Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Jeg dusjer nesten hver dag, om ikke med så mye såpe hver gang, deilig å kjenne vannet sildre nedover kroppen.

Når på døgnet dusjer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Rasshøl

Hver kveld og nesten hver morgen. Men hvis jeg trener på ettermiddagen, dusjer jeg da og ikke på kvelden. 

Liker du best å trene på kvelden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg klarer å gjennomføre den :P 

Jeg leser både her og der at folk dusjer hver dag,og noen dusjer flere ganger om dagen.Da tenker jeg ofte på de som er avhengig av hjemmesykepleie for å få dusjet. Mange steder får de hjelp til dette 1 gang i uka. Jul,påske og andre høytider,så hender det at de må vente,og får 1 dusj på 2 uker.

Flere som får slike tanker ? Er kanskje bare meg som er litt rar..hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stakkars mennesker, det er ganske ille, vi får arbeide for at det bedrer seg framover. Jeg så et innslag på tv i går om to ektepar i Målselv som hadde blitt skilt av kommunen fordi fruene måtte være på sykehjem og herrene på gamlehjem. 50 km fra hverandre. Det er jo som herfra til Oslo!!! Men så hadde TV2 tatt kontakt da og da skulle det visst ordne seg. Da hadde de ikke sett hverandre på 3 og 6 år. Det er jo helt horribelt.

Hvordan bruker du denne helga?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja,jeg leste om de ekteparene.Det er ille,men bra det forhåpentligvis ordner seg.

Jeg skal bare ta det med ro i helga.

Hva med deg,har du lagt noen planer for helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl

Jeg har litt lyst på kylling og nuddel gryte, men da må jeg på butikken.. Det blir enten det, eller rester fra i går.. 

Har du ofte rester etter middagen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Hvis jeg skal gå en lengere tur i regnvær. Jeg syns det blir alt for varmt å bruke det nå, så mest om høsten og våren. 

Har du sklidd i en våt trapp, og slått ryggen/rumpa di?

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

En bok jeg leste som barn om en far som voldtok datteren, over mange år i barndommen. Boken handlet om oppveksten til forfatteren. 

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hav av tid sv Merete Morken Andersen. Av en eller annen grunn dukker et par hverdagslige scener fra den opp i hodet mitt på de merkeligste tider. Skjer med et par andre bøker også, det er noe med stemningen, tror jeg.

Hva leser du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det var  Victoria- en dronning for sin tid av Richard Hermann tilbake i 2001 eller 2002,

 

Låner du ofte bøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...