Rainbow Skrevet 23. juni 2014 #1281 Del Skrevet 23. juni 2014 Veldig godkjent!! Kjempebra jobba! Og jeg blir alltid imponert over syklinga di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. juni 2014 #1282 Del Skrevet 23. juni 2014 Veldig godkjent!! Kjempebra jobba! Og jeg blir alltid imponert over syklinga di! Jeg sykler jo mye senere enn mannfolket da, han må ofte vente på meg opp bakkene, men det går fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. juni 2014 #1283 Del Skrevet 23. juni 2014 Svetten renner godt etter T25 cardio Og godt er det, kjenner jeg har trent! Pulsklokka sier gjennomsnittspuls på 157, 225 kcal brukt. Skal bli moro å se om den gjennomsnittspulsen synker etterhvert! Syns uansett at pulsen min synker raskere for tiden, tegn på at formen bedrer seg. I dag klarte jeg alle øvelsene, så hvordan magen føles har mye å si for treningen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 24. juni 2014 #1284 Del Skrevet 24. juni 2014 T25 Total Body Circuit i dag, og jeg klarte litt mer enn sist, men ikke mye Tror jeg er veldig svak i både armer, skuldre og kjernemuskulatur. Jippiii!!! Nei Må finne en måte å bli sterkere på, håper videoene hjelper litt. Spiser litt mandler og har et glass sjokolademelk nå, så blir det en dusj og deretter skal jeg prøve å lage brownies! Har litt tro på denne oppskriften, ikke alltid lett med gluten- og laktosefritt, men jeg HÅPER den blir god Kan isåfall benyttes til et arrangement til helga. Dessuten husker jeg ikke sist jeg spiste noe lignende, i helga hadde vi jordbær og blåbær til dessert, ingen chips, husker ikke sist det skjedde Og så må jeg si at jeg savner ikke treningssenteret i det hele tatt, og at jeg føler meg veldig bra når jeg er i aktivitet hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. juni 2014 #1285 Del Skrevet 24. juni 2014 Blir du sliten av videoene så hjelper de. Åh, del oppskrift hvis den er god! Leter etter en god oppskrift på den fronten jeg også, bare at jeg kan ikke bruke laktosefri melk engang da. Bytter det som regel ut med kokosmelk eller mandelmelk. Jeg savner heller ikke treningssenteret. Hva skal man med det når man har så mange andre verktøy man kan bruke, som f.eks. naturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 26. juni 2014 #1286 Del Skrevet 26. juni 2014 Ble ikke trening i går, hadde så mye å gjøre at jeg ikke hadde tid før kl 22, og da var det faktisk litt for sent Men jeg har nettopp jogget min raskeste 4 km, på 26:30. Jeg gikk det første minuttet, så reell tid er nok nærmere 26! Endelig begynner jeg å bli raskere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. juni 2014 #1287 Del Skrevet 27. juni 2014 Er så morsomt når man ser man blir raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. juli 2014 #1288 Del Skrevet 2. juli 2014 Ja! Ble ikke så mye mer trening sist uke, fredag gikk med til å ordne 200 ting ca, lørdag utdrikningslag, søndag slappe av, og på mandag og i går var vi i Oslo. Men i dag fikk jeg tatt en ny joggetur med alt som fungerte (mobil som funka, endomondo som funka og testet nye øretelefoner som funka braaaa), og tiden på 4 km ble 26:57, og fikk ifølge endomondo ny pers på 3 km Gir mersmak når jeg faktisk klarer å holde høyere tempo nå. Må bli litt mer mengdetrening i litt saktere tempo tror jeg, skal jo jogge 10 km om rett over en måned Har jogget det før, men hadde vært moro å få vekk noen minutter på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. juli 2014 #1289 Del Skrevet 3. juli 2014 Dere har hatt det travelt, da! Grattis med ny pers rekord! Er nok lurt å trene litt saktere da ja, 10 km er jo en del og det går ikke om man har høyt tempo fra start av - har jeg selv erfart hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. juli 2014 #1290 Del Skrevet 17. juli 2014 Der ble den en ny pause ja Fikk i meg mat jeg ikke tålte når jeg spiste ute den 3., og var dårlig i nesten en hel uke etterpå. Ringte og sa ifra til restauranten, de beklaget veldig og bekreftet at de hadde brukt noe i salaten jeg var veldig tydelig på at måtte IKKE være i der. Fikk gavekort på 1000 kr da, veldig snilt av dem, de vil jo ha meg tilbake. Men som jeg sa, det blir en stund til. Etter det har jeg bare vært sliten og slapp, og i tillegg har det vært så sinnsykt varmt at jeg ikke har klart å trene verken inne eller ute! I dag tenker jeg å teste en T25 økt innendørs, føler meg klar for det igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. juli 2014 #1291 Del Skrevet 17. juli 2014 Da har jeg gjort min første økt med ab intervals! Syns det gikk ganske bra. Vet jeg er veldig svak i magemuskulaturen, irriterende for jeg har tidligere vært sterk der. Tror det kommer til å bedre seg veldig når jeg kommer tilbake til kampsporten i august, men må prøve å bygge et lite grunnlag nå Kunne gjerne tatt en økt til, men det er så varmt i dag og jeg har ikke spist så mye jeg skulle ha gjort, så jeg stopper her. Håper å få tatt en liten joggetur imorgen eller en ny økt Men, måtte modifisere litt på de heftigste øvelsene. Tror jeg er sterkere i ryggen, jeg slet ikke med de øvelsene som gikk på den. Så her er det fullt fokus på magemuskulatur fremover Nå - lunch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. juli 2014 #1292 Del Skrevet 17. juli 2014 Flinka som gjorde ab intervals. Kjedelig at restauranten var uforsiktige, æsj, det er ikke noe behagelig å reagere på mat sånn. Bra de ga deg gavekort i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. juli 2014 #1293 Del Skrevet 17. juli 2014 Flinka som gjorde ab intervals. Kjedelig at restauranten var uforsiktige, æsj, det er ikke noe behagelig å reagere på mat sånn. Bra de ga deg gavekort i alle fall! Mhm, når man sier at nei, jeg skal ikke ha dressing, og hold maten langt unna løk og hvitløk, er det lett å tro at "olivenoljen" i salaten nettopp er noe jeg kan spise. Men den var stappa med hvitløk gitt! Det var jo faktisk også dressingen til salaten... *endabitter* Jepp, fornøyd med å ha trent i dag! Nå må bare resten på dagens to-do liste gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. juli 2014 #1294 Del Skrevet 21. juli 2014 Etter litt for mye vin og god mat i helgen kom denne mandagen brutalt og slo meg i trynet treningsmessig Det hjelper heller ikke at det er mellom 25-30 grader i stua. Vurderer å melde meg inn igjen på treningssenteret for å få kjøligere treningsmuligheter. Uansett, dagens økt var en total body circuit. Wupdi-duu... Fikk gjort mer enn jeg pleier med planke, plank-walks og pikeup, og også veldig små pushups på strake armer, så det var positivt. Det negative var at jeg holdt på å svette bort, merker veldig godt at pulsen blir mye høyere i høyere temperatur (det er normalt). Klarte ikke å gjøre alle squat-øvelsene jeg pleier å klare fint, så det er nok rett og slett varmen. Men er fornøyd med at jeg klarte mer core og arm-øvelser! Nå skal jeg fortsette å svette bort litt, så blir det maling i kveld. Hurra for litt aktivitet i hetebølgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. juli 2014 #1295 Del Skrevet 22. juli 2014 Heldig du er a, som bare har mellom 25-30 grader i stua. Vi har hatt 32-33 grader ute de siste dagene, og da er det kjøligste det blir inne 34. Pulsen stiger en del mer når det er varmere, ja, men høres jo ut som du fikk en god økt likevel. Gøy å male? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 22. juli 2014 #1296 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg skal ikke garantere for temperaturen, har ikke måler Men varmt er det! Gøy og gøy, det er frivillig, og en nødvendighet Men jeg fikk henge halvveis ut av et vindu da, det var moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 22. juli 2014 #1297 Del Skrevet 22. juli 2014 Ny økt i dag, Speed 1.0. Jeg tror dette er min favoritt T25 økt, det er stretching og det går fort! Er litt støl i skuldrene etter gårsdagens økt, veldig positivt Gikk fort i dag, svettet veldig mye, men har vel drikket nærmere 1,5-2 liter til nå i dag. Er konstant tørst! Vil si jeg nailed it på denne økta, fikk gjort alt utenom en liten modifikasjon pga varme rett og slett. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. juli 2014 #1298 Del Skrevet 23. juli 2014 Nailed it er bra! Vann, ja. Jeg drakk 0,5l det sekundet jeg stod opp, og enda en 0,5l mens jeg kjørte til jobb. Så er oppe i 1l vann + te allerede kl 7. Nå ble jeg forresten tørst, så tror jeg skal hente meg et glass vann også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. juli 2014 #1299 Del Skrevet 23. juli 2014 Haha, beklager Men vann er det bare... ikke mulig å få i seg nok av for tiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. juli 2014 #1300 Del Skrevet 23. juli 2014 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå