rhubarb Skrevet 22. juli 2012 #501 Del Skrevet 22. juli 2012 Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #502 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Uff, får skikkelig vondt av deg jeg! Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å ikke ha gode venner eller familie i nærheten... Stakkar Angel-A.... L og jeg kan komme og besøke deg og lille W vi! Skjønner hva du mener ang flytting og at svigers ikke like det. Men heldigvis har hun ingenting hun skulle sagt, for dere bestemmer over dere selv og livet deres! Men det er sikkert kjedelig når du i tilegg føler at du får "skylden" for det. Også er det som du sier både hormoner og alt som spiller inn nå den første tiden..Jeg husker en stund her også at alt var galt på en måte...Jeg var ikke fornøyd og feiltolket hver minste ting som ble sagt til meg. Det går nok litt bedre etterhvert skal du se. Prøv hvertfall så godt du kan å nyte knøttet ditt, for tiden bare flyyyr avgårde! Så skal du nok se at det kommer lysere dager. Jeg kan desverre ikke trylle så får ikke fjernet de vonde tankene dine, men sender deg masse masse klemmer. :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: PS: Du er ikke slem fordi du tenker som du gjør. Det er helt normalt!! God du er. Nei, er ikke bare-bare å være her nede uten familie og venner.. Må ærlig si at det er mye tyngre enn jeg hadde trodd. Hadde nok sikkert vært litt annerledes om jeg hadde jobbet under svangerskapet og ha fått vært med venner og bekjente sånn sett.. Men nå som jeg har hatt så mye "alenetid" så vil jeg ikke fortsette med dette nå fremover. Jeg vil ha muligheten til å dele denne tiden sammen med andre og ikke bare sitte her i sofaen hver eneste dag. Greit nok at jeg en dag får blitt med i barselgruppe og blir kjent med andre i nærmiljøet, men det blir så absolutt ikke det samme. De har sine venner og sin familie i nærheten og det er heller ikke så ofte det blir arrangert slike treff. Ja, kan dere ikke komme på besøk. Om ikke må jeg sette meg på toget opp til dere. Jeg håper du har rett, for det er litt slitsomt å ha det slik.. Jeg vil kun kjenne lykkefølelse og glede, vil ikke ha disse enkle tankene i hodet mitt.. Vi får besøk av samboers søsken og svigermor i kveld igjen, og kjenner disse tankene mine legger en skikkelig demper på det hele.. Har aldri hatt noe problem med besøk av de tidligere og synes det er så trist å føle det slik. Er det forresten frekt å sende de ei mld å be de om å ikke ha på seg parfyme? Etter at svigermor har vært her så lukter det masse parfyme av lillegutt, får det nesten ikke av meg et bad heller.. Ikke det samme å ligge og kose med lillegutt etterpå når det lukter svigermor bare.. Det som får meg til å holde ut nå, er rett og slett det av jeg får besøk av min far og min stemor i slutten av uka. Skal bli kos å møte de, har ikke møtt de på 1 år snart.. Lille W nyter jeg masse, han er så god. Lillegutten min..*snufs* Endret 23. juli 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #503 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Stor til deg! Takk! Endret 23. juli 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 24. juli 2012 #504 Del Skrevet 24. juli 2012 Huff, stakkars deg! skjønner godt at du føler deg ensom uten nettverket ditt! Håper dere får ordnet med flytting, eller en annen løsning, så snart som mulig! Si forresten ifra om parfymebruk! Det er jo ikke helt bra for disse små med mye parfyme.. Og skjønner godt at du ikke vil at gutten din skal lukte svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 24. juli 2012 #505 Del Skrevet 24. juli 2012 Huff, ikke noe hyggelig å lese at du har det tungt! Vondt å være så langt borte fra familien, og kan tenke meg det er ekstra sårt nå når du har en liten en å tenke på... Har dere tenkt å flytte til trøndelag etter hvert, eller? Er enig i at det ikke er det samme å ha besøk av svigerfamilien som sin egen familie! Jeg vet at når min baby kommer, og mannen kommer midt inn i en stor eksamensperiode, skal jeg ta med meg babyen på en lang trøndelagsferie og være sammen med familie og venner der oppe en stund Kanskje det hadde vært noe å tenke på for deg også? Håper de vonde tankene forsvinner litt etter hvert Ha en strålende dag med lille W!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. juli 2012 #506 Del Skrevet 24. juli 2012 Håper ting går seg til for deg Angel-A! En baby kan jo være en døråpner for nye bekjentskap, så hold døra åpen og vær positiv! Og hvem vet, kanskje dere endag havner i trøndelag igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #507 Del Skrevet 26. juli 2012 Huff, stakkars deg! skjønner godt at du føler deg ensom uten nettverket ditt! Håper dere får ordnet med flytting, eller en annen løsning, så snart som mulig! Si forresten ifra om parfymebruk! Det er jo ikke helt bra for disse små med mye parfyme.. Og skjønner godt at du ikke vil at gutten din skal lukte svigermor! Nei, det er lite ok at lillegutt lukter som svigermor.. Huff!! Samboer sa nok fra om parfyme.. Men svigermor tar på seg parfyme om morgenen, den er så sterk at den holder heeele dagen.. Blæh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #508 Del Skrevet 26. juli 2012 Huff, ikke noe hyggelig å lese at du har det tungt! Vondt å være så langt borte fra familien, og kan tenke meg det er ekstra sårt nå når du har en liten en å tenke på... Har dere tenkt å flytte til trøndelag etter hvert, eller? Er enig i at det ikke er det samme å ha besøk av svigerfamilien som sin egen familie! Jeg vet at når min baby kommer, og mannen kommer midt inn i en stor eksamensperiode, skal jeg ta med meg babyen på en lang trøndelagsferie og være sammen med familie og venner der oppe en stund Kanskje det hadde vært noe å tenke på for deg også? Håper de vonde tankene forsvinner litt etter hvert Ha en strålende dag med lille W!! Det blir nok mest sannsynligvis Trøndelag etter hvert. Selv om det er en del av meg som ikke har så lyst, er jo en grunn til at jeg flyttet. Vil prøve noe nytt og Trøndelag kan bli litt lite for meg av og til. Men vi får bare være veldig flinke til å dra sørover på besøk til samboers familie rett og slett. Skal jo studere etter hvert også, så da blir det nok litt flytting før lillegull skal begynne på skole. Er noe som skjer med en under et svangerskap og når en får barn, det og ha familie og venner i nærheten blir plutselig veldig viktig. Jeg har aldri følt på det, alltid vært veldig eventyrlysten og flytter gjerne på helt nye plasser uten å kjenne noen. Vips, der ble det livet snudd på hodet gitt. Blir nok ikke så vi reiser bort på besøk før i september tenker jeg. Da har samboer permisjon også, så da får vi begge reist oppover. Om det ikke blir flytting på oss kommer jeg nok garantert til å reise myyye oppover til Trøndelag.. Triste er jo at jeg vil ha samboer sammen med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #509 Del Skrevet 26. juli 2012 Håper ting går seg til for deg Angel-A! En baby kan jo være en døråpner for nye bekjentskap, så hold døra åpen og vær positiv! Og hvem vet, kanskje dere endag havner i trøndelag igjen? Har allerede blitt kjent med noen jenter her nede og vil gjerne blir kjent med enda flere. Men er ikke det samme uten de aller nærmeste og uten familien sin i nærheten kjenner jeg. Men hvem vet, plutselig kan ting snu. Blir ikke sjokkert om jeg plutselig ombestemmer meg om noen mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #510 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) En liten oppdatering fra meg. Lillegull ble veid igjen i dag, han var 3110 forrige torsdag og i dag var han 3390g. Så her er det i hvert fall ikke mangel på mat. 1 ting mindre å bekymre seg for. Herlig! Lillegutt sliter litt med magen, masse luft og luftsmerter stakkars.. Har sendt en mail til manuellterapeut i nærheten, håper han har tid til å se på lillegutt i løpet av de nærmeste dagene. Om ikke blir det så jeg ringer kiropraktor på mandag tenker jeg.. Gjør så utrolig vondt i mammahjertet å se at han har så vondt. Prøvde ergoen for første gang i dag. Han var så urolig, sovnet ikke en gang etter trilling.. Med en gang han kom opp i ergoen så sovnet han! Hurra! Håper bare ryggen min tåler dette over lengre tid. Har snakket med samboer nå om evt flytting opp til Trøndelag.. Han vil selvfølgelig at jeg skal trives og ha det bra så han blir med opp om han finner seg en jobb. Jippi! Han må vente til i aug/sept om svar på den ene jobben han tenker på, håper virkelig at det ordner seg. Om ikke blir det fort litt vanskeligere.. Så hjelp oss å krysse fingrene for at han får den jobben! Enda en ting.. Har jo 3 mnd. oppsigelsestid på leiligheten her nede.. Så er kjempevanskelig å vite når vi evt må si fra oss leiligheten. Sier vi opp nå 1. aug. så må vi finne noe innen 1. nov. Har jo ikke tenkt å bo her over lengre tid uansett, så om vi ikke flytter oppover til Trøndelag så er det ikke krise-krise.. Da får vi bare prøve å finne en ny leilighet her nede. Blir stresset av dette jeg! Kjøpe bobil kanskje, så kan vi bo litt her og litt der etter humøret? Endret 26. juli 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. juli 2012 #511 Del Skrevet 27. juli 2012 Håper behandling kan hjelpe gutten din! fælt både for dere og han med mageknip.. åhh da håperjeg virkerlig sambo får jobben han har søkt! Han høres veldig forståelsfull og støttende ut for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. juli 2012 #512 Del Skrevet 28. juli 2012 Sender deg en stor og håper at det går bra med deg! Liker ikke å lese om at du har det tungt og at du savner familie og venner, håper dere finner ut av det! Håper at lillegutt blir bedre i magen sin etterhvert, ikke moro når de små har vondt nei! Håper helgen din er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. juli 2012 #513 Del Skrevet 28. juli 2012 Kjøpe bobil kanskje, så kan vi bo litt her og litt der etter humøret? ———— Krysser fingrer og tær, og alt som er, at han får den jobben! Skjønner at det ikke er lett for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 1. august 2012 Forfatter #514 Del Skrevet 1. august 2012 Håper behandling kan hjelpe gutten din! fælt både for dere og han med mageknip.. åhh da håperjeg virkerlig sambo får jobben han har søkt! Han høres veldig forståelsfull og støttende ut for deg Er veldig spent. Skal til behandling om 1-2 timer! Er spent på om han manuellterapeuten finner noe, eller om han kan hjelpe lillegutt i det hele tatt. *krysser fingrene for at han kan hjelpe* Ja, har er veldig støttende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 1. august 2012 Forfatter #515 Del Skrevet 1. august 2012 Sender deg en stor og håper at det går bra med deg! Liker ikke å lese om at du har det tungt og at du savner familie og venner, håper dere finner ut av det! Håper at lillegutt blir bedre i magen sin etterhvert, ikke moro når de små har vondt nei! Håper helgen din er fin! Takk for klemmen, den hjalp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 1. august 2012 Forfatter #516 Del Skrevet 1. august 2012 ———— Krysser fingrer og tær, og alt som er, at han får den jobben! Skjønner at det ikke er lett for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 1. august 2012 Forfatter #517 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Hei og hopp! Nå er ting litt lettere. Fikk endelig besøk av min far og hans nye kone i helga, kjempetrivelig! Har savnet dem veldig. De var selvfølgelig veldig stolt og ble forelsket i lillegutt. Fikk gave av de på døra i går kveld, vippestol med vibrering(og musikk) fra FisherPrice og en uro fra samme merke som har både musikk, avslappende lyder og skyer som lyser opp i taket. Gleder meg til å prøve det i kveld. Må bare få montert det opp + få tak i batteri! Håper å få litt bedre kontakt med de nå fremover, skal i hvert fall få de til å komme hit igjen + vi reiser nok bort til de så ofte vi kan før vi evt flytter. Er jo 3 mnd. oppsigelse så blir jo boende en stund uansett hva som måtte skje. Fikk også besøk av min kjære bestemor(mammaen til pappaen min) og min gammeltante(søsteren til bestemor) i går, kjempestas! Fikk masse fine klær til lillegutt. Bestemor er på besøk til min tante som bor ikke så langt unna, så får heldigvis møtt de igjen om ikke så lenge. Etter disse to dagene har humøret virkelig blomstret, kjenner hvor godt det er å få møtt familie igjen. Hurra for lillegutt som nå er over 4 uker gammel! Tiden går så utrolig fort. Så nyter tidens å godt jeg kan. Skal hive meg rundt nå, skal snart ned til manuellterapeuten. Er veldig spent på om han kan hjelpe lille W. Kryss fingrene sammen med meg folkens. Håper dere alle sammen har hatt en like fin helg som meg selv. Endret 1. august 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. august 2012 #518 Del Skrevet 1. august 2012 Så godt du har fått møtt litt familie og hygget deg sammen med dem! Godt å få opp humøret litt 4 uker allerede gitt, tiden flyr av gårde! Nyt tiden med liten baby, de vokser jo så fort! Jeg håper at lille W får utbytte av manuellterapeuten og at det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 1. august 2012 #519 Del Skrevet 1. august 2012 Hei og hopp! Hvordan gikk det hos manuellterapeuten? Så herlig å lese om helgen din! Og det er virkelig gøy å få så masse fint til babyen!! Den vippestolen har naboen min og L er heelt forelsket i den..det er forsåvidt jeg også. Håper og tror at W får stor glede av den! 4 uker allerede?! Ja, der ser du...tiden flyyr! NYT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 2. august 2012 #520 Del Skrevet 2. august 2012 Spent på hvordan det gikk hos manuellterapeuten! Så koselig med familiebesøk Og så digg med vippestol og uro! Tenk at barna våre er 1mnd gamle nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå