AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg blir så skuffa!! Ut fra førsteinntrykket er det svært mange menn der inne jeg finner attraktive ut fra profilbildet, men så åpner man albumet og mannen er jo ikke til å kjenne igjen! Jeg skjønner at man vil tiltrekke folk ved å bruke best mulig bilde altså, men fallhøyden blir desto større når han ikke ser sånn ut i det hele tatt... Blæh!! 5
Ziegel Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Wow, så utrolig overfladisk sagt... Uhm, nei? Hun forteller jo bare om hvordan folk driter seg ut ved å legge ut profilbilder som egentlig ikke gjenspeller ens ekte utseende. Er bare skikkelig lame, og de vinner absolutt ingenting på det. De som de snakker med finner det jo relativt fort ut uansett. Hvorfor ikke være ærlig fra det get go? 1
makkapakka Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Jeg er nå veldig glad jeg for alle menn som legger ut bilder av seg selv så jeg slipper å lure på hvilken "hulk" jeg ev. kom til å snakke med. Dessuten får jeg en oversikt over "utseende" til de som sitter på nettet.. Det har forresten ikke fristet meg til å gå lenger enn å bare kikke på bilder og profiler.. og jeg er dessverre ikke imponert ennå.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #6 Skrevet 18. juni 2011 Det samme kan sies om svært mange kvinner på sukker og andre datingsider. De bruker det flotteste og minst avslørende bildet på profilen, og når en går nærmere inn så viser det seg at det første bildet ikke er representativt for hvordan hun egentlig ser ut. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Det samme kan sies om svært mange kvinner på sukker og andre datingsider. De bruker det flotteste og minst avslørende bildet på profilen, og når en går nærmere inn så viser det seg at det første bildet ikke er representativt for hvordan hun egentlig ser ut. Klart det går helt sikkert begge veier. Ihvertfall utrolig meningsløst. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #8 Skrevet 25. juni 2011 enda verre er det med dem man møter som ikke er som de ser ut på bildene, webcam osv. de skjuler det stygge ved dem. hva er vitsen?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #9 Skrevet 25. juni 2011 Jeg hørte om ei kvinne som hadde møtt en kjekk kar på en dating-side. Så de bestemte seg for å treffes i virkeligheten. Han kom til byen hennes med toget og der sto hun med printet bilde av han og så og så etter han. Så kom det bort en vilt fremmed kar og hilste på henne og sa han var han som hun hadde ventet på. Hun så på bildet og det var slettes ikke han på det bildet. "Nei, du skjønner det bildet, jeg tenkte du ville ha et bilde av en kjekk kar i stedet...". Han fikk ta første tog hjem igjen... Når det gjelder nett-dating som har jeg gitt det opp. Det finnes massevis av flotte og fine mennesker, og det finnes mange som skriver gode profil-beskrivelser om seg selv. Men jaggu hjelper det lite på å si noe om hvordan en person er! Og det å skrive med person etter person for å finne noen man har en del til felles med føles helt... dødfødt. Man bruker så mye energi bare på å finne ut av at det ikke kan bli mer enn vennskap. Og så føles det så "presset". Det å skrive litt frem og tilbake, for man vet hva begge tenker hele tiden. Jeg har gitt opp nett-dating. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #10 Skrevet 25. juni 2011 Jeg fant min kjære på sukker, men han var bare medlem i to dager før han følte han hadde funnet det han lette etter, nemlig meg! Så de gode tror jeg går fort.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #11 Skrevet 25. juni 2011 Jeg fant min kjære på sukker, men han var bare medlem i to dager før han følte han hadde funnet det han lette etter, nemlig meg! Så de gode tror jeg går fort. Med "de gode" sikter du til deg selv, selvfølgelig? 1
Kosemose Skrevet 25. juni 2011 #12 Skrevet 25. juni 2011 Med "de gode" sikter du til deg selv, selvfølgelig? Tror hun sikter til kjæresten sin som kun var registrert to dager før han traff henne. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #13 Skrevet 25. juni 2011 Tror hun sikter til kjæresten sin som kun var registrert to dager før han traff henne. Jeg skjønner du vil forsvare henne. Men... jeg vil gjerne høre fra henne hva hun mente? For jeg tror hun mente noe annet enn du tror hun mente. Men det er bare hun som vet...
venus_ Skrevet 25. juni 2011 #14 Skrevet 25. juni 2011 Jeg skjønner du vil forsvare henne. Men... jeg vil gjerne høre fra henne hva hun mente? For jeg tror hun mente noe annet enn du tror hun mente. Men det er bare hun som vet... Hun mente nok kjæresten siden hun spesifiserte at han hadde vært der i bare to dager..
Kosemose Skrevet 25. juni 2011 #15 Skrevet 25. juni 2011 Jeg skjønner du vil forsvare henne. Men... jeg vil gjerne høre fra henne hva hun mente? For jeg tror hun mente noe annet enn du tror hun mente. Men det er bare hun som vet... Forsvare? Er det en konflikt på gang? Jeg tenkte jeg skulle være hjelpsom siden du ikke forsto. Kan virkelig ikke se at det kan være andre måter å tolke utsagnet hennes på? Men du mener kanskje at hun er blant disse selvgode damene som går rundt og liksom tror de er noe, eller at de kan tilføre noen noe? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #17 Skrevet 25. juni 2011 Forsvare? Er det en konflikt på gang? Jeg tenkte jeg skulle være hjelpsom siden du ikke forsto. Kan virkelig ikke se at det kan være andre måter å tolke utsagnet hennes på? Men du mener kanskje at hun er blant disse selvgode damene som går rundt og liksom tror de er noe, eller at de kan tilføre noen noe? Bingo. Og siden hun er av et annet kjønn enn en mann så forsvarer du henne, slik jeg oppfatter det. Men den eneste som vet svaret er jo henne, derfor vil jeg helst høre fra henne. Takk.
Gjest -J- Skrevet 25. juni 2011 #18 Skrevet 25. juni 2011 Er det noen virkelige pene jenter som benytter seg av disse nettdating sidene? Jeg har aldri benyttet meg av det og aldri vurdert det, men kunne kanskje tenke meg å prøve det til høsten Uansett, jeg er også litt redd for dette med uærlige profilbilder, selv om det ikke burde være et problem om det ligger mange bilder ute. Så sant det ikke er GAMLE bilder da. På gode gamle blink snublet jeg en gang over en helt fantastisk dame (trodde jeg)! Jeg hadde allerede begynt å formulere min første melding og fantaserte om å ta henne bakfra, da jeg plutselig så hvem det var på et bilde som var litt mer avslørende. Dette var ei jente jeg kjenner til IRL og hun er IKKE vakker Den opplevelsen gav meg respekt for illusjonen et bilde kan skape og det uten photoshop 1
Gjest Katten. Skrevet 26. juni 2011 #19 Skrevet 26. juni 2011 Sånn er livet i nettdatings-verdenen...
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #20 Skrevet 26. juni 2011 For min del, selvsagt som kvinne bryr jeg meg om profilbildet er fint eller ikke. Altså alle, absolutt alle velger jo et fint bile av seg selv når de skal vise seg frem eller??? Men når det kommer til å evt date en mann fra ei datingside så er det kun personlighet det går på. Altså som dame med profil på slik ei side så får jeg utallige meldinger pr dag enda jeg ikke har profibile, og beskriver meg selv som rund. Da velger jeg selvsagt de beste tilbudene jeg får? Nytter jo selvsagt ikke om det er en lekker idiot, men når man får mail fra lekre (iflge profilbildet menn) vs stygge menn (profilbildet) velger jeg selvsagt å møte de lekre. Desverre viser deg seg at de fleste av de er selvgode idioter lell så burde vel kanskje gå for de som er mindre attrakive på profilbildet. Kanskje personligheten de framstiller de har faktisk stemmer for de? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå