Surriball Skrevet 7. januar 2012 #441 Del Skrevet 7. januar 2012 Japp, varmekrem brukte jeg i går, det ble veldig varmt! Får ta et par pinex i dag også. Liker ikke smertestillende Det verste er at jeg føler meg så skjev og ubrukelig Smertestillende er til for nettopp det - stilne smerte når det trengs! Hvis du har vondt, kan du ta det med god samvittighet! 7-års jubileum med samboeren i dag Skal snart ut og spise! Åh, gratulerer! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. januar 2012 #442 Del Skrevet 7. januar 2012 Smertestillende er til for nettopp det - stilne smerte når det trengs! Hvis du har vondt, kan du ta det med god samvittighet! Åh, gratulerer! Kos dere masse! Vet, men det skal litt til før jeg tar noe Hadde en kjempekoselig middag, er så heldig med den mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 9. januar 2012 #443 Del Skrevet 9. januar 2012 Var det ikke vi som fikk noe av det samme i skulderen ved jogging? Men med meg går det over ganske fort etter at jeg stopper. Håper det ordner seg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. januar 2012 #444 Del Skrevet 9. januar 2012 Problemet var at jeg ikke stoppet Mye bedre i dag heldigvis, trenger ikke lege kjenner jeg. London imorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 10. januar 2012 #445 Del Skrevet 10. januar 2012 Åh! Heldiggrisen!! London Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 10. januar 2012 #446 Del Skrevet 10. januar 2012 Problemet var at jeg ikke stoppet Mye bedre i dag heldigvis, trenger ikke lege kjenner jeg. London imorra Hurra for at du er bedre og hurra for London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. januar 2012 #447 Del Skrevet 13. januar 2012 Koser meg jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 13. januar 2012 #448 Del Skrevet 13. januar 2012 Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. januar 2012 #449 Del Skrevet 20. januar 2012 Ny joggeøkt, 5.6 km 3 min gange, 35 min jogg, 5 min gange 43 min trening. Fornøyd! Først: HEI! Snoker i boka di jeg, på jakt etter motivasjon og det er mye å finne her! Jeg er også bitt av joggebasillen serru. Men hvordan i søren klarer du å begynne å jogge etter kun tre minutters gange? Kroppen min trenger minst 10 minutter med rolig gange før den kan begynne å tenke på å jogge/løpe. Er det bare kroppen min som er seig? Eller varmer du opp noe annet i forkant? God helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. januar 2012 #450 Del Skrevet 20. januar 2012 Først: HEI! Snoker i boka di jeg, på jakt etter motivasjon og det er mye å finne her! Jeg er også bitt av joggebasillen serru. Men hvordan i søren klarer du å begynne å jogge etter kun tre minutters gange? Kroppen min trenger minst 10 minutter med rolig gange før den kan begynne å tenke på å jogge/løpe. Er det bare kroppen min som er seig? Eller varmer du opp noe annet i forkant? God helg :D Så koselig, hei hei! Snoket jo hos deg når du var i Australia, men tror boka di har falt ut av mine innlegg?? Må finne tilbake. Ja, tar bare 3 min oppvarming... Gidder ikke mer Og blir jo enda mer varm når jeg jogger! Husk at jeg enda jogger veldig sakte, 8 km/t på mølle Er jo selvsagt blitt syk nå etter Londonturen, så nå er det akkurat 2 uker siden sist trening (og jeg mistenker influensa). Gleder meg til å bli frisk igjen så jeg kan jogge igjen, det blir herlig! Dumt jeg sikkert faller et par uker bak treningsskjemaet da, men men. God helg til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. januar 2012 #451 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg jogger ikke noe særlig raskere enn 8 jeg heller, driver og pusher meg selv til å øke litt i hastighet og lengde hver gang, men det går seint ass! For meg er det liksom fysisk umulig å jogge hvis jeg ikke har gått en ti minutters tid først. Antar vi alle er forskjellige Vurderer å prøve å sykle først da, se om jeg kanskje blir løpelett av det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. januar 2012 #452 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg jogger ikke noe særlig raskere enn 8 jeg heller, driver og pusher meg selv til å øke litt i hastighet og lengde hver gang, men det går seint ass! For meg er det liksom fysisk umulig å jogge hvis jeg ikke har gått en ti minutters tid først. Antar vi alle er forskjellige Vurderer å prøve å sykle først da, se om jeg kanskje blir løpelett av det og! Jeg er nok ganske lettstartet, drev mye med annen idrett før som var ganske eksplosiv sånn sett Jeg pushler distanse før hurtighet, skal klare x antall minutter utholdenhetsmessig før jeg tenker på å øke tempoet. Syns tempoet er det aller aller verste, er mer seig av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. januar 2012 #453 Del Skrevet 20. januar 2012 Enig! Dessuten er det noe helt særegent når man når de minuttmåla! jeg nådde tredveminuttsmerket denne uka, og jeg var SÅ sykt glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 21. januar 2012 #454 Del Skrevet 21. januar 2012 For meg er det liksom fysisk umulig å jogge hvis jeg ikke har gått en ti minutters tid først. Antar vi alle er forskjellige Vurderer å prøve å sykle først da, se om jeg kanskje blir løpelett av det og! Jeg sniker meg med i diskusjonen, jeg For jeg var som deg, Kevlarsjäl, jeg hadde ikke sjangse til å fullføre noen joggetur å snakke om uten å ha gått i evigheter først. Etterhvert begynte jeg en sånn "opptrappende" oppvarming, der jeg gikk i "vanlig tempo" i 2,5 minutter, svært raskt i 2,5 minutter, så jogget jeg rolig i 2,5 minutter, og skrudde så opp til et tempo som jeg holdt til jeg følte at jeg kunne skru opp tempoet enda litt mer (klønete forklart, men kanskje du skjønner allikevel?). Etterhvert oppdaget jeg at jeg trengte kortere og kortere tid på opptrappingen, og nå går jeg i 2-2,5 minutter i hurtig tempo (på 7-7,5 på mølla) før jeg begynner å jogge litt rolig (på ca. 9) før jeg øker farten litt etterhvert. Fremdeles er de første 3 km ganske pyton, men så "løsner det", og jeg har bevist for meg selv at jeg kan holde på i over 10 km. Men himmel og hav, det tok tid å komme dit! Ideen din med å sykle meg varm først har jeg også prøvd, med stort hell; da er liksom kroppen litt "i siget" når jeg begynner å løpe. Daenerys: Sorry, var ikke meningen å kuppe dagboken din Men god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. januar 2012 #455 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg er nok ganske lettstartet, drev mye med annen idrett før som var ganske eksplosiv sånn sett Jeg pushler distanse før hurtighet, skal klare x antall minutter utholdenhetsmessig før jeg tenker på å øke tempoet. Syns tempoet er det aller aller verste, er mer seig av meg! Samme her! Heller løpe leeeenge og rolig enn sprint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. januar 2012 #456 Del Skrevet 21. januar 2012 Daenerys: Sorry, var ikke meningen å kuppe dagboken din Men god bedring! Hehe, er vel ingen problem, bare prat i vei du :D Samme her! Heller løpe leeeenge og rolig enn sprint Ditto. Men skal jobbe med tempo etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. januar 2012 #457 Del Skrevet 21. januar 2012 Ser ut til at dette blir langvarig, har satt seg i lungene. Akkurat nå virker det mest som bronkitt, har hatt det flere ganger før. Jeg hoster og hoster, spesielt på natta (men også mye om dagen). I tillegg har jeg svak feber, føler meg ganske kake, og er så sliten Det beste er jo at jeg likevel må på jobb ca annenhver dag, andre er sykemeldte og ingen kan ta over mine vakter Blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 22. januar 2012 #458 Del Skrevet 22. januar 2012 God bedring! Jeg ble så inspirert av deg at jeg nå har sett 1. sesong av game of thrones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 22. januar 2012 #459 Del Skrevet 22. januar 2012 God bedring! Jeg ble så inspirert av deg at jeg nå har sett 1. sesong av game of thrones Ååå, hva syns du?? skal snart se den på nytt jeg, før sesong 2 kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. januar 2012 #460 Del Skrevet 22. januar 2012 Usj, kjipt å være syk! Håper på snarlig bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå