Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Takk! Hvordan går det? Mye å gjøre? ;)

Veldig mye å gjøre! Har ikke tid til forum eller noe :P Men sånn er det å være sta ;) Hvordan funker pendlingen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Veldig mye å gjøre! Har ikke tid til forum eller noe :P Men sånn er det å være sta ;) Hvordan funker pendlingen din?

Hehe, den ser jeg. Henger du med i fagene?

Funker tålig, men blir sliten av det. Nettopp sitta litt for lenge på buss. Men jeg drar ikke inn hver uke, bare nesten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, burpees er virkelig KJIPT, altså! Trente litt crossfit tidligere, der hadde vi mye av det. Holdt på å ramle sammen etter hver gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Er på bedringens vei, men verker i knær (i leddene), i ryggen og i lårene når jeg reiser meg. Rare greier, aldri opplevd det før. Så jeg får ikke begevet meg stort. Matlysten er heller ikke helt på topp, men får spist ca 3 måltider til dagen, imorgen 4-5 til vanlig.

Hodet begynner å henge litt med igjen, kanskje litt pensumlesing imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Daenerys

1. jeg lever altså :ler: Takk for at du stakk innom Nikee! Jeg tror jeg fikk en allergisk reaksjon, morfar får det visst også, så nå skal jeg kreve at legen sjekker meg for alt, inkludert cøliaki. Jeg har noen symptomer som stemmer der.

2. i dag ble det offisielt, vi er huseiere!!! Endelig!!

3. Har ikke trent siden sist pga penicillin, men nå skal jeg i gang igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Målte fettprosenten på sånn vekt i dag gratis, stoler ikke helt på den, men det var ikke særlig oppløftende. Blir mye kardio fremover uansett, det har jeg planlagt :)

Men jeg har visst 44 kg muskler da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woop woop, lenge siden sist! Men du står på, ser jeg! :)

Gratulerer med hus og jobb!

Og 44 kg muskler, pluss x antall kilo bein og organer --> kan da ikke bli sååå mye fett, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hehe, greia målte 32 % fett da! Hvis jeg klarer å regne prosent riktig, blir det ca 21 kilo. Så jeg har jo dobbelt så mye muskler som fett, da, hehe Og jeg har litt mye på rumpe/lår, der det samler seg, pluss litt fine lovehandles ;) Så det kan godt stemme. men er fornøyd med at det er såpass mye muskler!

Imorgen skal jeg trene, tirsdag pakke, onsdag flytte, torsdag pakke ut, og kanskje trene igjen fredag. Skal ikke overvurdere meg selv i flytteprosessen, det er slitsomt, og jeg er allerede fryktelig sliten for tiden. Masse mangler til vanlig, men nå føles det ille igjen, så skal ta en tur til legen og sjekke hvordan ståa er. Sikkert litt kombinert at det har blitt høst, og at jeg er fryktelig stresset med studier.

Men, det hjelper alltid å trene, så imorgen tidlig planlegger jeg en time på sykkelen :)

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Flytting er utmerket trening :ler: skulle hatt på pulsklokka! Ikke et menneske som ikke svetta. Men nå er vi hus, nå er det bare å gå gjennom alt... haha. Fant nettopp nok kjøkkenredskaper til å lage frokost.

Men det er helt ok, håper å få opp den nye sofaen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Stemmer fremdeles på at flytting er flott trening. Sliten hver kveld, kjenner det her og der i muskler, og rekker ikke spise nok (akkurat det er ikke bra da). Imorgen skal jeg melde meg inn på nytt treningssenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå jeg elsker å flytte inn nye steder, selv om det kanskje er litt stress :fnise:

Er det en enebolig dere har kjøpt? Vet ikke om du har nevnt det før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Åå jeg elsker å flytte inn nye steder, selv om det kanskje er litt stress :fnise:

Er det en enebolig dere har kjøpt? Vet ikke om du har nevnt det før :)

Rekkehus :-) jo, er moro, men er mye styr også. Bodd her snart en uke, og både garderobe og sofa venter vi på. Men det blir bra til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...