Bolla! Skrevet 18. mars 2012 #261 Del Skrevet 18. mars 2012 Kjedelig å hovne opp, har ingen tips, men jeg har også hørt at det kan være lurt å kutte litt ned på saltet. Håper du har en fin søndag Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #262 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Nå har jeg bestemt meg for å kutte ut snop i ukedagene, evt i det hele tatt.. Kjenner jeg er superstressa pga rask vektoppgang i svangerskapet, noe jeg må passe på ettersom at jeg plages en del med rygg/nakke og muskelbetennenelser. Blir tungt nok for kroppen med de ekstra babykiloene, og jeg kommer sikkert til å plages med vann i kroppen i tillegg. Synes ikke det er vanskelig å kutte ut brus f.eks, det skal gå fint. Men småtteri som sjokolade og andre godterier som ligger i hus. Er jo så enkelt å bare ta 1. Også blir det én til, så enda én.. Blir fort en del det når jeg bare sitter hjemme om dagene og ikke har noe å gjøre. *kremt* Jeg tillater meg selv å spise potetgull, kjekse, kaker og drikke brus da dette er noe jeg ikke synes er så vanskelig å holde meg unna i hverdagene. Det som er på "no-no-lista" er sjokolade, smågodt, drops.. Ja, godteri rett og slett. Så om jeg skal kose meg i helgene så blir det evt litt potetgull, kjekse eller nøtter eller noe slik som jeg gjorde før og TRIVDES med. Kommer til å være ærlig med meg selv og med dere, er jeg svak en dag kommer jeg til å skrive det her inne. Noen flere som har lyst til å henge seg på? Trenger ikke nødvendigvis å være godterikutt, ta noe annet du vil være begynne med eller kutte ut. Ettersom at jeg vil ha faste dager å forholde meg til så begynner jeg i morgen, da er jeg akkurat 24 uker gravid. Håper dere alle sammen har det fint-fint! Endret 20. mars 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #263 Del Skrevet 21. mars 2012 24 uker gravid! Kun 16 uker og to dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 21. mars 2012 #264 Del Skrevet 21. mars 2012 24 uker gravid! Kun 16 uker og to dager igjen! Jeg joiner nok ikke godteriforbudet ditt føler jeg har avstått fra så mye annet jeg er glad i pga graviditeten, så litt snop når jeg vil vil jeg unne meg *unnskylde iherdig sjokoladespising* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 22. mars 2012 #265 Del Skrevet 22. mars 2012 24 uker Lykke til med godisforbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #266 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Jeg joiner nok ikke godteriforbudet ditt føler jeg har avstått fra så mye annet jeg er glad i pga graviditeten, så litt snop når jeg vil vil jeg unne meg *unnskylde iherdig sjokoladespising* Jeg spiser det samme nå som jeg gjorde før graviditeten, er ikke så glad i slike oster, spekemat osv. Greit sånn sett. Nei, kos deg masse med godis! Er lov det. 24 uker Lykke til med godisforbudet! Tuuusen takk. Jeg har enda ikke spist noe godis siden jeg skrev om godterikutt her inne og dette går lekende lett, hehe. Samboer satt med godisposen sin mens jeg lå i armkroken hans her om dagen og det synes jeg ikke var noe ille i det hele tatt. Håper at det fortsetter slik fremover! Ellers er det herlig vær her, varmt og masse sol. Herlig om det skal bli slik fremover! Har planlagt å bli litt brun i år så det hadde passet meg veldig fint. Passer selvfølgelig på å ikke sitte for lenge i sola og ikke bli for varm. Var forresten 30grader på solveggen her om dagen.. HOT! God helg alle sammen! Endret 23. mars 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. mars 2012 #267 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har enda ikke spist noe godis siden jeg skrev om godterikutt her inne og dette går lekende lett, hehe. Samboer satt med godisposen sin mens jeg lå i armkroken hans her om dagen og det synes jeg ikke var noe ille i det hele tatt. Håper at det fortsetter slik fremover! Ellers er det herlig vær her, varmt og masse sol. Herlig om det skal bli slik fremover! Har planlagt å bli litt brun i år så det hadde passet meg veldig fint. Passer selvfølgelig på å ikke sitte for lenge i sola og ikke bli for varm. Var forresten 30grader på solveggen her om dagen.. HOT! God helg alle sammen! Du er kjempeflink altså! Håper det fortsetter å være like lett fremover Herlig å begynne å se litt antydning til vår synes jeg, jeg lengter sånn etter sommer og sol at jeg nesten blir gal, Jeg hater vinteren ! :gjeiper: God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 23. mars 2012 #268 Del Skrevet 23. mars 2012 Flinka! Kos deg i helgen, med baby i magen, sol og sunt snacks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 24. mars 2012 #269 Del Skrevet 24. mars 2012 Du er superflink!! God helg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #270 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Du er kjempeflink altså! Håper det fortsetter å være like lett fremover Herlig å begynne å se litt antydning til vår synes jeg, jeg lengter sånn etter sommer og sol at jeg nesten blir gal, Jeg hater vinteren ! :gjeiper: God helg til deg også Vinteren er kos så lenge det er snø, og ikke slaps og is. Rundt juletider og i påsken er vinteren mer enn velkommen, i år hadde jeg nok klart meg fint uten da jeg ikke kan stå i bakken eller leken i snøen som jeg pleier å gjøre hver vinter/påske. Flinka! Kos deg i helgen, med baby i magen, sol og sunt snacks Du er superflink!! God helg!!!!! Tuuusen takk alle tre! Ellers har jeg vært ok flink i helga og, ble jo litt godis men det hadde jeg jo planlagt. Greit å få en litt mykere overgang kjenner jeg. Da jeg la meg i går kveld så lå jeg faktisk å gleda meg til en ny og sunn uke, kjenner kroppen har det mye bedre når jeg ikke spiser godteri og drikker brus. Så jeg er veldig motivert for en ny uke! Tror vekta raser oppover i rekordfart uansett hva jeg gjør, men nå vet jeg i hvert fall at jeg har gjort det jeg kan for å unngå dette. Kunne jo ha gått flere turer men med min rygg og mitt bekken så lar det jo seg ikke gjøre.. Kjipe greier. Men skal prøve å få gått meg en liten tur hver dag uansett, så om det er på 10-20 min bare. Godt å røre seg uansett. Ellers har helgen gått med på kjærestekos, så en vellykket helg rett og slett. Fikk reist inn til byen på lørdag da vi kjøpte dyne og ett sett sengetøy til knøttet, en bamse, helsetepper og noe klær. Greit å kjøpe litt her og der så slipper det å bli så utrolig dyrt på slutten. I tillegg så regner jeg med at jeg ikke kommer til å gidde så mye shopping på slutten av svangerskapet da jeg bare blir tyngre og tyngre. Og i går satte vi oss ned å skrev en lang utstyrsliste så nå fremover blir det nok mye enklere å kjøpe inn babyutstyr. Dagen i dag blir laaang da samboer ikke kommer hjem før tidligst 21 i kveld. Blæh.. Men skal prøve å få gjort noen småting her i leiligheten og få unna litt papirarbeid og evt se på mer babyting så da går vel dagen uansett. Håper dere har kost dere masse i helga jenter! Endret 26. mars 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. mars 2012 #271 Del Skrevet 26. mars 2012 Høres ut som dere har hatt en fin helg Lurt å handle inn litt etterhvert så ikke alt kommer på slutten ja, og utstyrsliste er supert for å holde oversiktet over hva man trenger og hva man har igjen å kjøpe inn Håper dagen din går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. mars 2012 #272 Del Skrevet 26. mars 2012 Vinteren er kos så lenge det er snø, og ikke slaps og is. Rundt juletider og i påsken er vinteren mer enn velkommen, i år hadde jeg nok klart meg fint uten da jeg ikke kan stå i bakken eller leken i snøen som jeg pleier å gjøre hver vinter/påske. Tuuusen takk alle tre! Ellers har jeg vært ok flink i helga og, ble jo litt godis men det hadde jeg jo planlagt. Greit å få en litt mykere overgang kjenner jeg. Da jeg la meg i går kveld så lå jeg faktisk å gleda meg til en ny og sunn uke, kjenner kroppen har det mye bedre når jeg ikke spiser godteri og drikker brus. Så jeg er veldig motivert for en ny uke! Tror vekta raser oppover i rekordfart uansett hva jeg gjør, men nå vet jeg i hvert fall at jeg har gjort det jeg kan for å unngå dette. Kunne jo ha gått flere turer men med min rygg og mitt bekken så lar det jo seg ikke gjøre.. Kjipe greier. Men skal prøve å få gått meg en liten tur hver dag uansett, så om det er på 10-20 min bare. Godt å røre seg uansett. Ellers har helgen gått med på kjærestekos, så en vellykket helg rett og slett. Fikk reist inn til byen på lørdag da vi kjøpte dyne og ett sett sengetøy til knøttet, en bamse, helsetepper og noe klær. Greit å kjøpe litt her og der så slipper det å bli så utrolig dyrt på slutten. I tillegg så regner jeg med at jeg ikke kommer til å gidde så mye shopping på slutten av svangerskapet da jeg bare blir tyngre og tyngre. Og i går satte vi oss ned å skrev en lang utstyrsliste så nå fremover blir det nok mye enklere å kjøpe inn babyutstyr. Dagen i dag blir laaang da samboer ikke kommer hjem før tidligst 21 i kveld. Blæh.. Men skal prøve å få gjort noen småting her i leiligheten og få unna litt papirarbeid og evt se på mer babyting så da går vel dagen uansett. Håper dere har kost dere masse i helga jenter! Høres ut som en vellykket og trivelig helg med shopping og kjærestetid Er nok lurt å handle litt nå og da slik at det ikke blir for dyrt på slutten, som du sier. Babyer er ikke akkurat gratis Også så kjekt med utstyrsliste. Da har