Gå til innhold

Min hverdag. ♥

Azalea

Anbefalte innlegg

Sånn, da har jeg fått lagt igjen en liten hilsen til dere jenter på KG. Med vår flaks når det gjelder tv og Internett så har vi selvfølgelig mistet det IGJEN. :sur: Hadde jo vært skikkelig ille om det hadde fungert i én mnd. i strekk liskom.. :dry:

Grunnen til at vi har mistet det denne gangen er fordi det lynte og tordnet i dag, og det slo ned ikke så langt unna oss. Hele rommet lyste opp, smellet kom like etter og leiligheten ristet! Litt skummelt for hadde ikke lagt merke til at det hadde blitt svart på himmelen.. Stakkars kattepusen ble livredd! Haha, stygt å le også men den reaksjonen skulle ha blitt filmet. Men hun fikk go'bit og fisk til trøst så da ble alt bedre. ;)

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn, da har jeg fått lagt igjen en liten hilsen til dere jenter på KG. Med vår flaks når det gjelder tv og Internett så har vi selvfølgelig mistet det IGJEN. :sur: Hadde jo vært skikkelig ille om det hadde fungert i én mnd. i strekk liskom.. :dry:

Grunnen til at vi har mistet det denne gangen er fordi det lynte og tordnet i dag, og det slo ned ikke så langt unna oss. Hele rommet lyste opp, smellet kom like etter og leiligheten ristet! Litt skummelt for hadde ikke lagt merke til at det hadde blitt svart på himmelen.. Stakkars kattepusen ble livredd! Haha, stygt å le også men den reaksjonen skulle ha blitt filmet. Men hun fikk go'bit og fisk til trøst så da ble alt bedre. ;)

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen! :klemmer:

Hahaha, stakkars pus :skratte:

Men tordenvær ja? Og her snør vi ned, IGJEN!! :kjefte:

Håper hvertfall dere har hatt en fin helg med besøk og sånn, og at formen din er knall!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så store værforskjeller da! Her har det vært sol, med noen små regnbyger innimellom ;)

Fint at pusen fikk trøst, viktig å passe på dyra i skummelt vær :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin, til tross for et småkranglete bekken og litt kvalme(håper den ikke har kommet for å bli igjen...). Har vel blitt litt mer vant til disse gravidplagene, så er litt enklere nå. :fnise:

Merkelig vær i det hele tatt synes jeg.. Går fra blå himmel og sol, til snø/regn annenhver time virker det som. Vil ha sommer jeg!! :sol:

---

Kjenner jeg blir litt provosert rundt dette med Brevik altså!! Mye jeg synes vi "publikum" ikke trenger å vite, f.eks hvordan han bygde den bomben sin osv.. Han er jo ikke den eneste her i verden som er 'gal i hodet' og det å vise så detaljert hvordan han planla det han gjorde osv. synes jeg er skummelt. Det at vi bruker så mye tid, rom, energi og penger på denne fyren er å bli kvalm av. Han vet hva han gjorde og erkjenner ikke straffeskyld.. Han blir RØRT av det han har klart å oppnå og sitt manifest.. Han viser ikke anger eller noen slags reaksjon når de snakker om de drepte. Sier ikke dette nok om hele saken?! :kjefte:

Synes synd på alle som har mistet noen den 22. juli.. Helt fryktelig det som har skjedd!! De etterlatte/pårørende som stiller opp i rettsaken i dag og de dagene som kommer er sterke, må være utrolig hardt å se mannen som drepte dine venner/familien din i øynene. Håper virkelig han får den straffen han fortjener og at de pårørende snart får fred!

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg en skikkelig glad-nyhet! Min ene bestevenninne og hennes sønn kommer på besøk neste uke, skal være her i hele 5 dager! :danse: Det skal bli så utrolig koselig. :) Jeg er inn i en liten periode nå der jeg kjeder meg veldig her hjemme, kjenner det har tatt på å være hjemme hver eneste dag helt alene over lengre tid..

