Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager, Bjørn. Jeg lover å aldri le av runkehistoriene dine igjen :blomst:

Svar på spørsmålet: Jeg bruker mange unnskyldninger for å utsette ting. Gjør det ganske ofte, så tar det som passer seg. Som regel er det "Jeg har jo tid i morgen/senere" jeg bruker oftest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene andre ser på deg og sier du har feil, tar du det til deg ELLER FORDELER DU FEILENE, siden det er mest nære sannheten.

Vil du falle og nyte hvis du blir kysset overalt og vil du gi opp motstanden når du egentlig ikke kjenner han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Scenario: Du er på sjøen i en båt, du er helt alene, det er ingen som har sett deg. Du oppdager en koffert i sjøen og fisker den opp, og den er full av penger. Beholder du dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det indre og ytre må være samkjørt

Ligge med en som er verdens beste elsker men er stygg å se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men da er det andre ting enn utseende jeg har tent på, som personlighet, humor, kjemi.

Er du ærlig på bryllupsdagen til din venninne når hun spør deg om hun er bra ut i kjolen og hun ikke gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da er jeg nok ikke ærlig.

Hvis du finner 5000 kr på gata (uten lommebok e.l.) - beholder du de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Har du noen gang hatt sex med kjæresten til en venninne?

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Nei.

Har du noen gang hatt sex med kjæresten til en venninne?

Ja, dessverre.

Har/har du hatt spiseforstyrrelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene andre ser på deg og sier du har feil, tar du det til deg ELLER FORDELER DU FEILENE, siden det er mest nære sannheten.

Fordeler feilene? Forstår ikke hva du mener nå. Hvis noen sier jeg tar feil så spør jeg hvordan jeg tar feil som er den eneste rasjonelle og moralske måten å forholde seg på.

Ligge med en som er verdens beste elsker men er stygg å se på?

Ja kanskje hun/han har noen nye teknikker jeg enda ikke er klar over. De kan jeg nyte et langt liv om så sexen skulle bli god eller dårlig på grunn av utsende/kjønn. Jeg ser bort fra eventuelle kompliserende omstendigheter som overførbare sykdommer i dette svaret selvsagt.

Er du ærlig på bryllupsdagen til din venninne når hun spør deg om hun er bra ut i kjolen og hun ikke gjør det?

Det kommer litt an på omstendighetene. Jeg ville nok vært forsiktig med rosen og kansje hintet mot mindre feil på moderert vis. Mens jeg henviste til de viktigere aspektene ved et bryllup.

Nei, da er jeg nok ikke ærlig.

Hvis du finner 5000 kr på gata (uten lommebok e.l.) - beholder du de?

Jeg kunne nok tatt pengene, men er ikke sikker. Det er styr og finne eieren, spesielt hvis du vil gardere mot en falsk eier. Desutten er jeg over snittet god person så det skal litt til at noen fortjener dem mer en meg uansett, litt ufrivilig veldedighet passer meg bra.

Men, alle skriver før meg jo. :sur:

Har/har du hatt spiseforstyrrelser?

Nei.

1. Ville du tatt abort hvis du fikk et barn med downs syndrom?

2. Ville du drept en stor andel av befolkningen hvis nye bedre mennesker gjennoppsto fra deres død? Samfunnet ble bedre og vi tar ikke stilling til sorg over de bortkomne i dette teoretiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ville du tatt abort hvis du fikk et barn med downs syndrom?

2. Ville du drept en stor andel av befolkningen hvis nye bedre mennesker gjennoppsto fra deres død? Samfunnet ble bedre og vi tar ikke stilling til sorg over de bortkomne i dette teoretiske

1. Ja.

2. Nei.

Hva er fornavnet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Mette

Hva er alderen din?

23

Hva er adressen din? (just kidding)

Hva heter kjæresten din? Fornavn?

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for privat, men jeg kan si det starter med en nydelig W.

Drar du til bloksberg st.hansaften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Nei.

Hvis du ved et trylleslag kunne gjøre at en person du ikke kan fordra aldri hadde blitt født, hadde du gjort det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...