Surriball Skrevet 30. januar 2012 #481 Del Skrevet 30. januar 2012 Så bra at du føler deg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. februar 2012 #482 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg har trent :D 4 min oppvarming, 20 min jogg med et par intervaller og et par min gåing, og 6-7 min nedtrapping. Tungt, men hadde forventet verre fantisk litt sitter i selv om jeg ikke har trent på 3 uker.. Etterpå ble det styrke på hele kroppen, med hovedfokud på armer og mage God helg dere, jeg får besøk av mamma imorra og gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. februar 2012 #483 Del Skrevet 3. februar 2012 Kjempebra! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 3. februar 2012 #484 Del Skrevet 3. februar 2012 Så bra at du er i form igjen Ha en strålende helg og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2012 #485 Del Skrevet 4. februar 2012 Gøy å følge med på hvordan det går med andres trening! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 6. februar 2012 #486 Del Skrevet 6. februar 2012 Godt å høre du er back in business! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. februar 2012 #487 Del Skrevet 6. februar 2012 Trening i dag! Jogging: 5min gange, 5 min jogg på 8, så 4x4 intervaller (9,5 i 4 min, 8 i 3 min x 4). Gruet meg til disse, men det gikk veldig bra! Hadde ekstra energi til overs! Til slutt jogget jeg 2 min, og gikk 4. Kom meg 5,8 km på 44 min Deretter styrke. Situps, planke (2x1 min), knebøy (30 kilo pers!! 40 kg neste gang). Armer og rygg, nedtrekk og chest press. Armhevinger på kne til slutt. Veldig fornøyd med dagens trening, både intervallene og styrken! Ha en fin mandag dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 6. februar 2012 #488 Del Skrevet 6. februar 2012 Flink du er! Godt å være i gang igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. februar 2012 #489 Del Skrevet 6. februar 2012 Kjempebra start på uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 6. februar 2012 #490 Del Skrevet 6. februar 2012 Veldig fin økt! Og herlig med ny pers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 6. februar 2012 #491 Del Skrevet 6. februar 2012 Trening i dag! Jogging: 5min gange, 5 min jogg på 8, så 4x4 intervaller (9,5 i 4 min, 8 i 3 min x 4). Gruet meg til disse, men det gikk veldig bra! Hadde ekstra energi til overs! Til slutt jogget jeg 2 min, og gikk 4. Kom meg 5,8 km på 44 min Deretter styrke. Situps, planke (2x1 min), knebøy (30 kilo pers!! 40 kg neste gang). Armer og rygg, nedtrekk og chest press. Armhevinger på kne til slutt. Veldig fornøyd med dagens trening, både intervallene og styrken! Ha en fin mandag dere For en flott økt godt å se at du er tilbake i form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 6. februar 2012 #492 Del Skrevet 6. februar 2012 Du er virkelig i gang igjen! Godt å se at du har blitt frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. februar 2012 #493 Del Skrevet 6. februar 2012 Flink du er! Godt å være i gang igjen? Det er HERLIG! Kjempebra start på uka! Helt enig, utrolig herlig å starte slik Veldig fin økt! Og herlig med ny pers! For en flott økt godt å se at du er tilbake i form! I'll be back Du er virkelig i gang igjen! Godt å se at du har blitt frisk. Jaa, er fantastisk å ha energi og overskudd igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. februar 2012 #494 Del Skrevet 7. februar 2012 Du har jo kommet ut fra mine innlegg, så jeg er bare innom å oppdaterer meg Du er kjempeflink btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. februar 2012 #495 Del Skrevet 7. februar 2012 Du har jo kommet ut fra mine innlegg, så jeg er bare innom å oppdaterer meg Du er kjempeflink btw Takk Sitter her og spiser en herlig salat, lenge siden jeg gadd å lage en Skal prøve å gjøre noe fornuftig etterpå (les: handle og lese pensum). Trening igjen imorgen, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. februar 2012 #496 Del Skrevet 8. februar 2012 I dag ble det tabata-intervaller:) 20 sek på 13, 10 sek pause 8ggr/4 min. 10 min oppvarming og nedjogg. Liiiiitt svett Litt generell styrke etterpå, har litt dårlig tid, skal på veiledning av bacheloroppgaven straks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 8. februar 2012 #497 Del Skrevet 8. februar 2012 I dag ble det tabata-intervaller:) 20 sek på 13, 10 sek pause 8ggr/4 min. 10 min oppvarming og nedjogg. Liiiiitt svett Litt generell styrke etterpå, har litt dårlig tid, skal på veiledning av bacheloroppgaven straks Wow, de intervallene hørtes heftige ut, særlig med bare 10 sek. pause! Hvordan gjør du det; stiller du opp og ned tempoet på mølla manuelt, eller bruker du et program? Og hva er farten i pausene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. februar 2012 #498 Del Skrevet 8. februar 2012 Satt den på 13 km/t, jogga 20 sek, hoppa opp på siden av båndet og støttet meg på armgreiene, og venta 10 sek før jeg hoppa på igjen ingen stilling av noe, bare av og på. Var tungt! farten i pausene er 0, rekker ikke noe annet og det er meningen man skal ha hvile da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 8. februar 2012 #499 Del Skrevet 8. februar 2012 Satt den på 13 km/t, jogga 20 sek, hoppa opp på siden av båndet og støttet meg på armgreiene, og venta 10 sek før jeg hoppa på igjen ingen stilling av noe, bare av og på. Var tungt! farten i pausene er 0, rekker ikke noe annet og det er meningen man skal ha hvile da også. Æææh, at du tør å hoppe på igjen på 13?! Jeg synes det er skikkelig skummelt, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. februar 2012 #500 Del Skrevet 8. februar 2012 Æææh, at du tør å hoppe på igjen på 13?! Jeg synes det er skikkelig skummelt, jeg Lener meg bare litt på "armlenet" til jeg har tempoet, ett sekund eller noe Langt fra det skumleste jeg har gjort Tenkte ikke over det engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå