Gjest Daenerys Skrevet 16. januar 2013 #961 Del Skrevet 16. januar 2013 Gleder oss masse ja, skal storkose oss Fikk noen såler hos naprapaten, har håp for disse! Så neste uke blir det nytt joggeforsøk Skal gå litt med de i London også. Stabiliserer veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 16. januar 2013 #962 Del Skrevet 16. januar 2013 Håper beina blir bedre, og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. januar 2013 #963 Del Skrevet 16. januar 2013 Herregud, så irriterende da! Men London er jo et digert plaster på såret! Kos deg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2013 #964 Del Skrevet 18. januar 2013 Håper du har det fantastisk i London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. januar 2013 #965 Del Skrevet 21. januar 2013 Hjemme igjen fra London Fantastisk tur. Ble en god del shopping, som forventet, og heldigvis var kjæresten enig i at vi trengte mye tid på shoppinga Ble ikke mye kulturelt denne gangen, men det tar vi neste gang. Og: Vi skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 21. januar 2013 #966 Del Skrevet 21. januar 2013 Gratulerer sååå mye! Ble det frieri i toppen av London Eye eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. januar 2013 #967 Del Skrevet 21. januar 2013 Gratulerer!!!!!! Når skal bryllupet stå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. januar 2013 #968 Del Skrevet 21. januar 2013 Gratulerer sååå mye! Ble det frieri i toppen av London Eye eller? Takk! Nei, han er nok ikke så romantisk Men han gjorde det på en måte som var rett for oss Gratulerer!!!!!! Når skal bryllupet stå? Takk! Kanskje til neste år? Har ikke tenkt så mye på det enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 21. januar 2013 #969 Del Skrevet 21. januar 2013 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. januar 2013 #970 Del Skrevet 22. januar 2013 Gratulerer!! Bryllup er så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 23. januar 2013 #971 Del Skrevet 23. januar 2013 Å, så utrolig koselig! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. januar 2013 #972 Del Skrevet 23. januar 2013 Å, så utrolig koselig! Gratulerer! Takk Skal sies at jeg har ventet mange år på det, så er ikke noe veldig spontant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. januar 2013 #973 Del Skrevet 23. januar 2013 Åh, gratulerer! Ønsker dere all lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. januar 2013 #974 Del Skrevet 25. januar 2013 Jaja, har ikke blitt trening denne uka. Jeg har vært mye slapp og hatt null energi. Skal tilbake til kampsporten neste uke, og venter (u)tålmodig på at det skal bli varmere ute så jeg kan jogge. Vurderer også å melde meg inn i treningssenteret igjen, men da føler jeg at jeg må trene minst 3 dager i uka, som betyr 6 dagers treningsuke (3 dager kampsport). Men det kan være lurt de ukene jeg føler meg som nå, og bare vil bevege meg litt. Har også startet på utredning om hva som feiler meg, tapper meg litt for energi det også. Har uansett lite energi om dagen. Sånn er det med lite jern og lite d-vitamin. Men nå tar jeg tak i det, kan ikke ha det sånn når jeg skal klare master, jobb, bryllupsplanlegging og samtidig leve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 25. januar 2013 #975 Del Skrevet 25. januar 2013 Jaja, har ikke blitt trening denne uka. Jeg har vært mye slapp og hatt null energi. Skal tilbake til kampsporten neste uke, og venter (u)tålmodig på at det skal bli varmere ute så jeg kan jogge. Vurderer også å melde meg inn i treningssenteret igjen, men da føler jeg at jeg må trene minst 3 dager i uka, som betyr 6 dagers treningsuke (3 dager kampsport). Men det kan være lurt de ukene jeg føler meg som nå, og bare vil bevege meg litt. Har også startet på utredning om hva som feiler meg, tapper meg litt for energi det også. Har uansett lite energi om dagen. Sånn er det med lite jern og lite d-vitamin. Men nå tar jeg tak i det, kan ikke ha det sånn når jeg skal klare master, jobb, bryllupsplanlegging og samtidig leve Har du vurdert å investere i mølle siden det hovedsaklig er jogging du gjør ved siden av kampsporten? Koster jo det samme over et par år bare at mølla er din egen og du kan løpe hele året i ditt eget hjem. Beste jeg har gjort for meg selv iallefall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. januar 2013 #976 Del Skrevet 25. januar 2013 Har du vurdert å investere i mølle siden det hovedsaklig er jogging du gjør ved siden av kampsporten? Koster jo det samme over et par år bare at mølla er din egen og du kan løpe hele året i ditt eget hjem. Beste jeg har gjort for meg selv iallefall Jeg vurderer det, men det blir nok et par år til Jeg har jo uansett en del problemer med beina, så før jeg får kontroll på det blir det litt bortkastet. Hva slags mølle har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 25. januar 2013 #977 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg vurderer det, men det blir nok et par år til Jeg har jo uansett en del problemer med beina, så før jeg får kontroll på det blir det litt bortkastet. Hva slags mølle har du? Min heter ProForm. Dette er en nyere modell: http://treningspartner.no/proform/tredemolle-520-zlt Hva tenkte du å trene på studio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. januar 2013 #978 Del Skrevet 25. januar 2013 Min heter ProForm. Dette er en nyere modell: http://treningspartn...demolle-520-zlt Hva tenkte du å trene på studio? Styrke og TRX Det ligger nærme Uni her jeg bor nå, så det kunne vært praktisk å stoppe innom der først. Men jeg skal tenke litt mer på det. Koster jo litt. Var ikke så veldig gal pris på den mølla Lagrer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 25. januar 2013 #979 Del Skrevet 25. januar 2013 Styrke og TRX Det ligger nærme Uni her jeg bor nå, så det kunne vært praktisk å stoppe innom der først. Men jeg skal tenke litt mer på det. Koster jo litt. Var ikke så veldig gal pris på den mølla Lagrer! Ja det koster jo fort 4-500 i mnd på treningsstudio, så den betaler jo seg selv sånn sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. januar 2013 #980 Del Skrevet 28. januar 2013 Er litt i den typisk onde sirkelen for tiden. Jeg får ikke trent fordi jeg har lite energi, men jeg vet at trening gir energi. Bare ikke akkurat nå faktisk. Så jeg er usikker på om jeg skal trene før jeg får utredet meg mer, samtidig er det dumt å ikke gå på kampsporten. Men det er tung trening, og når kroppen ikke får i seg nok næring er det vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå