Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørn82

Nei jeg tror ikke på den himmelen eller helvete som de store religionene skal ha oss til å tro på.. Derimot tror og håper jeg at det kanskje er noe mer etter at livet på jorden ender...

Tror du på reinkarnasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg tror ikke, men jeg håper :P

Hva er det "mest ulovlige" du har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Jeg tror det må være å ha våpen med i bilen over grensa.. (Det var i forbindelse med jakt i Norge, og jeg skulle bare over for å kjøpe litt snus... Men jeg hadde våpen i bilen og ammo)

Er du et skikkelig godt menneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Nei jeg hadde nok ikke det sånn i første omgang.. Men etterhvert så tror jeg kanskje jeg ville sett at jeg ikke trengte alle pengene mine og at jeg kunne gitt noe av det bort til de som trenger det.. Kanskje en alenemor jeg kjenner som sliter økonomisk eller til luftambulansen eller til Lions.. Jeg vet ikke.. vanskelig spørsmål, men i første omgang.. Nei.

Tenker du over dine egne feil de gangene du ser feil i andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ja,har blitt bedre til å tenke meg om 2 ganger med årene.

Før kunne jeg ha antydninger til litt 'dobbeltmoral'.

Syns du det var riktig av USA å henrette Osama Bin Laden?

(han var etter sigende ikke bevæpnet da han ble drept)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke

Har du noen gang baksnakket en person av samme kjønn fordi du synes h*n er mer tiltrekkende enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Vet ikke

Har du noen gang baksnakket en person av samme kjønn fordi du synes h*n er mer tiltrekkende enn deg?

Nei

Ville du blitt flau over å ha en kjæreste som ikke blir sett på som attraktivt av andre, f.eks om h*n var ekstremt overvektig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er stygg og fæl

Har du skjult en ulovlig innvandrer hos deg?

Nei.

Kunne du skjult en ukjent og ulovlig innvandrer hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

ja

om noen du er glad i og står deg veldig nær, blir banket opp/skada av for eksempel kjæresten sin- åssen hadde du reagert/hevnet deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville brukt alle mine metoder for å få Han/hun til å slå opp med kjæresten sin. Et forhold basert på vold er ikke et optimalt forhold.

Hvis du fikk vite at du hadde en dødelig sykdom, hvem ville du sagt fra til først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg og intelligent. Utseende kan man til en VISS grad gjøre noe med, mens intelligens.. Er man dum, så er man rett og slett dum. (Selv om man sikkert kan bli scheeempe "street smart" da. :fnise: )

Hva syns du om eldre/ unge/ mindre pene menn som drar til Thailand og får seg dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...