Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

:fnise: Her blir det fylla til helgen :jepp: Nettopp levert semesteroppgave, så det skal feires :duskedame:

Lykke til, jeg heier på deg! :duskedame:

Heldig du er :duskedame:

Sukk, hater denne oppgaven altså. Den er så begrensende!!

Ellers kjenner jeg godt at jeg trente bakside lår i går, brukte 5 kilo mer på maskinen og 5 kilo mer på knebøy :ler: Gleder meg til ny trening imorra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trening i går og i morra, DET er bra :)

Misunner deg ikke oppgaveskriving, men fylla hadde vært noe.. langt over et år siden a mor har fått vært ute å hygga seg nå.

God feiring Aramee :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Trening i går og i morra, DET er bra :)

Misunner deg ikke oppgaveskriving, men fylla hadde vært noe.. langt over et år siden a mor har fått vært ute å hygga seg nå.

God feiring Aramee :duskedame:

(og på tirsdag :ler:)

Du får ta deg en tur ut Ekkornet! :)

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Nja, ble ingen trening i dag :) Kroppen sa nei, alt for støl i bakside lår, og jeg trengte noen timer ekstra søvn. Ellers har jeg vært tålig flink med skolearbeid, det er da noe :)

Imorra kommer mamma :D Kanskje på tide å starte å rydde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, ble ingen trening i dag :) Kroppen sa nei, alt for støl i bakside lår, og jeg trengte noen timer ekstra søvn. Ellers har jeg vært tålig flink med skolearbeid, det er da noe :)

Imorra kommer mamma :D Kanskje på tide å starte å rydde...

Hehe :) Ja en må lytte til kroppen; og det ER tross alt helg :fnise: Men rydding kan være en liten økt i seg selv det ;) Jeg har alltid på kjempehøy musikk mens jeg spretter rundt og vasker og styrer :digge::hoppe: Blir fort brent bort noen ekstra kalorier :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hehe :) Ja en må lytte til kroppen; og det ER tross alt helg :fnise: Men rydding kan være en liten økt i seg selv det ;) Jeg har alltid på kjempehøy musikk mens jeg spretter rundt og vasker og styrer :digge::hoppe: Blir fort brent bort noen ekstra kalorier :sol:

Er såpass sliten at det går veldig sakte, ingen høy musikk. Er veldig veldig trøtt, slik blir det i eksamensperioden. Helt utslitt, men må bare fortsette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hjemmeeksamen levert, og jeg er veldig sliten etter ekstremt lite søvn pga stress. Har ikke hatt mulighet til å trene for å bekjempe stresset, men skal ta turen imorgen selv om det er dagen før eksamen.

Sliiiiten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmeeksamen levert, og jeg er veldig sliten etter ekstremt lite søvn pga stress. Har ikke hatt mulighet til å trene for å bekjempe stresset, men skal ta turen imorgen selv om det er dagen før eksamen.

Sliiiiten!

Så deilig å være ferdig med hjemmeeksamen! Gratulerer med overstått :) Neste eksamen går sikkert bra den også, og jeg tror trening er bra. Det er viktig å koble av litt rett før eksamen også, man må jo faktisk ha litt tid til å prosessere alt man har lært!

Når er du ferdig med eksamensstresset for i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Så godt å ha det levert da! Nå kan du endelig slappe av :) Nyt det!

Nei, kan ikke slappe av med eksamen på onsdag og mandag om en uke :)

Så deilig å være ferdig med hjemmeeksamen! Gratulerer med overstått :) Neste eksamen går sikkert bra den også, og jeg tror trening er bra. Det er viktig å koble av litt rett før eksamen også, man må jo faktisk ha litt tid til å prosessere alt man har lært!

Når er du ferdig med eksamensstresset for i år?

Siste eksamen er 12. desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Takk dere, trengte klemmene. En tilbake til dere alle sammen :klemmer:

Drittdag i går, men nå har jeg sovet ut, gjort en bodyrock trening (med link til hvilken økt), og nå er det frokost, dusj, og lesing før jobb :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...