Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Nei,det var en jente som 'lekte' med manndommen min da

vi satt på en buss engang,men ikke mer...

Følger du med på hotell Cæsar?

Ja, helt uten å skjule det :popcorn:

Dere i forhold, tenker du noen gang at du kunne fått en som var bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei!

Pleier du å beundre deg selv i speilet?

Det hender :) Unntatt når tante rød er på besøk, da ser jeg bare oppblåst og kvisete ut :snurt:

sier du til venner/familie at det ikke passer med besøk, når det egentlig er fordi du ikke har vasket på en stund og vet at det ligger en del hybelkaniner rundt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier du til venner/familie at det ikke passer med besøk, når det egentlig er fordi du ikke har vasket på en stund og vet at det ligger en del hybelkaniner rundt? :sjenert:

Nei jeg vasker opp før de kommer. Har stått midt i oppvasken når de kom halvparten av gangene jeg fikk familibesøk. :gjeiper:

Ja!!!

Er du fornøyd med kroppen din?

Jeg skulle gjerne vært litt høyere (er 1,70 og mann). Ellers har jeg ikke opprettholdt formen de siste årene. Men når det blir gjort er jeg ganske fornøyd med unntak av høyden. Men det er et mindre problem for meg.

1. Du er i et stapfullt lokale og folk har blitt helt hysteriske i forsøket på å komme ut. Du vet at det sannsynligvis vil bli drept flere mennesker i kaoset når folk blir klemt mellom hverandre. Du er stor og sterk og kan brøyte deg vei for å redde deg selv. Skal du brøyte deg selv ut? Eller vil du risikere dit eget liv ved å stå stille mens du forsøker å roe ned de andre?

2. Scenarioet nevnt ovenfor oppstår fordi du har organisert sammenkomsten dårlig. Men ingen vet at du er den skyldige. Forteller du sannheten og riskierer trussler og eventuell straff eller lurer du deg unna, isåfall hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Til spørsmål nr 1. Jeg ville brøytet meg vei ut, men om jeg hadde hatt muligheten så ville jeg hjulpet så mange som mulig.

Til 2. Jeg kan vanskelig svare på det spørsmålet og om jeg svarer vil der være så fiktivt at jeg kan svare en ting idag og mene det, mens kanskje en annen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Bjørn, skal du spørre et nytt sp.mål, eller?

Jeg svarer heller på del 2 av HiCogs sp.mål jeg da.

Hvis folk hadde dødd/blitt såret, ville jeg antakeligvis hatt så dårlig samvittighet ovenfor de pårørende, at jeg ville sagt fra. Hvis alle kom fra det uten en skramme og alle lette etter den skyldige med balltrær, ville jeg kanskje bare gått baklengs ut bakdøra. I dont know, vanskelig (og innvikla) spørsmål.

Synes du at du er over gjennomsnittet pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det syns jeg.Dette inntrykket er basert i stor grad på den

interessen jeg opplever fra det motsatte kjønn,særlig da

jenter som jeg selv annser å være over gjennomsnittet pene.

For å være helt ærlig så har jeg ikke et spesielt sjarmerende

vesen,så noe må det jo være...

Har du dødsangst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til 2. Jeg kan vanskelig svare på det spørsmålet og om jeg svarer vil der være så fiktivt at jeg kan svare en ting idag og mene det, mens kanskje en annen i morgen.

At svaret kan forandre seg over tid er alltid en underliggende mulighet når det kommer til slike spørsmål. Vi kan i tillegg ta feil av hva vi ville gjort fordi det er vanskelig å vite hvordan en selv vil reagere i situasjoner vi ikke har så god erfaring med.

Så svaret må nødvendigvis handle om hva du antar basert på dine tanker i det nåværende tidsrommet. :)

Har du dødsangst?

Ikke nå lenger, men etter at jeg besvimte av panikkanfall og ble redd for at det kunne være et problem med hjerte lå jeg livredd i sengen flere netter uten å få sove mens jeg tok pulsen for å være sikker på at det fortsatt dunket videre. Det kan vel kalles en slags dødsangst. Det er vanlig at panikkanfall går over i dødsangst fordi det ofte føles som en kommer til å dø.

Har det vært et spørsmål i tråden her som var for "skummelt" for deg å besvare? Tør du isåfall nevne spørsmålet uten et svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Syns du at du er det?

(svar til glukk)

Nå vil du jo stoppe opp alt.. Kan ikke stille spm kun til Glukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At svaret kan forandre seg over tid er alltid en underliggende mulighet når det kommer til slike spørsmål. Vi kan i tillegg ta feil av hva vi ville gjort fordi det er vanskelig å vite hvordan en selv vil reagere i situasjoner vi ikke har så god erfaring med.

Så svaret må nødvendigvis handle om hva du antar basert på dine tanker i det nåværende tidsrommet. :)

Ikke nå lenger, men etter at jeg besvimte av panikkanfall og ble redd for at det kunne være et problem med hjerte lå jeg livredd i sengen flere netter uten å få sove mens jeg tok pulsen for å være sikker på at det fortsatt dunket videre. Det kan vel kalles en slags dødsangst. Det er vanlig at panikkanfall går over i dødsangst fordi det ofte føles som en kommer til å dø.

Har det vært et spørsmål i tråden her som var for "skummelt" for deg å besvare? Tør du isåfall nevne spørsmålet uten et svar?

Ikke noe som har vært for skummelt, men kan vanskelig se for meg at noen velger å svare ja på "har du misbrukt noen seksuelt", selv ikke om de har gjort det..

Har du løyet om hvor mange sexpartnere du har hatt til nåværende partner?

Endret av Yvonne86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest odisi73

Nå vil du jo stoppe opp alt.. Kan ikke stille spm kun til Glukk..

Klart jeg kan,hvem sier jeg ikke kan det?

Hardu noen gang krasjet og stukket av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ikke noe som har vært for skummelt, men kan vanskelig se for meg at noen velger å svare ja på "har du misbrukt noen seksuelt", selv ikke om de har gjort det..

Har du løyet om hvor mange sexpartnere du har hatt til nåværende partner?

Nei

Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Nei, har ikke sertifikat.

Har ikke løyet om antall sexpartnere.

Har du løyet til partneren om at du føler deg dårlig for å unngå sex? Hva var løgnen i tilfelle?

Endret av Hannee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...