Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Gjest Thessie!

Nei

1.Ville du muligens klart å drepe dine egne to barn for å redde en annen persons 6 barn? Eller er det et utelokket handlingsmønster for deg?

2. Ville du sett på en voldtekt og så forsøkt å hjelpe begge parter psykisk etterpå, eller ville du drept voldtektsutøveren før h*n skulle voldta?

1. Jeg ville ikke drept mine 2 barn om jeg hadde, for å redde 6 andre

2. Jeg ville ikke drept voldtekstutøveren før h*n skulle voldta, jeg ville heller prøvd å hjelpe offeret så godt som mulig etterpå.

Pleier du å manipulerer andre for å få det som du ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten aldri, som de fleste misliker dessverre.

Hvis å drepe den mindre moralske halvdelen av verdens befolkning, (ca. 3,6 milliarder) over tid førte til at samfunnet utviklet seg til et veldig optimalt nivå hvor alle fremtidige generasjoner levde mye bedre og liv ble spart over tid.

Ville du sørget for at dette skjedde hvis du hadde makten til det?

Eller ville du tatt kjangsen, (du er ikke klar over %) på å vent for å se om det utviklet seg slik naturlig. Selv om det eventuelt kunne ende motsatt med et mye dårligere samfunn med mer lidelse over lang tid. Eller enda verre menneskeheten utsletter seg selv i krig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ville ikke gjort det, det er ikke opp til meg å bedømme hvem som skal dø og ikke.

Hender det at du stjeler naboens avis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

neeej, ikke fra naboen, men det hender veldig ofte jeg "låner" søndags-vg som ligger på bussholdeplassen

hva er det flaueste du har gjort sexuelt?

(for eksempel tissa på deg i senga, en forelder kom inn mens du var på toppe, busted av politiet på offentlig plass....ect)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

neeej, ikke fra naboen, men det hender veldig ofte jeg "låner" søndags-vg som ligger på bussholdeplassen

hva er det flaueste du har gjort sexuelt?

(for eksempel tissa på deg i senga, en forelder kom inn mens du var på toppe, busted av politiet på offentlig plass....ect)

Gubben og meg ble tatt på fersken av svigermora mi,og det var pinlig det.

Jeg dekka til rompa på gubben med en pute mens han lå oppå meg ehe :skratte:

Noen flere som har blitt busta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg ville ikke gjort det, det er ikke opp til meg å bedømme hvem som skal dø og ikke.

Hender det at du stjeler naboens avis?

Den som har makten til å skape endring har alltid et ansvar. Men det er en diskusjon på siden vi kan ta på PM hvis du er uenig. Jeg har ikke tenkt ferdig på det scenarioet jeg ga, men jeg tror jeg ville gjort det.

Jeg har aldri stjålet naboens avis som jeg kan huske.

hva er det flaueste du har gjort sexuelt?

Er jomfru så kan ikke bli så spennende. Fattern kom inn når jeg satt naken foran pcen med langeman i hånda. Han var enten veldig uoppmerksom eller brydde seg veldig lite for han reagerte ikke og tok opp en samtale.

Har du dyttet en venn inn i et mobbeoffer. Eventuelt brukt andre taktikker for å "spre skylden" så det blir vanskelig for offeret å ta igjen på en enkelt person?

Edit: sekunder bak, men samme spørsmål. :gjeiper:

Endret av HiCog
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Vel bare dersom mennesket er et dyr..

Bygger du opp sinnet over tid eller er du en som eksploderer for ingenting og glemmer det 1minutt senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene. Jeg prøver å ta opp ting fortløpende. Jeg er uansett kortsint, ikke langsint. Men jeg kan være såret veldig lenge, dersom ingen gjør opp for seg hvis de har gjort noe galt.

Har du noen gang ødelagt noe noen har hatt kjært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Har du noen gang ødelagt noe noen har hatt kjært?

Ja.

Bøkene og dokkene til storesøsteren min.

Og meg selv en god del ganger (til min manns store fortvilelse).

Har du noensinne baksnakket partneren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg er ikke stolt av det

Har du noengang unnlatt å gi noen en beskjed du har lovet en annen å gi?

( :klem: til deg forresten :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

for meg så er døden ingen straff, så jeg ville ikke ha drept! hadde noen drept eller såra mine nærmeste på den mest utenkelige måten, hadde jeg heller sørget for at vedkommende ble sengeliggende resten av livet, samtidig som den følte og tenkte over hva den hadde gjort!

dette gjelder vel for bl. a mamma, pappa, storebroren min, xen min og de nærmeste han sine, og den ene barndomsvenninnen min

er du like glad i foreldrene dine?

eller foretrekker du den ene fremfor den andre?

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bjørn82

Jeg kunne nok drept for mine egne barn. La oss si at en eller annen syk jævel av en pedofil hadde kidnappet og voldtatt datteren min. Da hadde jeg kommet til å drept han..

Er du mann/kvinne for ditt ord eller en pyse som ikke har egne meninger, tør å stå for det du sier og later som du gjør ting for å tilfredstille det sosiale kravet du har over deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en mann for mitt ord,at du mener det du sier og faktisk

gjør det du sier er en av egenskapene jeg verdsetter høyest

i andre (og meg selv)

Desverre liker ikke alle å få min usminkede syn på ting servert

bestandig...

Betyr sosial status mye for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...