Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns det er en ypperlig anledning å gjøre det om det er "noe" som skal markeres. Jeg trives ikke så godt om det blir for snobbete og høytidelig til vanlig.

Jeg liker private og romslige selskaper med gode snille personer og hjerterom, er det noe du liker?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg. :) 

Aller helst sammenkomster som ikke har kleskode. "Kom som du er, ta med godt humør og vær sulten"-fest. 
Gjerne et bål i nærheten også. Er det den beste formen for samvær syns du? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Ja, det er en slik type setting jeg trives med. Passe uformelt, samtidig hyggelig!

Liker du en enkel, men samtidig fin bakgårdsrestaurant? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O sole mioooo

Ingen dum setting det heller, bakgårdsrustikke omgivelser er bare inspirerende sålenge det ikke står en røver på lur borti der ---->

Jeg har en "rar" greie når det gjelder bakgrunnsmusikk på restauranter....jeg klarer ikke å være tilstede i smaksopplevelsen fordi musikken "forstyrrer" oppmerksomheten. Jeg har ofte tenkt at de burde ha en sånn kuppel med lyd over hvert bord slik at man kan få musikkfri akkurat når man spiser....

 

Har du opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg var Cat woman og klatret inn i Museé du Louvre for å kuppe kunst og senere seilte jeg nedover Seinen med mitt livs utkårede (som ennå lar vente på seg) :ninja: Pariserloffen og vinen ventet lenger borti der --------------->

 

Hender det at du drømmer sånne merkelige filmlignende snutter hvor du er både heltinne og skurk? :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hmm...jeg tror at jeg brer meg over et spekter - dypt og rolig/lekent og lett: alt til sin tid. 

Brer du dynen om deg nå? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gregor Clegane skrev:

Nå er jeg våken. :) 

Liker du å dra på campingtur?

Ja, med unntak av delen der man ligger i telt og det er sol om morgenen. 
Er som å våkne i en badstue:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...