Gjest Skrevet 29. juli 2011 #281 Del Skrevet 29. juli 2011 haha. ;-) jeg venter da på å bli plukket opp av en søt prinsesse. ;-) Rart ingen har plukket deg opp enda Hva feiler dere,oslojenter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juli 2011 #282 Del Skrevet 29. juli 2011 Veldig rart at ingen har plukket om meg heller enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 29. juli 2011 #283 Del Skrevet 29. juli 2011 Da må du stille opp når man er i byen. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 29. juli 2011 #284 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg har vel blitt forsøkt plukket et par ganger,men er litt vrang å ha med å gjøre tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 29. juli 2011 #285 Del Skrevet 29. juli 2011 tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #286 Del Skrevet 29. juli 2011 hehe ja, har ikke møtt den rette enda, men det er ikke mangel av froskekyssing! hehe Jeg blir vel vanskeligere og vanskeligere med årene selv også kanskje? Vi får holde sammen vi uplukka blomstene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 30. juli 2011 #287 Del Skrevet 30. juli 2011 Vi får holde sammen vi uplukka blomstene! Eller kurvens råtne epler som jeg liker å kalle oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 30. juli 2011 #288 Del Skrevet 30. juli 2011 Haha. Så romantisk. Synes jeg ser dere danse lett bortover livets landevei iført prinsessekjoler, matchende veske og tiaraen på snei mens dere nynner på en lystig sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2011 #289 Del Skrevet 31. juli 2011 Hahaha,var du full når du skrev det,P? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 31. juli 2011 #290 Del Skrevet 31. juli 2011 Var nok klok edru gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2011 #291 Del Skrevet 31. juli 2011 Men jeg lurer på hvorfor du er oppe så himla tidlig??? Hadde alrdi i verden vært våken nå om jeg hadde hatt valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 31. juli 2011 #292 Del Skrevet 31. juli 2011 Den eldste niesen min sov på rommet mitt i natt. Hun var oppe et par ganger i natt siden hun var så varm men vi fant frem til en løsning etterhvert. ;-) hun hadde fått beskjed av svogeren min om ikke å komme ned før han hadde våknet. (han sov nede med den mellomste niesen mens lillesøs sov ute i anekset med minsten som er like gammel som din omtrent). Til slutt fikk hun ikke sove mer så vi snek oss ut for å være førstemann i vannet til morgenbadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2011 #293 Del Skrevet 31. juli 2011 Aha hadde glemt ut at du var der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2011 #294 Del Skrevet 31. juli 2011 Noe nytt om langtborte-karen din,Josse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 1. august 2011 Forfatter #295 Del Skrevet 1. august 2011 Ja, jeg ligger under de fine bærene i jordbærkurven, som kanskje ikke ved første øyekast er det fineste, men når man setter tennene i meg er jeg kanskje den søteste av de alle! Selv med noen skrammer fra livets landevei..hehe sånn jeg liker å tenke på det iallefall! Vi har vel mistet kontakten litt, jeg vet ikke hvorfor.. mest sannsynlig var vel ikke virkeligheten like fin som vi hadde sett for oss inne i hodet! Jeg har det bra med det, det var vakkert så lenge det varte.. Jeg biter tennene sammen og fortsetter mitt livsoppdrag, nemlig finne en å være skikkelig glad i! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 1. august 2011 #296 Del Skrevet 1. august 2011 Nå fikk jeg uuuuutrolig lyst på jordbær Neeei,trodde dere fant tonen skikkelig jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 1. august 2011 #297 Del Skrevet 1. august 2011 så kjipt at det går nedover med kontakten med han fyren da. det er vel farene med nettbekjentskaper... det skal mye til for å holde koken over tid. hørte jeg deg, meg og en kurv jordbær, Iza'bella? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 1. august 2011 #298 Del Skrevet 1. august 2011 hørte jeg deg, meg og en kurv jordbær, Iza'bella? Jaaaaaaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 1. august 2011 #299 Del Skrevet 1. august 2011 så bra. da tar jeg med teppe, piknikkurv, noe kaldt å drikke og grille og du tar med deg selv om jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 1. august 2011 Forfatter #300 Del Skrevet 1. august 2011 joda, kontakten er god, men det er kanskje litt som jeg forutså, er litt vanskelig med langdistanse når man såvidt kjenner hverandre.. Kanskje han ble skuffet? Uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå