Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Det måtte vært noe enkelt. Foreksempel en natt vi ikke får sove og det er mørkt. Vi ligger og snakker og vi bestemmer oss for at vi vil satse på hverandre. Plutselig fra gjenskinnet av månen ser du noe som glinser. Han har tatt opp en forlovelsesring :)

Er du av den tradisjonelle typen som ønsker deg unger, bryllup, stasjonsvogn og hus? Eller ønsker du å leve livet uten å følge den "normen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jessica-Oslo

Jeg er nok litt utenfor A4 livet, ønsker ikke å gjøre akkurat det samme som alle andre til akkurat samme tid.. noe likt blir det jo, men jeg liker å tro at jeg følger hjertet, drømmer og fornuften :)

Hva er din aller største drøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sitter nok veldig langt inne det der, men det er helt ok det. :)

Er det bedre å være avstandsforelsket i noen du aldri kan få, eller å ikke være det i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg tror det må være vondt å være forelsket i noen du ikke kan få.. så da er det nok bedre å ikke være forelsket i det hele tatt.

Har du noen gang elsket noen så høyt at det nesten gjorde litt vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fullt mulig ja.

Hvis en blir avstandsforelsket i en person som en ser på og vet hvordan ser ut; er det da mulig at DU tillegger han eller henne egenskaper som vedkommende kanskje ikke har, bare fordi det passer så godt i bildet du har av vedkommende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er mulig hvis jeg forelsker meg. Ser ikke på det som noe negativt, det du nevner.

Er liksom umulig å bli skuffet hvis jeg er er forelsket. Håper du skjønner hva jeg mener.

Kan du se for deg resten av ditt liv som enslig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Det er slik jeg ønsker å leve resten av livet. Så ja jeg kan se for meg og leve resten av livet som singel.

Er du enig i at singel er et bedre ord å bruke en enslig for folk som velger å leve alene og ikke i forhold ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i grunnen. :)

Kjenner du (hvis du er singel) et lite press fra omgivelsene om at du burde få deg kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg vil heller være alene en i forhold med den rette personen. Så ja

Synes du det er merkelig med mennesker som heller vil leve alene en i forhold ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...