johoo Skrevet 17. juni 2011 #21 Skrevet 17. juni 2011 Hvor leste du det? Jeg er desperat etter å prøe å forhindre hengepupper! Jeg har 65 G ( egentlig 60, men er så godt som umulig å finne bh i den størrelsen) å ser for meg at brystløft i senere tid kan bli nødvendig. Sover uten bh, men om dette er fakta, må jeg nesten begynne med det. Hvor?
Amélie E. Skrevet 17. juni 2011 #22 Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror ikke at det er bra å sove med BH, for stramt runt brystkassen. Vi trenger å puste ordentlig. særlig når vi sover.
Gjest Eurodice Skrevet 17. juni 2011 #23 Skrevet 17. juni 2011 Hvor leste du det? Jeg er desperat etter å prøe å forhindre hengepupper! Jeg har 65 G ( egentlig 60, men er så godt som umulig å finne bh i den størrelsen) å ser for meg at brystløft i senere tid kan bli nødvendig. Sover uten bh, men om dette er fakta, må jeg nesten begynne med det. Hvor? Jeg skrev "sove uten bh" i googlefeltet. Da kom det opp mye.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #24 Skrevet 17. juni 2011 Jeg sover alltid med BH og har ikke antydning til hengepupper selv etter to barn og straks fylte 40 år. Mulig det ikke har sammenheng med at jeg sover med BH, men tenker ikke gamble på det!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #25 Skrevet 17. juni 2011 Jeg sover også med bh, har gjort det siden jeg var 12 og det har bare blitt en vane. Liker rett og slett ikke at puppene "flyter" utover når jeg ligger. Er 32 år, bruker 75D, har ikke hengepupper.
Vulpes Skrevet 17. juni 2011 #26 Skrevet 17. juni 2011 Aner ikke om det stemmer det med at man kan motvirke hengepupper ved å sove med bh, men helt ærlig driter jeg i det. Å sove med bh er ubehagelig, og jeg tror dessuten at jeg ikke akkurat står i faresonen for å få de verste hengepuppene akkurat, haha. Går gjerne rundt uten bh når jeg er hjemme og. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #27 Skrevet 17. juni 2011 Jeg sover med BH og begynte med det fordi jeg var redd for hengepupper siden jeg MÅ sove på magen og føler de blir mindre klemt utover med BH.. Jeg har sovet med BH siden jeg fikk pupper i 6 klasse. Nå har jeg str 60E (helt naturlige) og de henger ikke noe særlig.Brystvortene peker utover og ikke nedover, men jeg kan feste en blyant under brystet da.
Gjest ts Skrevet 17. juni 2011 #28 Skrevet 17. juni 2011 Hvor leste du det? Jeg er desperat etter å prøe å forhindre hengepupper! Jeg har 65 G ( egentlig 60, men er så godt som umulig å finne bh i den størrelsen) å ser for meg at brystløft i senere tid kan bli nødvendig. Sover uten bh, men om dette er fakta, må jeg nesten begynne med det. Hvor? Det har jeg bl.a lest her: http://www.klikk.no/mote/kamille/sarasskjonnhet/article584618.ece Denne var jo også litt interessant.. http://www.kk.no/827852/bh-mot-rynker
Gjest ts Skrevet 17. juni 2011 #29 Skrevet 17. juni 2011 Kom akkurat over denne linken! http://www.kk.no/856264/bor-du-sove-med-bh
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #30 Skrevet 17. juni 2011 Sove med bh er som å sove med sokker; ekkelt! Det er sånn jeg kan finne på å gjøre hvis jeg er syk og sovner med klærne på. Jeg tror ikke det forhindrer hengepupper siden man tross alt er liggende når man sover. Svangerskap er den største årsaken til hengepupper, men noen slipper unna der også.
FantasDick Skrevet 17. juni 2011 #31 Skrevet 17. juni 2011 Jeg vet ikke om man får hengepupper av å sove uten bh, men jeg driter i det. Er så ubehagelig å sove med, så den forsvinner hver kveld. Sover helst helt naken.
Gjest ts Skrevet 19. juni 2011 #32 Skrevet 19. juni 2011 Kan jo svare på mitt eget spørsmål også! Jeg sover ikke med BH, men foretrekker å sove i topper som er bittelitt stramme for å holde ting på plass.
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2011 #33 Skrevet 19. juni 2011 Arv, og aldring kan en nok ikke gjøre noe med, uansett hvor mye en panisk forsøker mens en er ung. Etter hvert som årene kommer til dere, vil dere antagelig se at det er ikke verdens undergang å se ut som en voksen dame i kroppen. Man er ikke vanskapt, og det er ikke et forferdelig handicap å ha "hengebryster", selv om jeg tror at mange syns det i denne tråden. Velvel,- tiden vil forhåpentlig jobbe med folkets innstilling til den saken også. Det pleier å gå seg til etterhvert som fornuften vokser i en. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #34 Skrevet 19. juni 2011 De som synes BH'en er en tvangstrøye må da ha feil størrelse eller noe? En god BH sitter behagelig og støtter og holder ting på plass. Jeg har ikke sovet uten på 20 år. Nå er det jo riktignok mange av de som bruker BH som egentlig ikke trenger den, dvs ikke har noe å holde på plass. Da kan jeg skjønne at det føles som et unødvendig plagg. 1
Gjest Eurodice Skrevet 19. juni 2011 #35 Skrevet 19. juni 2011 De som synes BH'en er en tvangstrøye må da ha feil størrelse eller noe? En god BH sitter behagelig og støtter og holder ting på plass. Jeg har ikke sovet uten på 20 år. Nå er det jo riktignok mange av de som bruker BH som egentlig ikke trenger den, dvs ikke har noe å holde på plass. Da kan jeg skjønne at det føles som et unødvendig plagg. Unnskyld et impertinent spørsmål, har du sex med bh-en på også? 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #36 Skrevet 19. juni 2011 Kan ikke se for meg at jeg finner en behagelig bh å sove i - så vidt jeg klarer å ha tvangstrøya på om dagen Har 95 DD/E om det har noe å si.
Gjest ts Skrevet 19. juni 2011 #37 Skrevet 19. juni 2011 En god sports-BH kan jo være et alternativ om man føler man må ha noe som holder ting på plass om natta.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #38 Skrevet 19. juni 2011 Skjønner ikke helt hvordan det kan falle noen inn å sove med bh? Det kan da umulig være ubehagelig å sove uten bh, uansett puppestørrelse? Dere som sover med bh - når går dere uten bh, da? Har dere på bh 24 timer i døgnet, minus det kvarteret dere står i dusjen? Høres fryktelig ubehagelig ut. Jeg sov med bh de første ukene etter fødselene, men det var pga. lekkasje. Det var veldig ubehagelig. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #39 Skrevet 19. juni 2011 Hvorfor skal "ting holdes på plass" på natta? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå