Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tanken har faktisk slått meg da jeg svømte glad utover midtfjords i en av norges største fjorder.
Det var ikke noe ok. Pulsen gikk opp og jeg satte kursen og svømte "utstudert rolig" mot land. 
Omtrent sånn kan jeg ha sett ut for den tingen som lå der nede i dypet og vurderte meg >>> :hoppe: < Minus smilet.

Kan du se dette for deg som en skrekkfilm? 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Tanken har faktisk slått meg da jeg svømte glad utover midtfjords i en av norges største fjorder.
Det var ikke noe ok. Pulsen gikk opp og jeg satte kursen og svømte "utstudert rolig" mot land. 
Omtrent sånn kan jeg ha sett ut for den tingen som lå der nede i dypet og vurderte meg >>> :hoppe: < Minus smilet.

Kan du se dette for deg som en skrekkfilm? 

Ja absolutt! fysj. hahah

 

Om du hadde hatt valget, ville du byttet ditt liv mot et annens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det ene er ikke nødvendigvis bedre enn det andre selv om det ser slik ut på utsiden.
 

Hvis du skulle gi FEM absolutte ønsker til en arkitekt som skulle tegne din neste bolig;
hva ville du fokusere på da av innendørsønsker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig lys og skygge/samspill med naturen året rundt. Jeg ville veeeldig gjerne hatt et japansk-inspirert atrium med spennende lysforhold som jeg kunne hatt vinduer til fra alle rom :ninuskapus: 

Behagelig og god belysning generelt. Ellers funksjonalitet.

 

Du da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha stort amerikansk sittekar å ta mine bad i, en 3x3 mtr dusjrom med naturlig taklysvindu, en slags innebygget innomhus-vollgrav av et svømmebasseng hvor jeg kan svømme runder med både med og motstrømsfasilitet-muligheter som kan slås av og på etter behov, en egen liten vellaget hamamavdeling hvor jeg kan tilkalle verdens beste behandler regelmessig...og softismaskin integrert på kjøkkenet.  :rodmer: 

Vanlig, kjedelig ferdighus-bolig eller spesialarkitekttegnet vidunderlig hus...hum? :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke likegyldig, men jeg har evnen til å se og forstå ting fra flere vinkler

Er du god til å konstruere ulike vinkler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest N-Nøff

Ja. Og derfor ser jeg dumskap i de ulike vinklene også, samtidig som jeg forstår hvorfor dumskapen er der.

Sitter du bak anonym bruker og slenger dritt til meg i diverse tråder?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...