Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Egentlig ikke, siden om det ikke er på streaming så finner man det ofte på DVD eller blu ray

 

Er det rart og fremdeles se på DVD/Blu-ray når streaming eksisterer ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har dvd/ Blu-ray. Hvorfor hive dem når de funker 58E9CD94-627D-4E9B-98C3-0E90F6914614.gif.0b9d3a9ed83fe7aa8337457b2f9fb910.gif

Hva synes du om dem som fremdeles har cd’er og lp’er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke får besøkt familien så ofte. Noen ganger angrer jeg nesten på at jeg flyttet så langt vekk, selv om jeg har et fantastisk liv med en fantastisk samboer her jeg bor nå. 

Hva er det flaueste du har opplevd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en liten alder siden var jeg med en eldre kjæreste på en sommerfest hos avdelingslederen hans. Det var vel ca 40 stk der. Vi satte oss til bords og det ble servert carpaccio. Jeg hadde ikke smakt det før og tok litt på tallerkenen hvorav min kjæreste hylte ut over hele, «Ææææææsj! Skal du ha det der?! Det er jo RÅTT! Blæsj! 9ABE9C5C-4DC1-4A7B-A109-389DF1AA93B1.gif.b90479e4cc0958fcb908c00ae2fb3eaa.gif» 

Jeg ble knallrød og klein og det var så sinnsykt lite gøy å måtte beklage til lederen pga ham  >_<  En voksen mann som oppførte seg som en huleboer- jeg døde nesten av skam der og da. Huff! 

 

Det fineste du vet om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...