Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det verste må være å kjøre på sjøen, med barn/andre folk i bilen. Ikke få opp døren og langsomt drukne.

Jeg har også lest at drukning ikke er så ille, for man besvimer ganske fort. Men jeg syns det å besvime er ganske ubehagelig også jeg.

Her en natt drømte jeg at jeg var i en heis som plutselig falt ned, jeg ble rett og slett gruset. Ganske ubehagelig drøm ja.

Å bli spist av et dyr, hai eller lignende.

Off jeg vil helst ikke dø enda, har ikke tid :popcorn:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det verste hadde vært hvis jeg og barna mine hadde blitt kidnappet av en ond og sadistisk person, og ble satt i hvert vårt bur et sted ingen kunne finne oss. Hvis jeg måtte se og høre på at han torturerte og drepte to av barna, før han gjorde det sammme med meg, og et av barna var igjen sammen med denne sadistiske personen etter jeg var død. Jeg er mest redd for menneskelig ondskap. Har selv opplevd å bli fysisk mishandlet, men det er enda verre å se noen jeg er glad i bli fysisk mishandlet. Jeg ble en gang stengt ute i bare trusa på vinteren mens jeg måtte se hunden min bli mishandlet gjennom vinduet i døra. Det var verre enn å bli mishandlet selv. Jeg kunne ikke rømme derfra for barna mine var inni huset. Hvis jeg rømte kunne det gått utover dem.

Jeg håper jeg dør av kreft, hvis jeg hele sykdomsperioden kan få god smertelindring og symptomlindring, og dormicum når smerter og plagsomme symptomer ikke lenger kan behandles på annen måte. Jeg håper jeg kan ende livet mitt på en lindrende enhet med kompetente leger og sykepleiere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...