Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For min del, selvsagt som kvinne bryr jeg meg om profilbildet er fint eller

ikke. Altså alle, absolutt alle velger jo et fint bile av seg selv når de skal vise seg frem eller???

Men når det kommer til å evt date en mann fra ei datingside så er det kun personlighet det går på. Altså som dame med profil på slik ei side så får jeg utallige meldinger pr dag enda jeg ikke har profibile, og beskriver meg selv som rund. Da velger jeg selvsagt de beste tilbudene jeg får? Nytter jo selvsagt ikke om det er en lekker idiot, men når man får mail fra lekre (iflge profilbildet menn) vs stygge menn (profilbildet) velger jeg selvsagt å møte de lekre.

Desverre viser deg seg at de fleste av de er selvgode idioter lell så burde vel kanskje gå for de som er mindre attrakive på profilbildet. Kanskje personligheten de framstiller de har faktisk stemmer for de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke. Altså alle, absolutt alle velger jo et fint bile av seg selv når de skal vise seg frem eller???

Men når det kommer til å evt date en mann fra ei datingside så er det kun personlighet det går på. Altså som dame med profil på slik ei side så får jeg utallige meldinger pr dag enda jeg ikke har profibile, og beskriver meg selv som rund. Da velger jeg selvsagt de beste tilbudene jeg får? Nytter jo selvsagt ikke om det er en lekker idiot, men når man får mail fra lekre (iflge profilbildet menn) vs stygge menn (profilbildet) velger jeg selvsagt å møte de lekre.

Desverre viser deg seg at de fleste av de er selvgode idioter lell så burde vel kanskje gå for de som er mindre attrakive på profilbildet. Kanskje personligheten de framstiller de har faktisk stemmer for de?

De fleste såkalt "lekre" blir ofte selvgode idioter, ja.

De blir ødelagte av for mye oppmerksomhet. Helt ifra barnestadiet. Gjelder like mye for begge kjønn.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg så liksom ikke for meg at fu er en lekkerbisken, Steinar.

• Liker 1
Skrevet

Jeg så liksom ikke for meg at fu er en lekkerbisken, Steinar.

Nei, men der ser du da hvor feil du kan ta ;):ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant min kjære på sukker, men han var bare medlem i to dager før han følte han hadde funnet det han lette etter, nemlig meg! Så de gode tror jeg går fort.

Det har du nok rett i. Ser gjengangerne er de som ikke er " all that".

Skrevet

Må le litt av dette. Pga. mannsoverskuddet kan 3er jenter velge og vrake blant 7er menn. Ikke jentenes feil selvsagt, ikke vår egen heller kanskje. Forholdene bare er slik. Men jeg synes nå på andre menns vegne at de kunne bli en god del mer kravstore da. Jentene slipper for lett unna med ting.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og er på en slik datingside. Voksen (rundt 40), søt, pen, smart og attraktiv. Flere bilder som viser meg i ulike situasjoner. Har en åpen og fin profiltekst som hverken skriker desperat eller hvor jeg har piggene ute og eliminerer menn (selv om jeg selvfølgelig sier noe om ønsker for en fremtidig partner). Likevel; nesten ikke et brev... Flust av besøk, men veldig få som tar kontakt. Jeg er heldigvis ikke passiv, så jeg har tatt kontakt med menn der inne, og ut av det fått noen hyggelige møter.

Dere kvinner som blir neddynget av mail... Jeg fatter det ikke :). Mulig dere er veldig average, at dere virker ufarlige eller promiskiøse eller liksom kvinnen i gata? Har flere venninner på min alder med omtrent samme utgangspunkt som meg, og heller ikke de ser særlig snurten av brev.

Men jeg klager ikke (vil heller være spesiell for et fåtall enn helt grei for mange). Er kun en observasjon og en erfaring :).

Skrevet

Bingo. Og siden hun er av et annet kjønn enn en mann så forsvarer du henne, slik jeg oppfatter det.

Men den eneste som vet svaret er jo henne, derfor vil jeg helst høre fra henne. Takk.

:legrine::kari:

Skrevet

Jeg er kvinne, og er på en slik datingside. Voksen (rundt 40), søt, pen, smart og attraktiv. Flere bilder som viser meg i ulike situasjoner. Har en åpen og fin profiltekst som hverken skriker desperat eller hvor jeg har piggene ute og eliminerer menn (selv om jeg selvfølgelig sier noe om ønsker for en fremtidig partner). Likevel; nesten ikke et brev... Flust av besøk, men veldig få som tar kontakt. Jeg er heldigvis ikke passiv, så jeg har tatt kontakt med menn der inne, og ut av det fått noen hyggelige møter.

Dere kvinner som blir neddynget av mail... Jeg fatter det ikke :). Mulig dere er veldig average, at dere virker ufarlige eller promiskiøse eller liksom kvinnen i gata? Har flere venninner på min alder med omtrent samme utgangspunkt som meg, og heller ikke de ser særlig snurten av brev.

Men jeg klager ikke (vil heller være spesiell for et fåtall enn helt grei for mange). Er kun en observasjon og en erfaring :).

Spesiell for et fåtall?

Du vil ikke være spesiell for en spesiell altså?

AnonymBruker
Skrevet

Spesiell for et fåtall?

Selvfølgelig vil jeg det. Og det var vel det jeg implisitt mente her også. Siden jeg ser meg meget fornøyd med at jeg ikke blir neddynget med brev på slike sider :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Spesiell for et fåtall?

Du er deg selv lik. Kan du ikke si noe fornuftig, må du i hvert fall være kverulerende :sukk: . Jeg skjønner godt hva damen mener, jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er deg selv lik. Kan du ikke si noe fornuftig, må du i hvert fall være kverulerende :sukk: . Jeg skjønner godt hva damen mener, jeg.

Kanskje han flørter med meg? ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Kanskje han flørter med meg? ;)

Det skal du se :fnise: .

Skrevet

Men nå er det gjerne sånn at måten du ser på deg selv ikke alltid sammenfaller med måten andre ser på deg. Så kanskje den profilteksten din ikke er så fin som du vil ha det til, og at det er derfor de ikke skriver til deg selv om de synes du er interessant nok til å avlegge et besøk. Koster mer innsats det vet du. For å si det slik: har du skrevet en god profiltekst vil du skille deg ut blant damene der inne, for er det en ting jeg har erfart så er det at kvinner ikke gidder eller evner å skrive gode profiltekster. Det de kan skrive derimot er: ta kontakt da vel! eller: bare skriv dersom du lurer på noe. Men hva er det å lure på når profilen er tom for info?

Gjest Eurodice
Skrevet

Det de kan skrive derimot er: ta kontakt da vel! eller: bare skriv dersom du lurer på noe. Men hva er det å lure på når profilen er tom for info?

Nå ler jeg høyt. Min erfaring er at mange menn skriver: "Tja, hva skal man skrive her da? Ta kontakt og skriv hvis du lurer på noe."

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men nå er det gjerne sånn at måten du ser på deg selv ikke alltid sammenfaller med måten andre ser på deg. Så kanskje den profilteksten din ikke er så fin som du vil ha det til, og at det er derfor de ikke skriver til deg selv om de synes du er interessant nok til å avlegge et besøk. Koster mer innsats det vet du. For å si det slik: har du skrevet en god profiltekst vil du skille deg ut blant damene der inne, for er det en ting jeg har erfart så er det at kvinner ikke gidder eller evner å skrive gode profiltekster. Det de kan skrive derimot er: ta kontakt da vel! eller: bare skriv dersom du lurer på noe. Men hva er det å lure på når profilen er tom for info?

Mmm. Ser den. Tror jeg skjønner hva du mener her. Min tekst er velformulert og speiler meg som kvinne og menneske. Fordi jeg ønsker å tiltrekke meg en potensiell partner, og på den måten luke ut de som neppe passer for meg. Floksler som du nevner her til slutt er profilteksten min helt fri for :). Så da er jeg vel bare kanskje litt for marginal for menn flest :) For innsatsen fra min side er ikke mangelen her. Ei heller selvinnsikten.

Skrevet

Nå ler jeg høyt. Min erfaring er at mange menn skriver: "Tja, hva skal man skrive her da? Ta kontakt og skriv hvis du lurer på noe."

Hehe, så menn gjør det samme, hva? Ikke overraskende akkurat. Men når jeg leser dette så spør jeg meg selv: hvis ikke du vet det så veit da jaggu ikke jeg. zombier altså..... :filer:

Skrevet

Mmm. Ser den. Tror jeg skjønner hva du mener her. Min tekst er velformulert og speiler meg som kvinne og menneske. Fordi jeg ønsker å tiltrekke meg en potensiell partner, og på den måten luke ut de som neppe passer for meg. Floksler som du nevner her til slutt er profilteksten min helt fri for :). Så da er jeg vel bare kanskje litt for marginal for menn flest :) For innsatsen fra min side er ikke mangelen her. Ei heller selvinnsikten.

Her er du trolig inne på noe. Jeg får ofte kred for den "ytterst velskrevne profilen min, de blir blown away" som noen av dem sier, men det er jo ingen garanti for genuin interesse, iom at min er så spisset som den er. Når maskestørrelsen på garnet er i nanomålestokk så sier det seg selv at mange typer fisk tverrvender. Så jeg er enig med deg at det ikke er sikkert at det er selvinnsikten din det er noe muffens med. Men fordelen din (og min) er at oddsen er bra for at det kommer noe ut av det hvis det først er en som biter på kroken. Han vil ikke skape seg og rive seg løs så lett. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, så menn gjør det samme, hva? Ikke overraskende akkurat. Men når jeg leser dette så spør jeg meg selv: hvis ikke du vet det så veit da jaggu ikke jeg. zombier altså..... :filer:

Bella har helt rett. Profilene til de fleste menn er sørgelige greier... Hvilken kvinne vil ha en mann på 42 som skriver sms-språk??? Eller en mann som "savner ei god, snill og ærlig jente. du må like kos, ellers så har jeg ingen krav. send meg noen ord, da vell!!!!!!!!!!"

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er mange menn av få ord. Jeg har ikke tall på hvor mange meldinger jeg har fått av typen: "Hei sexy", "Ser på bildene av deg, å, du er så sexy", "Jeg har lyst til å p*** deg".

Som hun som startet dette emnet, har jeg også en velformulert profiltekst og alminnelige, ikke utfordrende bilder. Jeg svarer selvsagt ikke på slike henvendelser.

Nå sporer jeg av tråden, var ikke meningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...