AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #41 Skrevet 27. juni 2011 Her er du trolig inne på noe. Jeg får ofte kred for den "ytterst velskrevne profilen min, de blir blown away" som noen av dem sier, men det er jo ingen garanti for genuin interesse, iom at min er så spisset som den er. Når maskestørrelsen på garnet er i nanomålestokk så sier det seg selv at mange typer fisk tverrvender. Så jeg er enig med deg at det ikke er sikkert at det er selvinnsikten din det er noe muffens med. Men fordelen din (og min) er at oddsen er bra for at det kommer noe ut av det hvis det først er en som biter på kroken. Han vil ikke skape seg og rive seg løs så lett. :gjeiper: Hvor gammel er du, Flanør? Nei, jeg flørter (kanskje) ikke.
Flanør Skrevet 27. juni 2011 #42 Skrevet 27. juni 2011 Hvor gammel er du, Flanør? Nei, jeg flørter (kanskje) ikke. Jeg er i tredveåra Og frøkenen med følehornene ute?
Gjest Cecilia Lind Skrevet 27. juni 2011 #43 Skrevet 27. juni 2011 Jeg er i tredveåra Og frøkenen med følehornene ute? Frøkenen er ca. 40. Men nå sporer vi av tråden her
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #44 Skrevet 29. juni 2011 Og HVORFOR er alle kjekkasene fra Trondheim eller Bergen?? Fortvilet Oslo-jente
Gjest Katten. Skrevet 29. juni 2011 #45 Skrevet 29. juni 2011 Og HVORFOR er alle kjekkasene fra Trondheim eller Bergen?? Fortvilet Oslo-jente Vi er ikke fra Trondheim eller Bergen, vi bare bor der.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #46 Skrevet 29. juni 2011 Og HVORFOR er alle kjekkasene fra Trondheim eller Bergen?? Fortvilet Oslo-jente Fortell meg gjerne hvor du treffer kjekkaser i Bergen... 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #47 Skrevet 30. juni 2011 Ja, hvor er kjekkasene i Bergen? Synes alle er fra Oslo. (bodde i oslo et par år) 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #48 Skrevet 30. juni 2011 Ja, hvor er kjekkasene i Bergen? Synes alle er fra Oslo. (bodde i oslo et par år) De 3 kjekkasene som kommer fra Bergen har jeg møtt i Oslo på utesteder og de har kommet bort til meg og sagt: Deeeeg skal eeeeg haaaa! sjekke kan de...
Steinar40 Skrevet 30. juni 2011 #49 Skrevet 30. juni 2011 De 3 kjekkasene som kommer fra Bergen har jeg møtt i Oslo på utesteder og de har kommet bort til meg og sagt: Deeeeg skal eeeeg haaaa! sjekke kan de... Og det er alt som skal til? Jeg må bare le Men egentlig er det helt tragisk hvor billig det går an å bli.
Gjest Niema Skrevet 30. juni 2011 #50 Skrevet 30. juni 2011 Og det er alt som skal til? Jeg må bare le Men egentlig er det helt tragisk hvor billig det går an å bli. Jeg tror det var ironisk 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #51 Skrevet 30. juni 2011 Og det er alt som skal til? Jeg må bare le Men egentlig er det helt tragisk hvor billig det går an å bli. vel nå sa jeg ikke at de fikk seg noe.. jeg sa bare hva de sa til meg...kan dessverre ikke skryte av at jeg har hoppet til køys med en bergenser...
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #52 Skrevet 30. juni 2011 MEN de 3 bergenserguttene du møtte hadde jo sikkert flyttet til OSLO. ALLE de kjekke guttene som vil noe i livet flytter til OSLO. ;( Og så blir de korte dvergene igjen i Bergen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #53 Skrevet 30. juni 2011 Og så blir de korte dvergene igjen i Bergen. Finnes det lange dverger også? 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #54 Skrevet 30. juni 2011 MEN de 3 bergenserguttene du møtte hadde jo sikkert flyttet til OSLO. ALLE de kjekke guttene som vil noe i livet flytter til OSLO. ;( Og så blir de korte dvergene igjen i Bergen. 1 bodde der 1 var på business 1 var på ferie så da har jeg fått prøvd alle variantene på hvorfor bergenseren er i Oslo... og de var lange dverger alle sammen
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #55 Skrevet 30. juni 2011 Finnes det lange dverger også? Jeg følte for å poengtere at guttene i Bergen er korte. Teskje-metoden!
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #56 Skrevet 30. juni 2011 Er dessverre ikke så mange kjekke, single gutter i Oslo heller. Da gjemmer de seg godt, hvertfall. Men single, søte jenter, det er det masse av...
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #57 Skrevet 1. juli 2011 Jaja, dere skal i det minste være fornøyde med at dere bor i nærheten av oslo, trondheim eller bergen. Prøv å nettdate når du bor i indre huttiheita og har et utvalg på størrelse med et par fotballag, og halvparten av profiltekstene begynner med "hva skal jeg skrive her da?", "jeg vet ikke hva jeg skal skrive" og lignende. Det skal ikke være lett, nei
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #58 Skrevet 1. juli 2011 Jaja, dere skal i det minste være fornøyde med at dere bor i nærheten av oslo, trondheim eller bergen. Prøv å nettdate når du bor i indre huttiheita og har et utvalg på størrelse med et par fotballag, og halvparten av profiltekstene begynner med "hva skal jeg skrive her da?", "jeg vet ikke hva jeg skal skrive" og lignende. Det skal ikke være lett, nei eller når det snakkes om personer som setter inn gamle bilder der de var pene for 10 år siden, men på den siden jeg er så er faktisk personene på bildet 20 år eldre enn profilalder sier... dessuten er alle "oppegående", de som har profiltekst.. ikke bare du som bor i huttiheita...
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #59 Skrevet 2. juli 2011 Jeg blir også skuffa.. jeg har jo bare draget på menn som er 55+ æsj....
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #60 Skrevet 3. juli 2011 haha, føler med dere! singel-frustrasjon:(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå