Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3

Aramee

Anbefalte innlegg

10 DPO, og ut ifra ny "regning" er IKM i dag eller i morgen. Fortsatt ikke tegn til at jeg skal få mensen, men siden jeg bare tester negativt så er det vel ingenting denne runden heller. Er så ufattelig redd for at ting skal gå galt igjen, har allerede vært i kontakt med sykehuset og fortalt hvor bekymra jeg er. De vil ha meg inn over helgen hvis jeg ikke har fått mensen eller positiv test til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva står dpo for? :)

Håper det går din vei denne gangen, og at ingenting er galt :)

Days past ovulation, så det er antall dager siden jeg hadde eggløsning :)

Våknet av sinnssyke menssmerter i dag morges, men fortsatt ikke en dråpe blod - eller noe annet enn en enslig, blå minus-strek på graviditetstestene. Jeg er livredd for at det skal være enda en ekstrauterin graviditet, og i morgen ringer jeg sykehuset igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Krysser fingrene for deg. Du er ikke som meg og har mye smerter dagen før, altså?

Du fortjener noe positivt snart nå altså :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg. Du er ikke som meg og har mye smerter dagen før, altså?

Du fortjener noe positivt snart nå altså :klem:

Har aldri opplevd det før, men tydeligvis stemte det denne gangen, for mensen dukka opp seint i går kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Har aldri opplevd det før, men tydeligvis stemte det denne gangen, for mensen dukka opp seint i går kveld :fnise:

Så bra, da slapp du sykehustur? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Å vente på å kunne teste er noe av det drøyeste som finnes... IKM 25, så jeg kan ikke teste før den 21, tidligst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykken ble kortvarig for min del, synkende HCG og negativ test i dag. Går bare og venter på at ting skal fjerne seg av seg selv. :( Da blir det ny runde i mars.

Kjipe greier igrunnen - å først teste positivt (To ganger!) på søndag formiddag og natt til mandag, og så måle så lav HCG som 11 på tirsdag formiddag og teste negativt nå i ettermiddag. HCG-counten er alt for lav til at jeg er 16 DPO, og negativ test nå bekrefter jo egentlig bare at dette er en SA waiting to happen - utviklingen har stoppet, nå skal restene bare ut... Lurer på når jeg begynner å blø jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle klemmer :klem:

SA'en startet i går (på bursdagen min :( ), og jeg innledet dagen med å gå på do og hørte bare et stort "splætt" i skåla... Tittet ned, og der lå det en blodklump, så da var det bare å finne frem bind og gå og legge seg igjen :fnise: Hadde ganske heavy blødning og smerter den første delen av dagen, men på ettermiddagen roet det seg heldigvis, så jeg har fått sovet greit i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, kjenner så alt for godt på den følelsen :(

Ta vare på deg selv nå, også krysser vi fingra for bedre lykke neste gang :hjerte::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjenner så alt for godt på den følelsen :(

Ta vare på deg selv nå, også krysser vi fingra for bedre lykke neste gang :hjerte::hug:

Takk :klemmer:

Har vært på legekontoret i dag for å dobbeltsjekke av HCG er ute av systemet, sånn at alt er klart til neste prøving - bare jeg slutter å blø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG er under 5 igjen, så alle rester av SA'en er ute av systemet. Da er vi klar for en måned til! Tipper jeg har EL på mandag eller tirsdag, burde vel egentlig begynne å EL-teste nå, men jeg har sovet hos en venninne en del netter den siste uka, så jeg har ikke fått starta ennå... Ellers går det opp og ned, jeg har hatt en uke nå hvor jeg har vært veldig sliten og hatt en del smerter, men uka før det var det veldig bra. Så ting er vel igrunnen helt som vanlig :P

Gleder meg til neste prøving :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...