Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

njæ egentlig ikke, men er alltid redd for at det skal bli litt krangling og konflikter. Er desverre en eksplosiv familie både på den bra og den dårlige måten. Nå bor jeg langt unna, men har plukket opp at det er en del konflikter rundt min søster, min mor og min søsters nye kjæreste.. håper alle klarer å være voksne for vil ikke min sønn skal havne mitt i utbruddet. På en side gleder jeg meg til jul for er mye positivt med sånne familiegjenforeninger( jeg ser dem 1-2 x i året) men er så himla mye potensielt negativt også.

Er slik vær jul, gruer og gleder meg i en salig blanding :overrasket:

 

Har du mye konflikter i din familie når alle samles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Njaaa.. Husker med gru et pinlig øyeblikk som tenåring da fyren jeg holdt på, mens han hadde hendene nedi buksa på meg, med sa noe sånt som "øhh, trur du må gå å sjekke deg ass".. Blei ikke noe pulings den dagen, gitt. Jeg gikk forøvrig og sjekket meg (min første gang noensinne), og alt var helt normalt og fint. Ja, nei, det ble ikke noe pulings med han der senere heller, for å si det sånn.

 

Har du noen gang blitt fersket i å prøve og snike ut en smyger på jobb/skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi lagde en regel på jobb at den som slipper en smyger skal rekke opp hånden... Fungerer utmerket, smygere har gått ned med 90% :fnise:

 

Er du ferdig med julegave shopping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nei, det blir ikke mange ganger i uka.:PSiste året har det blitt en gang, forrige år ingen.

Hva er positivt med denne mørke tida av året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...