobb - men jeg blir så utrooolig sliten når jeg kommer hjem...

Orker ingenting, er veldig lei meg, gråter...

Er generelt trist når jeg er hjemme. Tenker på hjemmet mitt som et mørkt, ukoselig og trist sted....og har problemer med å finne ting å gjøre som jeg synes er gøy...men jeg ønsker heller ikke å finne på noe med andre. Får jeg forespørsel fra venninner om å finne på noe tenker jeg "Neeei...det orker jeg ikke!"

Dette har vart et par mnd... Jeg tror jeg er inne i en svært uheldig og negativ sirkel - som jeg kjenner meg ivrig etter å snu!! Vet jeg burde begynt å trene - og lagt om kostholdet...men bare tanken på det får meg til å grøsse...

Noen som har like erfaringer?

Hvordan starter en med å snu negative tanker og følelser til positive? Hvordan tar jeg kontroll over livet mitt igjen?

Først og fremst vil jeg gi deg en stor klem! :klemmer:

Og ja, jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har selv vært både utbrent, deppa og sliten. Dette har vært i både korte og lengre perioder. Har du vært til legen? Kan jo hende du har for lite jern/B-12 i kroppen, da blir man både sliten og deppa. :(

Hva med å gå en lang tur i marka? Komme deg ut i frisk luft? Jeg synes det er veldig godt å bare ta en lang tur helt alene, slapper av på en helt annen måte samtidig som en får energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også veldig godt kjenne meg igjen i det du skriver. Har hatt det sånn siden juli, men nå er jeg endelig på vei oppover igjen. Ikke for å skremme deg, det kan ta mye kortere tid for deg! Det kommer helt an på hva det er som gjør det.

Mitt beste råd er å lytte til kroppen. Mange sier at man skal presse seg til å gjøre det man føler at man ikke orker, men jeg syns det har hjulpet mye mer å bare ta den tiden jeg trenger på det. Når jeg har prøvd å presse meg til å si ja til invitasjoner fra venner/familie så har jeg bare blitt mer sliten og mer nedfor.

Husk at det også tar på å være prøver. Det er nok litt undervurdert tror jeg...

Syns du skal høre på Angel-A med en tur til legen. Fortell hvordan du har det, så kan de vurdere hva det kan skyldes og hvordan du kan komme deg opp igjen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at du føler deg så nedfor! :kose: Jeg har periodevis hatt det litt sånn som du beskriver, men ikke fullt så gale da.. Håper du føler deg bedre snart :) Mulig det kan være en idé å dra til legen som de andre har nevnt... Håper mannen tar godt vare på deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg gi deg en stor klem! :klemmer:

Og ja, jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har selv vært både utbrent, deppa og sliten. Dette har vært i både korte og lengre perioder. Har du vært til legen? Kan jo hende du har for lite jern/B-12 i kroppen, da blir man både sliten og deppa. :(

Hva med å gå en lang tur i marka? Komme deg ut i frisk luft? Jeg synes det er veldig godt å bare ta en lang tur helt alene, slapper av på en helt annen måte samtidig som en får energi.

:klemmer:

Tror kanskje jeg skal ta meg en tur til legen, ja...bare for å få gjort det... Skader iallefall ikke :)

Ellers så har det gått litt bedre de siste dagene...iallefall bedre enn dagen jeg skrev sist innlegg - for da var jeg virkelig på bånn :sjenert:

Jeg kan også veldig godt kjenne meg igjen i det du skriver. Har hatt det sånn siden juli, men nå er jeg endelig på vei oppover igjen. Ikke for å skremme deg, det kan ta mye kortere tid for deg! Det kommer helt an på hva det er som gjør det.

Mitt beste råd er å lytte til kroppen. Mange sier at man skal presse seg til å gjøre det man føler at man ikke orker, men jeg syns det har hjulpet mye mer å bare ta den tiden jeg trenger på det. Når jeg har prøvd å presse meg til å si ja til invitasjoner fra venner/familie så har jeg bare blitt mer sliten og mer nedfor.

Husk at det også tar på å være prøver. Det er nok litt undervurdert tror jeg...

Syns du skal høre på Angel-A med en tur til legen. Fortell hvordan du har det, så kan de vurdere hva det kan skyldes og hvordan du kan komme deg opp igjen.

:klem:

Ja - jeg prøver å ta hensyn til meg selv... Det jeg synes er vanskelig er når det er jobben som tar det meste av kreftene...vanskelig å bare trappe ned på den, liksom... :tristbla:

Skal snakke med sjefen denne uken...fortelle litt om hvordan jeg har det...

Så dumt at du føler deg så nedfor! :kose: Jeg har periodevis hatt det litt sånn som du beskriver, men ikke fullt så gale da.. Håper du føler deg bedre snart :) Mulig det kan være en idé å dra til legen som de andre har nevnt... Håper mannen tar godt vare på deg :hjerte:

Ja, han tar vare på meg...men tror han synes det er litt vanskelig å forholde seg til også...at jeg er så deppa, liksom...føler han går rundt og håper at jeg snart blir bra igjen... Og da blir jeg på en måte enda mer trist...:sukk:

-----------------------------------------------

Men, som sagt har det gått litt bedre de siste dagene... Har lest en del om positiv tenkning....hvordan snu negative tanker til positive osv...og det beste av alt: Det hjelper litt!

Tror jeg har havna i et negativt spor - hvor jeg på automatikk tenker negativt om ting, som egentlig ikke er så trist eller leit... Leser litteratur av Ingvard Wilhelmsen - kjempebra! Anbefales!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...