Gjest Neferet Skrevet 2. april 2012 #621 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg fant ut at det er åpent på Sverdrups, o lykke! funnet meg kaffe! Jeg trener best på morgenen jeg... Jeg skjønner det delvis, jeg elsker jo treningene lørdag formiddag. Men før jobb blir en annen greie for meg, å være ferdigtrent før åtte, betyr å stå opp ugudelig tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. april 2012 #622 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg skjønner det delvis, jeg elsker jo treningene lørdag formiddag. Men før jobb blir en annen greie for meg, å være ferdigtrent før åtte, betyr å stå opp ugudelig tidlig! Jeg ser den! Må nok revurdere når jeg får meg jobb, forhåpentligvis i sommer/høst tidligere trente jeg kampsport på kvelder, det funket jo det og.. Men er vanskelig å skulle bevege seg ut etter middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. april 2012 #623 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg ser den! Må nok revurdere når jeg får meg jobb, forhåpentligvis i sommer/høst tidligere trente jeg kampsport på kvelder, det funket jo det og.. Men er vanskelig å skulle bevege seg ut etter middag! Ja, dørstokkmila vokser veldig etter middag, enig med deg! De dagene jeg ikke trener pole hjemme, trener jeg direkte etter jobb, så lures ikke kroppen av middag. Og da kan jeg ligge på sofaen når jeg først er hjemme igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. april 2012 #624 Del Skrevet 2. april 2012 Ja, dørstokkmila vokser veldig etter middag, enig med deg! De dagene jeg ikke trener pole hjemme, trener jeg direkte etter jobb, så lures ikke kroppen av middag. Og da kan jeg ligge på sofaen når jeg først er hjemme igjen! Må nok gjøre det slik jeg også funker ikke å trene etter middag heller, da må jeg vente nesten 3 timer for å unngå sting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 2. april 2012 #625 Del Skrevet 2. april 2012 Er den ute????? Må nesten vurdere å dra hjem og finne den så jeg og sambo kan se til middag... Jupp! Gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. april 2012 #626 Del Skrevet 2. april 2012 Jupp! Gled deg Måtte dra hjem tidlig jeg for å ordne så det er klart til første episode samtidig som middag! Åhr jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 2. april 2012 #627 Del Skrevet 2. april 2012 Måtte dra hjem tidlig jeg for å ordne så det er klart til første episode samtidig som middag! Åhr jeg gleder meg! Vet hvordan det er å ikke klare å vente. Kos deg med middag og serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. april 2012 #628 Del Skrevet 2. april 2012 Vet hvordan det er å ikke klare å vente. Kos deg med middag og serie Jeg venter på samboeren da Har bare sett under 5 min til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. april 2012 #629 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg kan ikke Game of Thrones jeg, så jeg håper dere koste dere når samboeren din kom hjem og lister meg stille ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. april 2012 #630 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg kan ikke Game of Thrones jeg, så jeg håper dere koste dere når samboeren din kom hjem og lister meg stille ut igjen... det gjorde vi, bra episode! Anbefaler serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. april 2012 #631 Del Skrevet 3. april 2012 Hadde store planer om en 7 km i dag, men beina har begynt å murre... Ikke moro. Vurderer en liten behandling siden det ikke blir verre eller bedre. Så det ble 3 km til og fra sportsbutikken, kjøpte meg en buff Fryser alltid litt enten på halsen eller ørene, så skulle uansett innom. Jeg bare snudde hjem i stedet for å jogge videre da Men men, vil ikke bli verre, så jeg får heller si at all trening er bedre enn ingen - og jeg ga litt ekstra gass på vei hjem i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. april 2012 #632 Del Skrevet 3. april 2012 Lurt å ta det med ro når beina begynner å murre Og det er som du sier, all trening er bedre enn ingenting! Håper du får en knallfin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 3. april 2012 #633 Del Skrevet 3. april 2012 Guess what???? Episode 2 av GoT er ute! En av kanalene gjorde en feil og sendte to episoder på rad. Så den akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. april 2012 #634 Del Skrevet 3. april 2012 Guess what???? Episode 2 av GoT er ute! En av kanalene gjorde en feil og sendte to episoder på rad. Så den akkurat :O sjokka!! Snakk om å tabbe seg da tusen takk for at du sa ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 3. april 2012 #635 Del Skrevet 3. april 2012 :O sjokka!! Snakk om å tabbe seg da tusen takk for at du sa ifra! Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. april 2012 #636 Del Skrevet 6. april 2012 I dag dro jeg meg ut av senga, så ut av vinduet - snø! Men jeg tenkte at ikke søren, jeg skal ut og jogge! Avtale med treningsbuddy og alt, så det var bare å komme seg ut. Vi jogget i byen i dag (Oslo), Frognerparken, ned Bogstadveien og Karl Johan. Det var moro det, spesielt siden det var så få folk ute! Da anser jeg som de stedene er "erobret" Neida, men det ble en herlig tur på 7,2 km. Litt kaldt, spesielt i starten, men det gikk overraskende bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 6. april 2012 #637 Del Skrevet 6. april 2012 Snø???? Hvor i Oslo bor du? Ser ikke noe snø jeg...var du veeeeeldig tidlig oppe i dag? Uansett! Flink du er!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. april 2012 #638 Del Skrevet 6. april 2012 Snø???? Hvor i Oslo bor du? Ser ikke noe snø jeg...var du veeeeeldig tidlig oppe i dag? Uansett! Flink du er!!!! Snødde i 9-tida! Ikke sånn at det la seg da Kan si såpass at jeg bor øst Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 6. april 2012 #639 Del Skrevet 6. april 2012 Snødde i 9-tida! Ikke sånn at det la seg da Kan si såpass at jeg bor øst Takk Hihi: Om du løper i Frognerpark området så bor ikke vi så langt fra hverandre Vil ikke ha snø Det skal være vår nå! Jeg som skal ut og drikke påskedrinker i morgen: Var liksom innstil på sol jeg da *Sette meg på knær og be til Solguden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. april 2012 #640 Del Skrevet 6. april 2012 Hihi: Om du løper i Frognerpark området så bor ikke vi så langt fra hverandre Vil ikke ha snø Det skal være vår nå! Jeg som skal ut og drikke påskedrinker i morgen: Var liksom innstil på sol jeg da *Sette meg på knær og be til Solguden* ja, er kjedelig påskevær... Fikk litt frysen i meg, så nå er det teppe, kaffe og pensum til vi får besøk i kveld Ha en flott dag Maja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå