Gå til innhold

Kameline ønsker å bli mamma

Kameline

Anbefalte innlegg

:kose: Håper hodet er bedre nå. Jeg hadde også skikkelig hodepine i går, men tok ikke piller, sånn i tilfelle. (Måtte tatt ganske sterke piller for at det skulle hjulpet også.)

Man kan jo bli smågal av den symptomjakten. :ler: Men spennende at det nærmer seg IKM! :hoppe:

Ja, det er gøy :hoppe:

Men, jeg forstår ikke hvordan mange prøvere holder ut pp etter pp...kjenner jeg liker ikke tanken på å måtte gå igjennom en pp til...stress...og et skikkelig tålmodighetsarbeid...

Nå ble jeg jammen minnet på at jeg har noe klær som skal vaskes. Skal gjøre det med en gang. Trenger av og til et lite spark i baken :fnise:

Er så synd at hodepine, kvalme, trøtthet og alle andre gravidsymptomer også stemmer overens med så mange andre sykdommer eller rett og slett bare tilfeldigheter, stress o.l. :snurt:

Ja...kunne gjerne bare ha fått et kryss på magen eller no...dagen etter eggløsningen...da hadde saken vært grei! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers så vurderer jeg med å skaffe meg et nytt avatar-bilde...men, litt usikker på hva som står i stil med navnet Kameline...:klo: Noen forslag jenter?

Jeg tenker Kameliadamen og kamésmykker når jeg ser nicket ditt, så kanskje bilde av et kamésmykke? Jeg synes de er innmari fine også, særlig de med svart bakgrunn.

I kveld kjenner jeg ingen symptomer...lite trua i kveld... :tristbla:

:troest:

Krysser fingre for flere symptomer og positiv test likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 5 dager til IKM er det vel litt for tidlig å avskrive noe enda ;) Krysser fingrene! :klemmer:

:ler: Ja...et øyeblikk av motløshet, der! :)

Jeg tenker Kameliadamen og kamésmykker når jeg ser nicket ditt, så kanskje bilde av et kamésmykke? Jeg synes de er innmari fine også, særlig de med svart bakgrunn.

:troest:

Krysser fingre for flere symptomer og positiv test likevel!

Tror aldri jeg har sett et kamésmykke, når jeg tenker meg om...må google...:)

Takk takk - symptomene er tilbake :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! Er det DET som er kamésmykker...!!

De er såå nydelige! Min bestemor hadde et slikt smykke!!

Så rart :) Tenkte ikke på det når jeg valgte det navnet akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 DPO :hoppe:

Både i går og idag morges våkna jeg med kvalme!! :bolledeig: Jippi!! :fnise:

...og det har vart utover dagen...

...og litt mensen murringer i dag tidlig, men ikke mye...

Håpe det er den rette kvalmen!! Føler meg skikkelig gravid nå! :sjenert: Så utrolig irriterende å ha i bakhodet at kroppen har lurt meg før - og kan lure meg igjen! :kjefte:

Endret av Kameline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er bare prøvere som kan hoppe i taket av glede over kvalme! :ler:

Krysser fingre for at det er den rette kvalmen :)

Når har du tenkt å begynne å teste da? Har du en plan? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å teste så snart hurtigtestene kommer i posten...jeg får så mange av dem, at det er bare å svi av...:ler:

Blir nok mer restriktiv om denne pp'en går feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, kjør på! :hoppe::popcorn:

Jeg har forøvrig fulgt ditt eksempel og bestilt ørten tester på ebay, så det blir testing over en lav sko her også i neste PP :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, kjør på! :hoppe::popcorn:

Jeg har forøvrig fulgt ditt eksempel og bestilt ørten tester på ebay, så det blir testing over en lav sko her også i neste PP :lur:

:ler:

Det er bra!!

Hurra for testefest!

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg litt småbekymra her... :tristbla:

Har våkna med kvalme de siste 3-4 dagene....det gjorde jeg også idag...kvalm til langt etter frokost...og blir kvalm på ny før neste måltid...har så langt tatt dette som et godt tegn.. :sjenert:

Men, idag begynte jeg å få menstruasjonssmerter...de startet forsiktig og har gradvis bygget seg opp utover dagen...skikkelig mensen-vondt :kjefte: Har også begynt å spotte...og har blødd litt friskt blod...!

Dette er 4 dager før IKM!! Jeg er alltid klokke-presis 28 dager i hver syklus!! ...så nå er jeg ganske bekymra/lei meg...

Det kjipeste er:

Om jeg ikke er gravid (noe jeg forsåvidt er forberedt på å ikke være etter kun 1 pp) så har jeg allerede klart å klusse til tidligere perfekt syklus!!! :kjefte:

Begynner å lure på om dette kan være en tidlig SA, ettersom syklusen er så på villspor! Hadde jo tydelige eggløsningstegn 12.aug - og det skal jo gå 14 dager etter det før neste menstuasjon, skal det ikke???

Håper jo selvfølgelig på at det er denne berømte festeblødningen(!), men har mine tvil ettersom det er ganske mye blod som kommer + smertene i tillegg...

Sukk :tristbla:

Blir nok en del googling idag, ja...stikkord: blødning, IKM, tidlig SA... :trist:

Følte meg bare så utrolig mye gravid tidligere på dagen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff da! :kose: Mensen min har også pleid å være helt stabil, og begynte plutselig å tulle seg tidligere i sommer, nå er den tilbake der den skal være ser det ut til, så jeg ville ikke freaket helt ut enda, selv om det er kjipt når ting ikke går som planlagt :sjenert:

Krysser fingrene for festeblødning, selv om det høres litt ut som TR...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var ingen kjekk start på uka! Syklusen er jammen ikke greit å skjønne seg på. Den kan gå som ei klokke når man ikke har "bruk for" den, men når man trenger at den fungerer optimalt så tuller den seg ofte til. Håper på det beste, og at ting retter seg snarest for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten alle sammen! :klemmer:

Ja nå fosser TR for fullt her... :frustrert:

Har fortsatt vanskelig å akseptere at tanta kom 4 dager før tiden...den er også annerledes enn vanlig...mye mer langvarige mensensmerter + jeg er kvalm og føler meg generelt uvel... :trist:

Trodde og håpte så veldig, ettersom det virka som om vi klaffa fullstendig med eggløsningen...men egget ville vel ikke feste seg da...om det i det hele tatt var noe egg...:sukk:

Men, da er jeg iallefall inne i pp2...

Endret av Kameline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...