Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Hehe :) Det kommer nok Neferet!

Jeg har forsovet meg to dager på rad da, så det blir nok ikke trening i dag, har et kontor å rydde og masse klær å vaske :) Så skal jeg til venninner i kveld, og imorgen får vi besøk, så jeg tviler på det blir trening da heller.

Men søndag tenker jeg det blir trening igjen! Kroppen er uansett ganske mørbanka, trenger et par dagers ro nå tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Daenerys

Halvannen time kampsport igjen i går. Mye intervallpreget, og en del styrke på slutten :) Kjenner det godt i dag, overraskende mye.

Lurer på å ikke fornye medlemsskapet på treningssenteret i vår. Målet er å trene meg opp igjen i kampsporten, og øke joggingen igjen. Det kan jeg gjøre utendørs. Kan melde meg inn senere om det er behov for det, men jeg vil kanskje si at 4,5 time kampsport i uka + jogging er mer enn nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo mer enn nok. Kanskje litt styrketrening kan være lurt(har jeg jeg innsett nå pga. dumme akillesen), men det kan du gjøre gratisavis hjemme med en matte, fitnessball, ankelvekter og et par manualer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jepp, er bare litt lei av styrketrening. Vi gjør det også på trening i noen minutter på slutten av hver økt, men jeg kan jo gjøre mer. Men tenker maks en økt i uka fremover.

BTW: Blåmerker fra helvete på underarmene mine :ler: Skulle trodd det var konevold her i huset, lol. Det går seg heldigvis til etterhvert, må bare bli litt herdet igjen først. Husker før, fikk aldri blåmerker lengre etter en stund. Gleder meg til det. Er faktisk litt hoven under blåmerkene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Målte meg forresten for et par dager siden, har endelig mistet 3-4 cm på hoftene, ser mye bedre ut nå :) Kan gå med stramme topper igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte meg forresten for et par dager siden, har endelig mistet 3-4 cm på hoftene, ser mye bedre ut nå :) Kan gå med stramme topper igjen!

Niiiiiceeee! Bra jobbet :) Nå kan bikinisesongen bare komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Niiiiiceeee! Bra jobbet :) Nå kan bikinisesongen bare komme ;)

Oh yeah, har planer om se enda bedre ut til sommeren :)

Kikker bare innom for å si god helg og gi deg en velfortjent :klappe: som har kvittet deg med cm! :)

God helg til deg også! Jeg skal straks på trening jeg, innleder helga på en sunn måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ukas siste kampsportøkt. 1 time, og glad det ikke var mer, for det ble intenst :ler: Fikk et par litt for harde slag inn, satser på det blir bra raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Så, den joggeturen i forgårs slo selvsagt opp beinhinnebetennelsen min. Skal til naprapat i dag, men har ikke trent noe til nå denne uka. Tviler på det blir trening i kveld heller :(

Men, jeg skal til London imorgen og blir til søndag :D GLeder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt med ny runde beinhinnebetennelse! :( Får håpe at naprapaten får skikk på det ganske så fort :)

God tur til London! Ikke misunnelig i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...