AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Inspirert av serien 1000 ways to die lager jeg dette emnet. Hvilken måte kunne du ikke tenke deg å dø på? Personlig vil jeg helst ikke dø av å bli innestengt et sted =P
Gjest Pzzt Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Værste måten noen kunne drept meg på er å låse meg i en gjennomsiktig boks hvor jeg akkurat fikk plass, med mange 1cm store hull, for å kastet meg på sjøen. Jeg har klaustrofobi og er livredd for å drukne (går alltid der jeg kan stå)
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Jeg vil ikke bli kvelt på noen som helst måte eller få hjerneslag. Har alltid forestilt meg at hjerneslag er så mye vondere enn alt annet.. En måte jeg derimot kunne ønsket var å bli skutt (dersom jeg ikke tenker over at jeg faktisk blir myrdet..) Vet ikke hvorfor, men har alltid tenkt at det må være den måten jeg helst ville bli myrdet på.. Syke tanker, kanskje
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Tror jeg må si alt som innebarer smerte. Torturert til døde, spesielt over lang tid må jeg kanskje si er det verste. Nei, dette var vanskelig.
Gjest HLHD Skrevet 15. juni 2011 #8 Skrevet 15. juni 2011 Slår meg på levende begravd - jeg får panikk bare av å tenke på det. Eller dø i rulletrapp, det får jeg også litt panikk av.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. juni 2011 #10 Skrevet 15. juni 2011 Alt der jeg ikke dør øyeblikkelig/etter kort tid. Type brenning, drukning, innestengt i lite bur.... Nei takk! Jeg håper jeg også slipper å dø en langvarig og smertefull død.
Gjest navnelapp Skrevet 15. juni 2011 #11 Skrevet 15. juni 2011 Eg hadde ei grandtante som døydde av ALS. Det er det verste eg kunne tenke meg. Langsam kveling over mange år, all verdens hjelpemiddel for å klare seg i kvardagen, ikkje muskelstyrke nok til å løfte ein finger. Nei takk.
Xaphan Skrevet 15. juni 2011 #12 Skrevet 15. juni 2011 Det første som faller meg inn er drukning/kveling (hater å ikke ha kontroll på pusten min, får helt panikk bare noen holder meg for nesa), men det finnes helt sikkert værre måter å dø på.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 15. juni 2011 #14 Skrevet 15. juni 2011 Det virker vondt å bli brent...auu. Jeg tror jeg har lest at å drukne ikke er særlig vondt egentlig ? Men uansett, så drømmer jeg ofte om at jeg havner i vannet. Som regel sitter jeg i en bil som kjører ut i vannet, en gang kjørte den ned en høy bro. Jeg vil ikke oppleve dette, uansett om det ikke er vondt eller om det er vondt, det kan ikke være deilig å være fanget under vannet, og hvertfall ikke i en bil som fyller seg opp med vann. Jeg vil heller ikke bli kutta opp. Først fingerene, så armen, så bena, ørene, nesen osv. Aauu, herregud. Jeg kan ikke si det frister å få kreft eller noen andre sykdommer. Også så klart, bli spist av en hai. De beistene skulle vært utrydda ( sorry) tenk å våkne opp mit ute på havet med masse haier rundt. Eller krokodiller.
Gjest Little princess Skrevet 15. juni 2011 #16 Skrevet 15. juni 2011 (endret) Haha! Elsker tråden! Jeg har klaustrofobi, så tanken på å bli låst inne (eller murt inne slik de gjør i An interview with a vampire!) gjør slik at jeg får frysninger og pustebesvær. Syntes også det virker helt forjævlig å bli knivstukket gjentatte ganger.. Gud så vondt. Endret 15. juni 2011 av Little princess
Lunivere Skrevet 15. juni 2011 #17 Skrevet 15. juni 2011 Å bli levende begravd er numero uno på min liste. Ellers er å brenne inne, bli torturert, kreft... Uff, nei! Jeg håper jeg dør raskt og dramatisk (attentionwhore selv i døden ).
Gjest Heloise Skrevet 15. juni 2011 #18 Skrevet 15. juni 2011 I en Saw-liknende greie, flykræsj, buss/bil/hva som helst i vannet... What not. Jeg er ikke spesielt overlykkelig over døden i det hele tatt.
LilleLola Skrevet 15. juni 2011 #19 Skrevet 15. juni 2011 Å bli kilt til døde må være min.. Hater å bli kilt, er rene torturen for meg.
Mann 42 Skrevet 16. juni 2011 #20 Skrevet 16. juni 2011 Alt som går langsomt og smertefullt for seg. Tortur helt på topp. Dernest kommer brannskader og drukning. I den rekkefølgen. Det jeg ville foretrekke, er et massivt hjerneslag mens jeg hadde det riktig hyggelig. Du vet, bare kollapse uten forvarsel og dø uten å komme til bevissthet. Evt en rask og voldelig død i en ulykke eller lignende. Min erfaring med store skader, er at man merker ikke så mye til dem før det har gått noen sekunder. Jeg har vært utsatt for noen moderate skader i min tid, og uten unntak har det foregått slik at jeg har hørt beinet knekke, eller rivning i en sene eller et ledd, eller sett blodet renne fra et stygt sår. Kjenner ingen smerte, men den første tanken er "Dette kommer til å gjøre noe inn i helvete vondt om noen sekunder". Og det gjør det jo. Men om skaden er så massiv at man dør raskt, så slipper man jo billig. Smertemessig sett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå