Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde vurdert det. Om noen tok direkte skade av det eller om uvitenhet ble utnyttet så hadde jeg sagt nei, men om gevinsten kom fra mennesker som hadde betalt (noen andre for) det samme uansett så hadde jeg kanskje lagt moralen litt til side.

Er det lov å være nysgjerrig på hvordan forretningsidé dette er?

Endret av Lizabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du nesten spørre "Stjerner og Planeter" om selv... Men er jo for all del lov til å være nysgjerrig.

Er du fornøyd med dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn utenom familie (elsker de på sin måte), så elsker jeg én person og det er kjæresten min. Aldri elsket noen før han. (Tolket det som at det var det du var ute etter og ikke elske som i sex.)

Har du vært i mange seriøse forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Det må du nesten spørre "Stjerner og Planeter" om selv... Men er jo for all del lov til å være nysgjerrig.

Er du fornøyd med dagen?

Eg las ein artikkel om Glockprodusenten. Dei har tjent seg rike på våpenproduksjon og sal. Det fekk meg til å tenkje på om eg hadde vorte spurt om å produsere og selje ting som etisk ikkje "passar meg".

Sånn utenom familie (elsker de på sin måte), så elsker jeg én person og det er kjæresten min. Aldri elsket noen før han. (Tolket det som at det var det du var ute etter og ikke elske som i sex.)

Har du vært i mange seriøse forhold?

1

Er det positivt eller negativt å ha vore i 1 forhald?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det positivt eller negativt å ha vore i 1 forhald?

Både og...

Kunne du vært sammen med noen du visste ikke ville ha barn (eller ville, hvis du ikke vil) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Propelly

Nei, men ikke ikke-troende heller. Vet ikke hva jeg tror på, egentlig.

Ville du spist 20 store larver, eller hatt sex med din verste fiende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig flink til å rydde underveis hvertfall. Selve kokkeleringsmessig er jeg midt på treet.

Hvilken daglig syssel er kjedeligste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hender at vi har en bedre middag, som gjerne tar litt lenger tid, og kanskje ikke er så super sunn i uka. Syns det er koselig å kunne ha litt ekstra god middag midt i uka også. Egentlig særlig på mandager, da blir det så fin start på uka :)

Har du rutiner med lørdagsgodt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Det er greit nok egentlig. Men det kunne nok vært enda bedre om jeg skal være ærlig.

Er du alltid ærlig på spørsmålene du svarer på i denne tråd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...