man liksom litt mer oversikt og kontroll på hva man trenger/mangler. Du må gjerne dele den her inne hvis du skulle ønske det. Kanskje vi andre kan få litt inspirasjon eller plutselig finner ut at vi mangler noe! Kjenner du masse liv og sånn i magen om dagen eller? Og har dere kommet langt med navnevalg? Ønsker deg og din kjære en flott uke! Håper du ikke har kjedet deg for mye i dag når du har vært så mange timer alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 28. mars 2012 #273 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei! Hvordan går det med deg? så hyggelig å få kjøpt inn litt babyutstyr jevnt utover! Har det blitt noen gåturer på deg, eller svikter formen? (som jeg skrev til ara har jeg hatt litt problemer med å komme meg inn og skrive på kg i det siste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #274 Del Skrevet 28. mars 2012 Høres ut som dere har hatt en fin helg Lurt å handle inn litt etterhvert så ikke alt kommer på slutten ja, og utstyrsliste er supert for å holde oversiktet over hva man trenger og hva man har igjen å kjøpe inn Håper dagen din går fort Hadde en veldig koselig helg. Skal sette meg ned å se på den listen igjen i dag og, ser på den hver eneste dag. Men er en grei måte å forberede seg og prøve å sette seg inn i alt utstyr. Høres ut som en vellykket og trivelig helg med shopping og kjærestetid Er nok lurt å handle litt nå og da slik at det ikke blir for dyrt på slutten, som du sier. Babyer er ikke akkurat gratis Også så kjekt med utstyrsliste. Da har man liksom litt mer oversikt og kontroll på hva man trenger/mangler. Du må gjerne dele den her inne hvis du skulle ønske det. Kanskje vi andre kan få litt inspirasjon eller plutselig finner ut at vi mangler noe! Kjenner du masse liv og sånn i magen om dagen eller? Og har dere kommet langt med navnevalg? Ønsker deg og din kjære en flott uke! Håper du ikke har kjedet deg for mye i dag når du har vært så mange timer alene! Babyer er ikke gratis. Det blir nok ganske dyrt da vi skal ha alt nytt, blir ikke å arve så mye som jeg trodde. Samboer er litt gira på å kjøpe nytt til mini, og hvis det betyr så mye for han så skal jeg ikke sette ned foten. Hans måte å virkelig glede seg til knøttet kommer, så synes det bare er søtt. Jeg kan sjekke om jeg får fjernet alt jeg har skrevet på den, så kan jeg skrive den her inne. Greit å få andres meninger på den. Kjenner veldig mye liv, han har nesten faste tider i døgnet han driver og herjer. Føler meg veldig stram, tung og øm i magen for tiden.. Sikkert fordi han vokser så mye akkurat nå. Vi har tenkt litt på navn, men det er så vanskelig.. :/ God uke til dere og. Hei! Hvordan går det med deg? så hyggelig å få kjøpt inn litt babyutstyr jevnt utover! Har det blitt noen gåturer på deg, eller svikter formen? (som jeg skrev til ara har jeg hatt litt problemer med å komme meg inn og skrive på kg i det siste) Nei, ikke de store gåturene. Jeg skulle på butikken i går og kjente at det fristet skikkelig med en lengre gåtur, men etter erfaring så stoppet jeg ved butikken og handlet. Tok ikke lange tiden før jeg fikk sterke kynnere.. Blæh. Men skal prøve å gå en liten tur eller to hver dag, så om det bare er ned til butikken og hjem igjen. Tar meg bare 10-12 min ned, men hjemover har jeg harde oppoverbakker så der tar jeg det med rooo. Så da tar det litt lengre tid. Også må jeg innrømme.. I går spiste jeg godis. Jeg tenkte meg rett og slett ikke om! Gikk ikke opp for meg før etter at jeg hadde spist opp hva jeg hadde gjort. Litt irritert på seg selv? Ja. Men det ble ikke kjempemye så skal ikke straffe meg selv så mye, jeg er jo obs på det jeg spiser så det skal nok gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #275 Del Skrevet 28. mars 2012 Magebilde fra uke 24+4. Jeg har ikke en typisk guttemage, magen min begynner omtrent på ryggen.. Merkelige greier. Så når jeg har kynnere så kjenner jeg det langt ut på siden. Typisk jentemage faktisk. 25 uker på vei i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 28. mars 2012 #276 Del Skrevet 28. mars 2012 25 uker og virkelig NYYYDELIG mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. mars 2012 #277 Del Skrevet 28. mars 2012 Hurra for 25 uker Angel-A Du er så fin, nydelig mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. mars 2012 #278 Del Skrevet 28. mars 2012 SÅ fin du er Helt perfekt mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #279 Del Skrevet 28. mars 2012 Tusen-tusen-tusen takk, jenter! Så gode dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 28. mars 2012 #280 Del Skrevet 28. mars 2012 Hurra for 25 uker Og kjempefin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå