Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #561 Del Skrevet 11. mars 2012 Så utrolig snille dere er, ble glad for å logge meg inn her nå! Er da jeg er glad for å ha denne lille dagboka! Men jeg klarte ikke å holde meg - jeg MÅTTE ut og jogge i dag Jeg er ikke veldig syk, jeg ble faktisk bitt av dyret mitt, og fikk antibiotika derfor. Men jeg kjente at pulsen var litt på trynet og kroppen litt mer sliten enn vanlig. Ble den lille runda i nabolaget med et par innlagte gåpauser for å få ned pulsen Ca 3,5 km på 26 min i strålende sol. Jeg er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 11. mars 2012 #562 Del Skrevet 11. mars 2012 Hørtes ut som en deilig tur Er jo så fint vær i dag BEIT dyret ditt deg? Hvordan gikk det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #563 Del Skrevet 11. mars 2012 Haha ja, han ble litt skremt når jeg løftet han litt for raskt :/ så det var min egen feil! Ikke noe alvorlig, men pekefingeren er litt problematisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 11. mars 2012 #564 Del Skrevet 11. mars 2012 Usj, uheldige du! Hva slags dyr har du, forresten? Et lite spørsmål sånn på siden: du har iphone, har jeg skjønt? (eller blander jeg nå?). Kan jeg bruke min gamle ipodladerledning til å iphonen, vet du det? Ledningene ser helt like ut, men jeg har ikke turt å prøve ennå -vil ikke risikere å gjøre noe som kan ødelegge "my prescious" Har du noen gode apper å anbefale, da? (og er det nå sånn at du ikke hadde iphone, så se bort fra dette avsnittet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #565 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Usj, uheldige du! Hva slags dyr har du, forresten? Et lite spørsmål sånn på siden: du har iphone, har jeg skjønt? (eller blander jeg nå?). Kan jeg bruke min gamle ipodladerledning til å iphonen, vet du det? Ledningene ser helt like ut, men jeg har ikke turt å prøve ennå -vil ikke risikere å gjøre noe som kan ødelegge "my prescious" Har du noen gode apper å anbefale, da? (og er det nå sånn at du ikke hadde iphone, så se bort fra dette avsnittet ) Kan sende meg en pm om du er veldig nysgjerrig Ja, har iphone! Bruker faktisk gamle ipod-ledninger akkurat nå, for jeg finner ikke de orginale til telefonen. Det er null problem Men litt kjipt å ikke kunne stille på lyden da, som man kan når man har ledningen med mikrofonen. Jeg har mange apps... Spørs hva du vil ha. Her er en liste over de jeg bruker mest: Trening: Nike+GPS - for utendørs jogg/turer med sko som ikke har nike-chip Nike+Ipod - for skoene mine som har nike-chip, og innendørs jogg Nike Training - genial app med masse styrkeprogrammer! MyFitnessPal - noe kalorigreier jeg ikke bruker, men sikkert nyttig. Spill: Wordfeud - ordspill Draw - tegn med facebookvenner eller andre! Angrybirds Tiny Wings Diverse: Facebook Spotify (husk at du kan "laste ned" i offline modus, lurt å gjøre når du er tilkoblet trådløst nettverk for å ikke betale for det) Trafikanten - elsk! Camera+ - fint bildeprogram hvor du kan redigere bildene med en gang Matprat Filmweb Evernote - lagre pdf og slikt fra nettet i denne appen, nyttig! Wikipedia Imdb yr.no Gule sider Postens sporing TvGuiden - tvprogrammer! Dropbox - genialt, deler en mappe på pcen enten over nettet eller telefonen så du alltid har tilgang til filene dine. Uvurderlig i studiesammenheng! Sleep Talk - snakker du i søvne? Denne er moro. Dere andre må gjerne tilføye her, det er vel de appene jeg bruker mest Endret 11. mars 2012 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2012 #566 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg er veldig nysgjerrig på hva slags dyr det er...! Hørtes ut som du hadde en fin tur, så lenge du ikke presser for hardt, går det nok fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 11. mars 2012 #567 Del Skrevet 11. mars 2012 Tror pensum henger over meg tungt for tida, samt viktige beslutninger som "skal jeg ta master?", "skal jeg jobbe?" og "hvor skal vi bo?". Ikke lett. Åh, kjenner meg igjen i den der, i hvert fall til en viss grad. Her er det "hva i all verden skal jeg skrive prosjekt og master om?", "hva vil jeg jobbe med?" og "hvor skal vi bo etterpå?". Det er sånne store, skumle valg som i hvert fall jeg helst vil slippe å ta. Jeg bare håper det dukker opp noen fine tilfeldigheter som er omtrent sånn som jeg vil ha det slik at jeg slipper å ta en faktisk avgjørelse Ellers får du ha god bedring, uheldig at dyret ditt beit deg! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #568 Del Skrevet 11. mars 2012 Åh, kjenner meg igjen i den der, i hvert fall til en viss grad. Her er det "hva i all verden skal jeg skrive prosjekt og master om?", "hva vil jeg jobbe med?" og "hvor skal vi bo etterpå?". Det er sånne store, skumle valg som i hvert fall jeg helst vil slippe å ta. Jeg bare håper det dukker opp noen fine tilfeldigheter som er omtrent sånn som jeg vil ha det slik at jeg slipper å ta en faktisk avgjørelse Ellers får du ha god bedring, uheldig at dyret ditt beit deg! :/ Ja, det er kjempevanskelig! Satser på at jeg plutselig bare får en jobb, og så løser alt seg I tillegg er det jo "hvor mye tid KAN jeg bruke på dette faget?", "hvorfor stod jeg ikke opp litt tidligere", "burde jeg lese i stedet for å trene"-spørsmålene opp. Men jeg mener nå at trening er førsteprioritet Satser på en SYKT effektiv uke nå, det trenger jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 11. mars 2012 #569 Del Skrevet 11. mars 2012 Har du wordfeud?? Jeg trenger noen å spille med! Send meg en pm om du vil spille med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. mars 2012 #570 Del Skrevet 12. mars 2012 Det er noen vanskelige valg ja, men du skal se det ordner seg etterhvert, alt ordner seg for snille jenter vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 12. mars 2012 #571 Del Skrevet 12. mars 2012 Har du wordfeud?? Jeg trenger noen å spille med! Send meg en pm om du vil spille med meg? PM sendt Det er noen vanskelige valg ja, men du skal se det ordner seg etterhvert, alt ordner seg for snille jenter vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 12. mars 2012 #572 Del Skrevet 12. mars 2012 Satser på en SYKT effektiv uke nå, det trenger jeg! Da er det bare å starte den effektive uken, jeg satser virkelig på det samme. Skal sjekke innom og eventuelt svinge pisken noen ganger i løpet av uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 13. mars 2012 #573 Del Skrevet 13. mars 2012 Kan sende meg en pm om du er veldig nysgjerrig Ja, har iphone! Bruker faktisk gamle ipod-ledninger akkurat nå, for jeg finner ikke de orginale til telefonen. Det er null problem Men litt kjipt å ikke kunne stille på lyden da, som man kan når man har ledningen med mikrofonen. Jeg har mange apps... Spørs hva du vil ha. Her er en liste over de jeg bruker mest: Trening: Nike+GPS - for utendørs jogg/turer med sko som ikke har nike-chip Nike+Ipod - for skoene mine som har nike-chip, og innendørs jogg Nike Training - genial app med masse styrkeprogrammer! MyFitnessPal - noe kalorigreier jeg ikke bruker, men sikkert nyttig. Spill: Wordfeud - ordspill Draw - tegn med facebookvenner eller andre! Angrybirds Tiny Wings Diverse: Facebook Spotify (husk at du kan "laste ned" i offline modus, lurt å gjøre når du er tilkoblet trådløst nettverk for å ikke betale for det) Trafikanten - elsk! Camera+ - fint bildeprogram hvor du kan redigere bildene med en gang Matprat Filmweb Evernote - lagre pdf og slikt fra nettet i denne appen, nyttig! Wikipedia Imdb yr.no Gule sider Postens sporing TvGuiden - tvprogrammer! Dropbox - genialt, deler en mappe på pcen enten over nettet eller telefonen så du alltid har tilgang til filene dine. Uvurderlig i studiesammenheng! Sleep Talk - snakker du i søvne? Denne er moro. Dere andre må gjerne tilføye her, det er vel de appene jeg bruker mest Oioi, takk for tips, her var det mye å velge mellom! Jeg har Nike+ ipod inkludert i de som var på telefonen da jeg fikk den (jeg tror det er standard på 4s?), men har kjøpt Nike+ gps nå. Gleder meg til å prøve den ut! Iphone er veldig, veldig stas, eneste som gjenstår nå er å skjønne hvordan i helsike jeg enklest mulig kan få alle telefonnummerne fra den gamle telefonen over på iphonen uten å taste inn samtlige manuelt. Tips? Jeg har dem på pc-en, kan jeg slenge det over i itunes eller noe annet lurt? Jeg skjønner ikke helt hvordan (og brukermanualen er ikke direkte intuitiv på det området, den heller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. mars 2012 #574 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg gjorde det manuelt kjedelig da. Du trenger den chipen i skoen også for å bruke Nike+Ipod, koster ca 200 og er i de fleste sportsbutikker anbefales varmt, er VELDIG motiverende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. mars 2012 #575 Del Skrevet 15. mars 2012 Kult å bli sjuk på antibiotika! Ligger nesten rett ut (klarte jobb i går), helt pottetett. Har bestilt friskmelding på søndag, så får vel bare være syk frem til da Har skikkelig treningsabstinenser! Vil trene nåååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 15. mars 2012 #576 Del Skrevet 15. mars 2012 Huff da Du får bare være flink jente og ligge HELT i ro frem til du er helt frisk igjen. Benytt tiden til å ha serie maraton eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. mars 2012 #577 Del Skrevet 15. mars 2012 Masse god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. mars 2012 #578 Del Skrevet 15. mars 2012 God bedring, slapp av og kos deg så blir fortere frisk enn om du stresser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. mars 2012 #579 Del Skrevet 15. mars 2012 Huff da Du får bare være flink jente og ligge HELT i ro frem til du er helt frisk igjen. Benytt tiden til å ha serie maraton eller noe Ja, nå er det Desperate Housewives på gang her!! Ligge helt i ro? Det går ikke. Men sofaen skal jeg prøve på Masse god bedring!! Takk God bedring, slapp av og kos deg så blir fortere frisk enn om du stresser Stresse må jeg av tapt arbeidstid for bacheloren osv, men prøver å ikke tenke alt for mye på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. mars 2012 #580 Del Skrevet 15. mars 2012 Brev fra Blodbanken! For lite jern (ferritin), for et sjokk Er alltid sånn, men er jo fint at de sjekker det, og at jeg kan få gratis jerntabletter av dem Var visst veldig lavt også, ringte nettopp, omtrent laveste jeg har hatt! *knasker jern* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå