Gjest nysgjerrig Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Leste på en nettside at man bør sove med BH hvis man vil unngå hengepupper med årene. Er det noe i dette da? Noen av dere som sover i BH av den grunn?
Gjest Bjørn82 Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Nei jeg sover ikke med BH av den grunnen. ^^
Gjest Leonidene Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Ubehagelig å sove med bh, så det gjør eg sjeldent. Dessuten er det godt å "lufte" de litt etter å ha gått med bh heile dagen 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Leste på en nettside at man bør sove med BH hvis man vil unngå hengepupper med årene. Er det noe i dette da? Noen av dere som sover i BH av den grunn? Ikke av den grunnen, men fordi jeg ikke kan ligge komfortabelt uten. Får ikke sove når ting flyter rundt.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Jeg sover alltid med bh, men ikke av den grunnen. Har bare aldri vendt meg til å sove uten, så da blir den værende på
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Sove med BH? Jeg har aldri tenkt tanken engang. Det hørtes ubehagelig ut. 7
Gjest yojo Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Jeg har hele mitt liv sovet med bh, selv da jeg var tenåring Jeg synes det er mest behagelig å ha den på, gjør det kun derfor.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #8 Skrevet 16. juni 2011 Jeg sover ofte med topp som har innebygd bh, slik uten spiler og greier. Eller en soft cup bh uten spiler eller sømmer. Da ofte med tanke på heng i fremtiden. Tviler på det har så mye å si men.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2011 #9 Skrevet 16. juni 2011 Sover uten helt av meg selv, gidder liksom ikke styret med aa ta den av : p
Gjest Consensio Skrevet 16. juni 2011 #10 Skrevet 16. juni 2011 Uff, nei. Sove med BH gjør jeg ikke. Føler meg helt inneklemt i en BH hele dagen, så om kvelden forsvinner den og jeg får lufta puppa mens jeg ser på TV og i senga. Kan forstå dere som har veldig store pupper da, ikke særlig behagelig når det "flyter" rundt Men jeg tviler sterkt på at det å sove med BH forhindrer hengepupper
Gjest Thessie! Skrevet 16. juni 2011 #11 Skrevet 16. juni 2011 (endret) Har alltid sovet med bh. Har aldri tenkt over det fordi jeg ikke merker at jeg har den på.. Endret 16. juni 2011 av Thessie!
Lady Stardust Skrevet 16. juni 2011 #12 Skrevet 16. juni 2011 Uff, nei. Med en gang jeg er innenfor døra forsvinner sokkene først, og BHen er hakk i hel. Skulle jeg sovet med BHen på hadde jeg blitt sprø. Har dog ikke store sakene, så hengepupper er ikke min største frykt.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #13 Skrevet 16. juni 2011 Det er viktig å bruke spprtsBH når man skal løpe, hoppe, springe og være aktiv. Til vanlig bruk holder det med en god BH. Om natten sover jeg naken, da kroppen har godt av å få litt fri, og man får ikke ehngepupper av å ligge - kun av å sitte, stå og gå osv ... tyngdekraften vet dere. viss noen er redd for hengepupper, anbefaler jeg dere å ha mye protein og fett i kostholdet, da dette er med på å bygge kroppen og å holde huden elastisk og spenstig og fin lenger. Hilsen en dame på 30 uten hengepupper i str. 75C. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #14 Skrevet 16. juni 2011 Jeg sover med sportsbh, det har jeg gjort siden jeg fikk pupper som 11 åring. Har aldri hatt antydning til heng eller noe, men er ikke sikker på at bhn er grunnen. Jeg er 24
Lunivere Skrevet 16. juni 2011 #15 Skrevet 16. juni 2011 Nei, heller hengepupper enn å sove med BH. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb, er å vrenge av meg BH'en. Er mer enn nok å gå med jævelskapet en hel dag, om jeg ikke skal sove med det også. 5
Moscato Skrevet 16. juni 2011 #16 Skrevet 16. juni 2011 Sover uten bh, og går gjerne uten på dagtid også så lenge jeg er hjemme og bare sitter. Har fine, flotte og faste pupper i 65H. HATER å ha på bh når jeg ligger og skal slappe av. Hvis jeg av en eller annen grunn sovner med klær på, så er de uansett av når jeg våkner fordi jeg kler av meg i søvne. Eneste jeg liker å ha på meg er truse. 1
Gjest Raindrops Skrevet 16. juni 2011 #17 Skrevet 16. juni 2011 Nope, jeg tar av meg den tvangstrøya med en gang jeg kommer hjem. Men jeg har så små pupper at tyngdekraften ikke har så mye å jobbe med uansett, så jeg gambler på at de holder seg faste en del år til.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #18 Skrevet 16. juni 2011 Nei, sover uten. Av den enkle grunn at puppene har forskjellig størrelse, og du kan banne på at den klarer å vri seg (tenk lang nattkjole - aldri der den skal være når man våkner) samme hvor stram bhen er.
Gjest Eurodice Skrevet 17. juni 2011 #19 Skrevet 17. juni 2011 Her var det bare snakk om å sove med eller uten bh. Det blir anbefalt av leger å sove uten. Dette kan dere lese om på nettet. Men noe jeg vil anbefale, er å gå naken en times tid hver dag, hvis man har anledning. Huden over hele kroppen har godt av luft. Man kan ha på seg en vid, luftig kaftan eller lignende. Om natten er det best å sove naken hvis man ikke er veldig frossen av seg da . 1
Heisann_hoppsann Skrevet 17. juni 2011 #20 Skrevet 17. juni 2011 (endret) Tror ikke at det har så mye å si om man sover med eller uten bh. Men jeg tror man kan få litt hvis man går helt uten bh hele tiden og løper en del :gjeiper: Endret 17. juni 2011 av Heisann_hoppsann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå