Gjest Applecore Skrevet 28. juni 2011 #261 Del Skrevet 28. juni 2011 (Her går det fort i svingene! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 28. juni 2011 #262 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja Er du et følelsesmenneske? Ja veldig Er du redd for mørket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 28. juni 2011 #263 Del Skrevet 28. juni 2011 ops ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 28. juni 2011 #264 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja veldig Er du redd for mørket? Ja! Kan musikk få deg til å gråte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 28. juni 2011 #265 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja! Kan musikk få deg til å gråte? Absolutt Har du noen gang hatt en blackout? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 28. juni 2011 #266 Del Skrevet 28. juni 2011 Hatt flere. Er det viktig for deg å se bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 28. juni 2011 #267 Del Skrevet 28. juni 2011 Hatt flere. Er det viktig for deg å se bra ut? Det spørs i hvilke sammenheng. Dersom jeg skal på butikken eller bare skal være med familien så bryr jeg meg ikke. Men dersom jeg vet at jeg kommer til å treffe på venner eller andre bekjente så liker jeg å føle at jeg ser bra ut. Har du noen gang stjålet fra arbeidsplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 28. juni 2011 #268 Del Skrevet 28. juni 2011 Det spørs i hvilke sammenheng. Dersom jeg skal på butikken eller bare skal være med familien så bryr jeg meg ikke. Men dersom jeg vet at jeg kommer til å treffe på venner eller andre bekjente så liker jeg å føle at jeg ser bra ut. Har du noen gang stjålet fra arbeidsplassen? Bare penner Har du sneket på bussen/ferga/toget/trikken, eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #269 Del Skrevet 29. juni 2011 Bare penner Har du sneket på bussen/ferga/toget/trikken, eller lignende? ja, 2 ganger, angrer som er rent helvete. tenker du av å til om det hadde vært greit om familien din døde, så du ikke trengte det styret lenger?(til folk med mye familiestyr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 29. juni 2011 #270 Del Skrevet 29. juni 2011 ja, 2 ganger, angrer som er rent helvete. tenker du av å til om det hadde vært greit om familien din døde, så du ikke trengte det styret lenger?(til folk med mye familiestyr) Nei, jeg er ikke så irritert på dem at jeg ønsker dem døde, men jeg har kuttet kontakt med de familiemedlemmene som jeg ikke orker å styre med mer. Prøvde i lang tid å få orden på ting, men når jeg var den eneste som gjorde en innsats sa jeg de kunne ta kontakt når de kunne vise interesse for fler enn seg selv. Har enda ikke hørt noe fra noen av dem, så da regner jeg med at valget mitt var rett. 1: Hvis i et forhold: Lengter du fortsatt etter en x? 2: Ikke i et forhold: Har du noen Fu**ing good friends? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. juni 2011 #271 Del Skrevet 29. juni 2011 2 - Ikke nå,hadde for noen år tilbake.. Skremmer tanken på alderdom deg,(kroppen og sinnet forfaller)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 29. juni 2011 #272 Del Skrevet 29. juni 2011 2 - Ikke nå,hadde for noen år tilbake.. Skremmer tanken på alderdom deg,(kroppen og sinnet forfaller)? Ja det skremmer meg veldig. Skremmer det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. juni 2011 #273 Del Skrevet 29. juni 2011 Ja det skremmer meg veldig. Skremmer det deg? Ja,det er ikke mye jeg frykter med det der er vel en ting. Om barnet ditt ble påvist med Downs Syndrom under svangerskapet, hadde du beholdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 29. juni 2011 #274 Del Skrevet 29. juni 2011 Det måtte jeg overveid etter hvilken situasjon i livet jeg måtte være. Klarer ikke tenke over det på noen sekunder Gått bak ryggen på noen som står deg nær,men du vet de aldrig får vite det+du fikk noe godt ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 29. juni 2011 #275 Del Skrevet 29. juni 2011 Ikke som jeg kan huske, nei Har du/ ville du noen gang kunnet tatt abort uten kjærestens samtykke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 29. juni 2011 #276 Del Skrevet 29. juni 2011 Tidligere i livet kunne jeg gjort det, nå som jeg er gift ville jeg ikke det. Har du sexleketøy i nattbordskuffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. juni 2011 #277 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Ikke som jeg kan huske, nei Har du/ ville du noen gang kunnet tatt abort uten kjærestens samtykke? Jeg hadde diskutert saken med han først. hadde ikke gjort det bak ryggen hans, men om jeg hadde bestemt meg for det og han ikke var enig, så er det min kropp og likevel min avgjørelse som ville veie tyngst, så kanskje om jeg absolutt ønsket abort så hadde jeg gjort det. Har du noengang hatt et ønske om å være utro? Ikke gjort det altså men virkelig ønsket det? Endret 29. juni 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 29. juni 2011 #278 Del Skrevet 29. juni 2011 Tanken har vel streifet meg i et svakt øyeblikk, men aldri så langt at jeg noensinne ville gått til handling. Har du blitt full alene noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. juni 2011 #279 Del Skrevet 29. juni 2011 Tanken har vel streifet meg i et svakt øyeblikk, men aldri så langt at jeg noensinne ville gått til handling. Har du blitt full alene noen gang? Nei Har du noen gang hatt sex på et veldig offentlig sted som inni kinosalen eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. juni 2011 #280 Del Skrevet 29. juni 2011 Nei,det var en jente som 'lekte' med manndommen min da vi satt på en buss engang,men ikke mer... Følger du med på hotell Cæsar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå