FrøkenJosefine Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #221 Del Skrevet 14. juli 2011 hehehe det ble VELDIG kort.. så ser ut som en gutt, men blir nok søt igjen om en måned.. eller når jeg har stylet det selv.. Vokser jo nesten to centimeter i måneden så! Ble fin farge da.. Den vanlige frisøren min var på ferie, vanligvis går jeg til en grønn frisør som har hårfarge som er organisk og superbra! Men idag ble det vanlig frisør.. hun var billig iallefall! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 17. juli 2011 #222 Del Skrevet 17. juli 2011 Åh,har du klippa deg kort??? driiiitstilig,skulle ønske jeg kledde kort og kult hår men det gjør jeg altså ikke,så jeg går her og svinser med håret i hestehale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #223 Del Skrevet 17. juli 2011 Ja eller en oppklipt bob da.. ca til er vel en centimeter eller tre fra skuldrene.. Hehe, jeg vet ikke om jeg kler det så veldig, men synes det er så gøy med kortere hår, kan gjøre så mye med det! Synes mitt tynne hår blir så slaskete når det er langt, selvom det er så fint på andre..:D Alt bra bellamor? Jeg har akkurat bestilt meg tre nye vesker fra kina..:D Gleder meg til det kommer i posten altså! :D Masse klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #224 Del Skrevet 17. juli 2011 Føler for en liten update fra det lille livet mitt, siden det er så lenge siden jeg har skrevet noe særlig på KG. Jeg har hatt en liten pause, har hatt mye og styre med siden jeg nå er i en prosess som etterhvert skal gjøre at jeg kommer meg tilbake i verden igjen etter tre år i en boble som bare har handlet om meg og min helse. Nå begynner du å handle om andre igjen, om jobb, om mennesker, om fremtid og om håp. Jeg har ikke tørt å håpe noe særlig de siste årene, det har handlet mest om å overleve, puste inn og ut, holde hodet over vannet. Jeg har alltid vært mere redd for å leve enn å dø. Det er urimelig, ulogisk og rart, men sånn er jeg. Jeg er nevrotisk, jeg er redd og jeg setter meg fast i mine egne følelser. Jeg fikk svar på opptaket idag. Jeg kom inn, og jeg er mere redd en noen sinne. Jeg må selv ta beslutningen om jeg er frisk nok nå, om jeg takler det presset, kampen om å få hjelp og klare si nei. For det tror jeg at jeg må. Si nei til skoleplassen, og helle ta fatt på dette året med bind for øynene. Jeg har behov for kontroll over kontrollbehovet mitt... så inderlig! Jeg har også møtt en mann, en vakker vakker mann. Møtt han er vel heller en stor overdrivelse. Vi har snakket, snakket og snakket. Og jeg har følelser for en jeg ikke har møtt. Denne uken kommer han kanskje med fly og besøker meg. Lille, rare meg. Han liker meg.. og han får meg til å smile, føle meg vakker, unik og spesiell. Jeg får frem det beste i meg og han får meg til å fnise. Jeg er ikke en fniser, jeg er en humrer. Jeg har skrevet et dikt om han. Han får meg til å skrive dikt. Herrefred..her kommer det: Jeg vil se det du ser, føle det du føler. Jeg vil være i øynene dine og se ting fra din verden for et øyeblikk. Jeg vil ha dine hender og kjenne det du kjenner. Stryke fingrene våre gjennom ditt hår. Jeg vil vite alt du vet, se alt du har sett og huske alt du husker. Så langt jeg er ifra deg nå, så nærme vil jeg være. Jeg vil være dynemennesket ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #225 Del Skrevet 18. juli 2011 Imorgen kommer han! æææææææææææææææææææææææææææææh!!!!! jeg dævver..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 18. juli 2011 #226 Del Skrevet 18. juli 2011 Fortell mer da! Hvor møttes dere? Hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 18. juli 2011 #227 Del Skrevet 18. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #228 Del Skrevet 18. juli 2011 Vi møttes på nett! :D Og han er fra vestlandet..:D Han er rufsete og kjekk..hihi og han bare ser meg fullstendig for den jeg er tror jeg..virker iallefall veldig lovende! Så imorgen henter jeg han på flyplassen.. hahaha Det er galskap, jeg vet.. det er fullstendig galskap! Men, spiller man ikke lotto vinner man aldri heller.. Å herre jeg er blitt en fnisete litta jente..og jeg er nervøs som faen..og æææææ!!! Jesus jesus jesus jesus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. juli 2011 #229 Del Skrevet 18. juli 2011 Imorgen kommer han! æææææææææææææææææææææææææææææh!!!!! jeg dævver..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #230 Del Skrevet 18. juli 2011 Hehe neeeei! ikkenoe før etter han har !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 18. juli 2011 #231 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg møtte kjæresten min på internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. juli 2011 #232 Del Skrevet 18. juli 2011 Hehe neeeei! ikkenoe før etter han har !!! Ikke noe sex før han har sunget til deg? Wow... you're tough to please. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 18. juli 2011 #233 Del Skrevet 18. juli 2011 Ikke noe sex før han har sunget til deg? Wow... you're tough to please. Må spille kostbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #234 Del Skrevet 18. juli 2011 Hehe han har allerede sunget til meg.. Han er jo musiker! Han skal wowwe meg veldig før han kommer i pantsa mine altså.. Det er ikke bare bare å komme inn i denne jerntrusa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 18. juli 2011 #235 Del Skrevet 18. juli 2011 Hehe han har allerede sunget til meg.. Han er jo musiker! Han skal wowwe meg veldig før han kommer i pantsa mine altså.. Det er ikke bare bare å komme inn i denne jerntrusa! Åja, når du ser han blir du nok enda mer forelska - poof =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #236 Del Skrevet 18. juli 2011 uff... ja er litt av et press når han kommer helt fra vestlandet for å møte meg synes jeg..hehe Men jeg vet det blir koselig, i værste fall får jeg en ny kompis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 18. juli 2011 #237 Del Skrevet 18. juli 2011 uff... ja er litt av et press når han kommer helt fra vestlandet for å møte meg synes jeg..hehe Men jeg vet det blir koselig, i værste fall får jeg en ny kompis! Hvor på vestlandet bor han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #238 Del Skrevet 18. juli 2011 Haugesund.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. juli 2011 #239 Del Skrevet 18. juli 2011 josseeeeeeeeeeee alt for lenge siden sist! fint fint fiiiiiiiiint dikt du har skrevet! jeg elsker dikt! og jeg digga ditt dikt! lykke lykke til med mannen! hvor lenge blir han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #240 Del Skrevet 18. juli 2011 hei Nossetasseladden! Alt bra med seg? Takk vennen! :D Han blir iallefall til torsdag.. Han skal kanskje ikke sov ehos meg da, han ville liksom ikke belage seg på å bo her.. noe jeg igrunn skjønner! hehe Blir spennende å se om det går brillefint eller ei! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå