Gjest Bjørn82 Skrevet 27. juni 2011 #181 Del Skrevet 27. juni 2011 Nei jeg tror ikke på den himmelen eller helvete som de store religionene skal ha oss til å tro på.. Derimot tror og håper jeg at det kanskje er noe mer etter at livet på jorden ender... Tror du på reinkarnasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #182 Del Skrevet 27. juni 2011 Nei, jeg tror ikke, men jeg håper Hva er det "mest ulovlige" du har gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 27. juni 2011 #183 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg tror det må være å ha våpen med i bilen over grensa.. (Det var i forbindelse med jakt i Norge, og jeg skulle bare over for å kjøpe litt snus... Men jeg hadde våpen i bilen og ammo) Er du et skikkelig godt menneske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 27. juni 2011 #184 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg kan love at jeg prøver! Hadde du gitt penger til veldedighet om du hadde vunnet i lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 27. juni 2011 #185 Del Skrevet 27. juni 2011 Nei jeg hadde nok ikke det sånn i første omgang.. Men etterhvert så tror jeg kanskje jeg ville sett at jeg ikke trengte alle pengene mine og at jeg kunne gitt noe av det bort til de som trenger det.. Kanskje en alenemor jeg kjenner som sliter økonomisk eller til luftambulansen eller til Lions.. Jeg vet ikke.. vanskelig spørsmål, men i første omgang.. Nei. Tenker du over dine egne feil de gangene du ser feil i andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 27. juni 2011 #186 Del Skrevet 27. juni 2011 Faktisk ja,har blitt bedre til å tenke meg om 2 ganger med årene. Før kunne jeg ha antydninger til litt 'dobbeltmoral'. Syns du det var riktig av USA å henrette Osama Bin Laden? (han var etter sigende ikke bevæpnet da han ble drept) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkaa Skrevet 27. juni 2011 #187 Del Skrevet 27. juni 2011 Vet ikke Har du noen gang baksnakket en person av samme kjønn fordi du synes h*n er mer tiltrekkende enn deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 27. juni 2011 #188 Del Skrevet 27. juni 2011 Vet ikke Har du noen gang baksnakket en person av samme kjønn fordi du synes h*n er mer tiltrekkende enn deg? Nei Ville du blitt flau over å ha en kjæreste som ikke blir sett på som attraktivt av andre, f.eks om h*n var ekstremt overvektig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkaa Skrevet 27. juni 2011 #189 Del Skrevet 27. juni 2011 Ja Hva er det værst en person kan si om ditt utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 28. juni 2011 #190 Del Skrevet 28. juni 2011 At jeg er stygg og fæl Har du skjult en ulovlig innvandrer hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 28. juni 2011 #191 Del Skrevet 28. juni 2011 At jeg er stygg og fæl Har du skjult en ulovlig innvandrer hos deg? Nei. Kunne du skjult en ukjent og ulovlig innvandrer hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkaa Skrevet 28. juni 2011 #192 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei Har du strekkmerker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. juni 2011 #193 Del Skrevet 28. juni 2011 nope! har du cellulitter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkaa Skrevet 28. juni 2011 #194 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei^^ Hva er ditt værste personlighetstrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 28. juni 2011 #195 Del Skrevet 28. juni 2011 Hevngjerrig Har du noen gang startet en slåsskamp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. juni 2011 #196 Del Skrevet 28. juni 2011 ja om noen du er glad i og står deg veldig nær, blir banket opp/skada av for eksempel kjæresten sin- åssen hadde du reagert/hevnet deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 28. juni 2011 #197 Del Skrevet 28. juni 2011 Ville brukt alle mine metoder for å få Han/hun til å slå opp med kjæresten sin. Et forhold basert på vold er ikke et optimalt forhold. Hvis du fikk vite at du hadde en dødelig sykdom, hvem ville du sagt fra til først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juni 2011 #198 Del Skrevet 28. juni 2011 Pappa. Sier du ifra om du får igjen for mye penger av kassamenneskene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 28. juni 2011 #199 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei. Ville du vært vakker og dum, eller stygg og intelligent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juni 2011 #200 Del Skrevet 28. juni 2011 Stygg og intelligent. Utseende kan man til en VISS grad gjøre noe med, mens intelligens.. Er man dum, så er man rett og slett dum. (Selv om man sikkert kan bli scheeempe "street smart" da. ) Hva syns du om eldre/ unge/ mindre pene menn som drar til Thailand og får seg dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå