Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har jeg. :) 

Har du et lite og nyttig lager med nye klær f.eks. sokker og truser, t-skjorter og sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehmm... har aldri gjort det, men jeg går ut fra at man drar ut splinten og peker slangen mot brannen og trykker sammen de håndtakene... 

Var der riktig tror du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Ganske. Men pek mot roten av brannen så slokker du mest effektivt.

Vet du hvordan du tar deg inn i et rom hvor brannalarmen er utløst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa

Hvorfor skal jeg inn i rommet? For å hente ut noen andre? Hvis det er røyk så vil jeg ta noe for munn og nese, og krype langs bakken.

Er jeg på riktig spor?

Endret av Carressa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Du må kjenne på døra først, er den varm skal du ikke gå inn. Skal du inn, stå slik at døra skjermer deg, flammer kan kaste seg ut, hold deg langs gulvet der er det minst røyk.

1. Desember er røykvarsleren dag. Skifter du batterier da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa

Takk, da lærte jeg noe nytt. :) Nå synder jeg fælt i forhold til brann merker jeg, men røykvarsleren har ikke batteri for tiden. Den har begynt å utløses bare jeg blåser ut et lys og lager vanlig mat, og jeg bruker 5 minutter på å klare å få ut batteriet når den setter i gang. Og jeg bor i blokk. Må kjøpe ny.

Vet du om det finnes røykvarslere man kan skru av bare ved å trykke på en knapp? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hva som er overpyntet er litt individuelt. Jeg liker at det er pyntet, og liker mye pynt på treet.

Fargede lys? din mening om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du grønne glitrende tree goddag, velkommen du som vi ser så gjerne, med tente lys og med noorske flagg...    Lysene er tente, så da har de ikke farger i mitt hode. Det er min mening.

Gir det mening å pynte så himla til jul i heimen? Hvem er det for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slik at jeg ikke tenker at alt må ha mening til en hver tid, jeg pynter forde det er min tradisjon, og da pyntet jeg for meg selv. Og det skader ingen. :nigo:

Folk som synes alt er unødvendig og alt er tull og tøys er folk jeg ser på som negative og kjedelige. Hva du synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...