I går fikk jeg på en måte nok kjente jeg.. Er så lei av å bo på en plass der jeg ikke kjenner noen, er jo ikke sosial i det hele tatt. De jeg møter på barseltreff her i området bor uansett et stykke unna, er etablert i området og har andre ting å finne på på dagtid enn å være med på treff hele tiden.. Så er liksom ikke så mye mer jeg kan gjøre. Det har gått så langt at jeg faktisk gruer meg litt til permisjonstiden, er så redd for å bli sittende her alene og ikke ha noen andre å dele gleden med(slik som nå) når samboer er på jobb. Vi fikk snakket litt om det i går og ble enige om at vi skal prøve å legge en plan for flytting til høsten, selv om det er midt i permisjonstiden min. Har dessverre ikke mulighet til å flytte nå pga hans jobb + vi skal ha råd til å kjøpe inn utstyr til knøttet. Så da får vi se hvor vi blir å flytte. Bor nå 20 min unna Oslo med tog, men det blir for langt unna synes jeg.. Så enten blir det å flytte nærmere Oslo, hvis ikke så flytter vi opp til Trondheim så jeg får vennene mine og familien min rundt meg. Mange av mine venner der oppe som har barn nå, og venter barn så det vil nok bli et mer "riktig" miljø for min del. Bla. så har den ene bestevenninnen min i Trondheim termin nå neste uke så vi vil da gå i permisjon sammen.

Det som er så dumt for vår del er jo at jeg kommer fra Trøndelag og min samboer kommer herfra, så det er alltid noen i familien som blir skuffet ang. boplass med mindre vi flytter til en plass vi ikke har familie.. Vanskelig dette. For vil gjerne ha alle i nærheten.

:tristbla:

----------

Ellers må jeg juble for 28 uker!! :strix: Går nå inn i 3. trimester, om jeg ikke tar helt feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 3.trimester! Siste innspurt nå! :strix:

Skjønner at dagene kan bli lange og tunge hjemme.. Vanskelig det der med å vite hvor man skal bo når man kommer fra så forskjellig plass! Håper du og samboer kommer fram til en fin løsning for dere begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 3.trimester! Siste innspurt nå! :strix:

Skjønner at dagene kan bli lange og tunge hjemme.. Vanskelig det der med å vite hvor man skal bo når man kommer fra så forskjellig plass! Håper du og samboer kommer fram til en fin løsning for dere begge :)

Er absolutt ikke enkelt. Er så kjedelig å bo på en plass der jeg ikke kjenner noen.. Får liksom ikke til å være "glad-gravid" og kjenner at det plager meg en del. :tristbla: Blir så alt for mye negativt synes jeg.. Jeg har ikke fått delt dette med verken venner eller familie og det gjør noe med en. Synes liksom ikke det er like stas som alle andre på barselgruppa f.eks. Ikke missforstå meg, for jeg gleder meg veldig til vi har gutten vår på utsiden! Jeg skulle bare ønske jeg hadde "det lille ekstra" som gjør en graviditet perfekt. Og da tenker ikke jeg selvfølgelig ikke på det som kan skje med en kropp når en er gravid, men tankene, gleden og spenningen rundt det rett og slett.

Var på treff i dag der 3 av jentene/damene hadde med seg sine nyfødte. Kjente i dag for første gang siden jeg ble gravid den "rusende" effekten av spedbarn, det gjorde meg veldig godt! De var så skjønne! Jeg har også et lite knøtt i magen min. :rodmer: Neste uke kommer som sagt min bestevenninne og hennes sønn(mitt fadderbarn) på 2,5år nedover så da skal jeg virkelig bruke tiden på å snakke masse om baby og alt rundt det så jeg får tømt meg. :fnise: Tenker å dra opp til Trondheim 1-2 uker etter at hun har vært her og, så får vært en del sosial nå fremover heldigvis. Håper det hjelper på! :)

Har forresten fått inntrykket av at det er smått tabu å snakke om det jeg tar opp her.. Virker som mange ikke tørr å fortelle folk at de er ensomme i svangerskapet fordi de bor langt unna venner og familie. Tror det er bare sunt å være ærlig med seg selv og de i rundt seg om akkurat det jeg, hvis ikke så er det nok veldig lett å bli små-trist av det.

Skal forresten begynne for fullt nå fremover å kjøpe inn det vi trenger til knøttet, må si jeg nesten følte meg litt flau i dag på treffet da jeg forsto hvor lite vi hadde kjøpt inn i forhold til de andre førstefødende der.. :sjenert: Fikk kjøpt inn litt i helga som var da, så har noen punkter jeg kan krysse vekk. ;)

Når det kommer til klær, hvor mye kjøper dere inn i hver strl i body f.eks? Jeg synes det er så vanskelig å vite hva jeg skal kjøpe jeg, i hvert fall til en sommerbaby. Ellers tar jeg gjerne mot tips til nettbutikker som selger baby stuff, eller om dere har noen andre fornuftige liker til nettsider dere er fornøyde med. :)

:klemmer:

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt den følelsen av å være langt borte fra familie og venner kan tære på, kanskje spesielt når man er gravid også!

Blir sikkert kjempebra for deg at venninnen din og ungen kommer på besøk og at du eventuelt får dratt opp til Trondheim etterpå. sikker på at det gjør deg godt jeg altså :Nikke:

Og så er det jo kjempespennende å begynne innspurten med både svangerskapet og shoppingen da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir nok godt å være litt sosial vil jeg tro :jepp: Så slipper man å gå i sin egen lille boble hele tiden. Inntrykk utenfra er kjekt! :klemmer:

Sliter selv med hvor mye jeg skal kjøpe inn i hver str. Hittil har jeg kjøpt kanskje 3 bodyer i str 50 og 3 i 56 (+ noen enda større). Spørs om det holder, men tror jo også det blir en del gaver, så dumt å kjøpe for mye også..

Synes det i det hele tatt er vanskelig å vite hva man vil trenge. Så her blir det nok å kjøpe inn ting etterhvert også, når vi ser hva behovet blir. Men det viktigste må vi selvfølgelig ha i hus! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, forstår at det er vanskelig å ikke ha venner og familie rundt seg i en tid som egentlig skal være lykkelig.. :klemmer:

Blir uansett bra når venninna di kommer en tur da!! Og at du får reist og besøkt familien snart også! :) Tipper det kommer til å gjøre deg godt og gi deg et løft.

Fint å se fram til masse baby-shopping snart da!! Er jo så koselig å handle inn til de små. Jeg har faktisk ikke helt oversikt over hvor mye bodyer jeg har og sånn, men jeg har mest langermede hvertfall.. Også tenker jeg som så at hvis man har for lite etter fødsel så er det ikke noe problem og reise og handle litt :) Også får man jo en del gaver og sånn også.... men er virkelig ikke lett å vite hvor mye og hva man trenger altså....

Håper du får en super helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei og hopp, kg-jenter!

Lenge siden jeg har vært her inne nå, så må nesten komme med et lite oppdateringsinnlegg. :)

1. Var veldig koselig å ha besøk forrige uke! Ikke helt vant til å ha en 2-3'åring med trass i hus, men det gjorde så lite så. :) Må gjennom det selv om noen år, må si jeg er spent. :fnise: Vi koste oss masse og da de dro nå på fredag ble det veldig stilt i stua. Tiden sto stille hele dagen! Fadderbarnet traff samboer for første gang da han var her, og de ble kjempekompiser. Herlig søtt!

2. Onsdag forrige uke var det klart for konsert. Jeg hadde bestilt billett til favorittbandet til samboer før jeg ble gravid, så var meget spent da vi dro. Fikk heldigvis sitteplass så bekkenet overlevde konserten. :) Hadde med meg vinterjakken som jeg pakket godt rundt magen for det var mye lyd. På slutten fikk jeg veldig harde kynnere så da gikk jeg ut og ventet. Kom hjem seeent og var sliten for å si det mildt, men det gikk veldig greit. Knøttet var like aktivt som dagene før så tok ingen skade av konserten. ;)

3. Var innom jobben for et lite møte på torsdag, og det gikk veldig greit. :)

4. Var i småekkel form da jeg la meg både fredag og lørdag, da jeg våknet i går hadde jeg vondt hals og det tok ikke mer enn 1 time så kom feberen. Har vært sengeliggende siden da. :forkjola:

5. Samboer satte opp vognen i går + ommøblerte litt på soverommet, deilig å se at det begynner å nærme seg. :rodmer:

Ellers må jeg juble over 29 uker, selv om det er litt vel sent. Men bedre sent enn aldri. ;) Magebilde kommer etter hvert også, for magen har nok vokst litt siden sist bilde.

Håper dere har det bra, jenter! :klemmer:

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke har hatt all verdens med tid for å oppdatere her i det siste, men det er sikkert godt at det skjer noe også kan jeg tenke meg :)

Sett bort fra at du har blitt syk, så ser det ut som du har hatt det veldig fint den siste uka, og tenk at du straks runder 30 uker da :rodmer:

Håper forkjølelsen slipper raskt, god bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som at du har hatt noen fine dager i det siste! Og det var vel sikkert godt for deg å ha litt besøk og liv i leieren! Du som har vært en del alene... :klemmer:

Ja, nå er det den store influensatiden igjen...Hold ut. Sov mest mulig og få i deg nok mat og drikke. :kose:

Har selv vært en smule shabby i det siste, men jeg nekter å la forkjølelsen slippe skikkelig til...så går bare å hangler..Jeg skal jo snart føde må vite! Har ikke tid til å være syk da..hehehe....

Så fint å ha fått montert vogn og sånn da. Har du hatt nok energi til å prøvetrille? Er du fornøyd?

Det er så koselig å forberede ting!! :hjerter_rundt:

Gleder meg til å høre mer fra deg.

Og gratulerer så mye med 29(snart 30) uker!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 29 (snaaaart 30) uker :hoppendeglad: Tenk, nå er det ikke mer enn drøye 2 måneder igjen!! Fantastisk :rodmer:

Lenge siden vi har sett deg nå, ja, men etter å ha lest det du har skrevet, er jo ikke det så rart! Vært travel, jo! Flink er du :) Håper du har det bra! Ta vare på deg selv, og hvil ut! Ikke lenge igjen til ditt livs største jobb nå :)

Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig koselig uke, må si det. :) April var en veldig greit mnd, først besøk av min mor i 1 uke og så besøk av venninnen min og fadderbarnet i en liten uke. Herlig. :) Blir vel så jeg stikker opp til Trondheim i mai en gang, om jeg får tid.

Ellers er jeg feberfri! :danse: Tåler å ha litt vondt i halsen og sånn så lenge jeg slipper feber. Jeg var litt for dårlig til å ta febernedsettende medisiner tror jeg, det skal jeg huske til neste gang. :sjenert:

Har ikke hatt energi til å prøvetrille vognen enda, har ikke det. Men samboer har fått kjørt litt på den her hjemme og han er fornøyd. :) Vognen er ikke så veldig stor, så er spent på hvor lenge knøttet kan ligge i bag'en før den blir for liten. :) Vi har en skikkelig sportsvogn, noe jeg er veldig glad for. Glad vi har de roterende hjulene foran. :)

Ellers har jeg/vi ikke kommet noe lengre med å søke på permisjon, ble plutselig en pause i det da vi hadde besøk + jeg ble sengeliggende.. Føler jeg begynner å få dårlig tid. :( Har fått lagt igjen beskjed til legen om at han må sende meg en bekreftelse så jeg får gitt den videre til NAV i hvert fall. Var innom jobben forrige uke på et lite møte, etter møtet hadde jeg tenkt å snakke med sjefen på huset om permisjon og ferie men da satt han plutselig i et møte. :/ IIk..Igjen, føler jeg begynner å få veldig dårlig tid. Noen tips fra dere som har søkt? Tok det lang tid, og hvordan har dere gjort det med ferie osv?

Hadde vurdert 3D-UL, men nå er jeg plutselig usikker på om vi skal bruke penger på det. Er jo bare 10 uker igjen. Samboer vil, men nå er det jeg som holder litt igjen. Trodde ikke det skulle gå denne veien.. :sjenert:

Nå kan jeg juble for 30 uker!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 30 uker! 10 små igjen :)

Vi droppet 3D-ul. Tror nok det hadde vært spennende, men nå nærmer det seg uansett med stormskritt til vi får hilse på babyen vår :rodmer:

Så bra du er feberfri. Håper formen bare blir bedre og bedre nå, så du kanskje får tatt deg en trøndelags-tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feberfri og 30 uker!! :danse:

Nå går det fort til termin! Og ang 3D så vil jeg anbefale å gjøre det hvis dere føler dere har råd. Hvis dere er heldige med bildene så blir det en helt fantastisk opplevelse! :hjerte: Å tenk så gøy å vise barnet ditt hvordan det så ut når det lå i magen, når han er blitt så stor at han skjønner sånne ting... :) Men dette må dere avgjøre dere i mellom, men som sagt så anbefaler jeg det på det sterkeste. Men dere må snart bestille time hvis dere skal fordi nå begynner lillemann å bli stor. De sier det er best å gjøre det mellom uke 28-34 :)

Jeg var også sein med å søke permisjon fra jobben for jeg visste rett og slett ikke at jeg måtte gjøre det.. Så jeg har ikke fått bekreftet søknaden før forrige uke, så ting tar tid altså...

Har heller ikke fått noen bekreftelse fra NAV enda..men regner med at det snart går i orden. Men mitt råd til deg er å få rompa i gir :opplyser::fnise:

Jeg har krav på en måned ferie i sommer og har derfor valgt og ta ut den i juli. Da stopper permisjonen opp den måneden også starter den igjen i august.

Ha en knall dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden raser fra meg, klarer nesten ikke å henge med lengre. Synes det er helt sykt at jeg nå er 30 uker gravid, kun ca 10 uker igjen til vi har en baby i hus? :hakeslepp: På en måte er det litt uvirkelig enda at jeg er gravid, så det at det skal komme en baby ut av dette er jo enda mer uvirkelig.. :fnise:

Snakket med min venninne i går, riene hadde begynt og fødselen hadde startet. Endelig! Så i natt kom knøttet hennes til verden, fikk mms med bilde av gutten hennes i morges. Sukk, herregud for en skjønn liten baby. :rodmer:

Såå, etter å ha sett bilde av den ferske babyen + anbefalinger fra venninnen min og dere her inne + jeg husker hvor herlig det var å være på ordinær ul så har jeg rett og slett bestilt time til 3D-ul nå på lørdag! ;) Jeg klarte bare ikke la være.. :sjenert: Tror det blir godt til mamma- og pappahjertet å se knøttet sitt en gang til før fødsel jeg. Koster penger, men pytt-pytt! ;)

Ellers er formen litt opp og ned enda, lå i natt og hostet i 3 timer før jeg fikk til å sove. Sovnet en liten tur men våknet av at jeg hostet så mye at jeg måtte opp på do for jeg holdt på å tisse på meg. :fnise: Så ikke mange timene med søvn i natt, håper at det blir litt bedre i natt. Har forresten klart å smitte samboer også, håper han slipper unna med en lett forkjølelse.

Er forresten veldig dårlig til å knipe, noe som ikke er bra. Kjenner jo allerede nå at jeg kanskje burde ha startet med tidligere når jeg våkner midt på natten av at jeg må skyndte meg ned på do før jeg hoster for hardt. :sjenert: Er dere flinke til det?

Venter på sånn bekreftelse fra legen om ul-termin, så når jeg har fått det blir det nok å være effektiv å få søkt om permisjon. Kan man søke på nett, eller må man sende inn papirer? Nav, kjenner jeg blir stressa bare ved tanken..

Skal sende sjefen en mail i dag, så da får jeg forhåpentligvis høre mer om hvordan vi skal gjøre det med permisjon og ferie.

Er ikke bare-bare dette altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei jenter! :)

Mandag igjen da, herregud som dagene flyr unna!

Kan fortelle kort om hvordan helgen min har vært.

På lørdag sto vi tidlig opp for å stikke inn til byen for 3D-UL, litt uvant å være oppe så tidlig men gikk overraskende lett. :) Hadde time klokken 0930, vi møtte vel opp 5 min før timen. Allerede da så gikk ikke ting som de skulle, hun resepsjonisten som skulle låse opp den dagen kom ikke på jobb før 10-15 etter at de skulle ha åpnet så vi og legen sto på usiden og ventet. Damen var smått ufin og virket som hun ble irritert på legen som viste henne at han selv var irritert. Satte oss ned på venterommet og fikk beskjed om å fylle ut et skjema, hadde akkurat blitt ferdig med skjemaet før hun åpnet luken surt og spurte om hun kunne få det. Jeg ble så sjokkert over stemningen at jeg begynte å småle for vi ble litt satt ut.

Legen kom 2 min etter og hentet oss, tydelig stresset. Fikk beskjed om å legge meg ned på benken hans og han klæsjet masse gelé på magen min og begynte undersøkelsen. Herlig å se at knøttet har blitt så stor! Kjente jeg ble rørt da vi fikk se ansiktet hans, han var på en måte veldig lik meg og på en annen måte veldig lik samboer. :fnise: Så blir spennende å se når han kommer til verden hva som stemmer. Han var veldig rolig, tror han sov faktisk. Han er våken rundt 11-12, så sånn sett passet det dårlig med time så tidlig. Var i hvert fall veldig tydelig at det var en gutt, for å si det mildt. Fikk et artig bilde som bekreftet dette. :fnise:

Etter 5 min på benken så ble jeg dårlig pga jeg må ligge på ryggen, får veldig blodtrykksfall. Ble kvalm, begynte å pipe i ørene og ble i skikkelig dårlig form. Var i noen sekunder redd for at jeg kom til å svime av, men jeg satte meg opp i riktig tid og fikk i meg litt vann. Ettersom at legen var stresset og hadde gått tom for tid etter disse minuttene så avsluttet han undersøkelsen, ikke hadde han sjekket vekt på babyen, og vi fikk ikke noe særlig til info. Så ble sendt ut med en cd og 4 bilder. Ikke de beste bildene heller, men har sett verre. Men uansett så måtte vi betale 1280kr. dette, noe jeg er veldig skuffet over. På mail av de fikk vi beskjed om at timen skulle vare i ca. 30 min og om bildene ikke ble bra så skulle det bli satt opp en ny time. Vi var inn i under halvparten av den tiden vi hadde krav på og vi fikk ikke spurt om det vi lurte på, eller vite vekt osv. Så kjenner jeg er veldig skuffet.. Sendte de en mail nå på lørdag da jeg kom hjem på kvelden, men har enda ikke fått svar. Husker godt de åpnet dørene 0942 og da vi betalte så kom de som hadde time klokken 10. Nei, er skuffet.. Veldig koselig å se knøttet, men hadde sett for meg litt bedre service da vi tross alt går til en privat klinikk og bet. så mye..

Etter timen dro vi til Hamar for å feire farmora til samboer som hadde bursdag sammen med svigerfar. Møtte også en del slekninger av samboer, var veldig koselig. :) Hadde med oss ultralydbilder fra både ordninær ul og 3d-ul, det var veldig populært.

På søndag så dro samboer og svigerfar til plantasjen en tur, de skulle kjøpe litt blomster så svigerfar kunne pynte litt på verandaen sin. Tenkte vi kunne kjøpe noen også så vi får litt vår/sommerfølelse når vi ser ut på terrassen. Da samboer og svigerfar kom tilbake hadde svigerfar sponset oss med en spise/sittegruppe, puter, grill og en del planter! Jeg ble så sjokkert.. :sjokkert: Så nå er det skikkelig fint der ute! Har pyntet opp med de blomstene vi fikk, jordbærplanter med potte, 2 tomatplanter, 3 urteplanter og en del andre pene planter i hvit og lilla. Og mange fine potter/sinkbøtter og lys. :jepp: Når sola blir sterkere skal vi kjøpe oss en hengende parasoll som kan skjerme for litt, blir veldig varmt der ute.

Så, nå håper jeg bare jeg blir frisk snart så jeg kan får vært ute! Gleeeder meg. :hoppendeglad:

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...