Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er student, men har hatt 5 uker praksis nå på våren. Da gikk jobben ut på å være en del av lederteamet, lage ukesplaner, være på en haug med møter: avdelingsmøter, ledermøter, møter med ppt/barnevern, personalmøter, foreldremøter m.m. i tilegg var jeg jo der som student så en del tid gikk med til obersvasjoner og papirarbeid: løpende protokoller, observasjoner, aktivitetskjema...osv. Veldid lærerikt, men så virkelig den store forskjellen det blir å gå fra det jeg har tidligere jobbet som, assistent i barnehage til å bli barnehagelærer med alt administraitve ansvaret, alle møtene og lederoppgavene. Noen dager var jeg knapt på avdelingen med barna for jeg omtrent løp fra møte til møte hele dagen. Jeg liker det på en måte for det blir mye mer variert, min mening teller mye mer og jeg kan gjøre en større innsats for barn med spesielle behov, og andre barn som trenger litt ekstra tilsyn av diverse årsaker. Akkurat det er stor overgang, blir møtt med en helt annen type respekt. Minuset er at det blir mindre tid med lek til barna, og nå tenker man veldig på det pedagogiske og det didaktiske rundt.

Er du en ledertype tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri

Svarer du velvillig når nysgjerrige spørremennesker ringer og vil vite ting om deg og ditt liv?

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I jobbsammenheng kan det være nødvendig.

 

Gir du penger til tiggere utendørs?

Anonymkode: 40086...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Aldri!

101010010101010100000101010101010010010101001001010101010101001010101100101100101

 Hjelper du ofte mennesker, som du ikke kjenner?

Anonymkode: 582ce...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Aldri!

101010010101010100000101010101010010010101001001010101010101001010101100101100101

 Hjelper du ofte mennesker, som du ikke kjenner?

Anonymkode: 582ce...998

Ja, jeg prøver iallefall. 
Hvis det er åpenbart at noen trenger hjelp, så hjelper jeg gjerne. Men synes det er vanskelig å spørre om noen trenger hjelp hvis jeg er usikker på om de trenger hjelp. 
Er flinkest til å hjelpe småbarnsforeldre med barnevogn på kollektiv trafikk.
Men send meg en PM med juridiske spørsmål anytime og jeg hjelper deg gjerne altså.

Foretrekker du singeltilværelsen eller å være i et forhold?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaffekrus

Jeg er ikke den som er i forhold bare for å være i forhold - det vil si at jeg er ute etter en å leve resten av livet sammen med. Per dags dato er det helt andre ting som prioriteres i mitt liv, så man kan vel si at jeg foretrekker å være singel. Men om "den rette" dukker opp, er jeg klar for et forhold :)

Tror du at "den rette" finnes for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det finnes mange "rette" for alle sammen. Verden er stor vettu. :nigo: 

Har kjærlighetslynet slått ned i ditt hjerte noen gang? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt, og jeg innser mer og mer etter som årene går når det virkelig slo ned hardest. Etter det så er det mer som en lunken fyrstikk ingen får fyr på:fnise:

 

Lager du kjøttkakene dine selv ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja sånn passelig hobbykokk god, først og fremst glad i å lage mat, prøve nye oppskritfter osv:)

Pusser du tenna morgen og kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...