Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å bli levende begravd, falle ned i død (altså, falle ned fra et fjell eksempel), flykræsj (!!!), brenne inne.. Uff æsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drukne er ikke så ille som folk tror. Har nesten (tydeligvis) gjort det en gang.

Det verste må være levende begravd, tortur og dø av brannskader.

Skrevet

Brenne ihjel :tristbla:

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg tror jeg ville foretrukket langsomt og smertefullt foran håpløst.

Feks Air France - der de styrtet ukontrollert i flere minutter rett i døden. Vissheten om at der ikke er noen vei utenom. Som noen andre nevnte, å drukne i en synkende boks med hull i på havet. Alle slike håpløse situasjoner ville føltes helt grusomt.

Da foretrekker jeg sykdom over lengre tid eller tortur, da kan jeg beholde stahet, raseri og håpet om at det kan løse seg.

Det å dø er jo ingenting (tror jeg). Det er liksom bare slutt. Så for meg er dette spørsmålet et spørsmål om det mentale som leder deg dit. Jeg har taklet langvarig smerte før og angstsituasjoner. Jeg kunne nok taklet tortur også, uten å vite det helt sikkert. Det spørs hvorfor. En SAW-situasjon hadde tatt knekken på meg, men tortur med en grunn, der jeg også hadde en grunn for å kjempe hadde jeg taklet bedre.

Så. Gi meg et gresstrå å klamre meg til så kan jeg dø på hvilken som helst måte. :P

• Liker 1
Gjest MrsTux
Skrevet

Alt som tar lagt tid - samtidig som jeg vet at jeg skal dø. Ved flystyrt, brann og drukning innbiller jeg meg at døden kommer ganske fort, og det er å foretrekke fremfor f. eks. å bli innestengt eller lenket fast og forlatt for å sulte ihjel.

Skrevet

Blitt torturert.

Blitt tatt av snøskred og bare ligge der til jeg fryser ihjel.

Blitt brent.

Noe sånt som å sitte fast et sted og det ikke kommer hjelp.

Gjest Bjørn82
Skrevet

Å dø av en kjøttetende bakterie.

Å dø av ebola

Å dø av tørst

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Alt der jeg ikke dør øyeblikkelig/etter kort tid. Type brenning, drukning, innestengt i lite bur.... Nei takk! Jeg håper jeg også slipper å dø en langvarig og smertefull død.

signerer denne raggsokk!

synes du det ikke er rart at vi ikke er suuuperredd for døden?

det er trossalt ganske mange hver dag som druker, brenner inne, blir sakte men sikkert knivstukket ihjel og blør ihjel...

...men, det er jo ingen som har angst og noia og slikt for å dø?

edit; men må tilføye at min aller største frykt er å falle ned fra en høyde som ikke er høy nok til at jeg besvimer før jeg treffer bakken- men at når jeg treffer bakken er jeg så forslått at jeg blær ihjel invendig og har masse knekte bein i kroppen... :sjokkbla:

Endret av NozMonster
Skrevet

Hm...det får meg til å tenke på en av disse Saw filmene. To menn blir stengt inne på et gammelt, offentlig toalett. Lenket fast til hver sin do.

Kun en av de har muligheten til å komme seg derifra, han skjærer av seg foten som er lenket fast.

Den andre mannen må dermed sulte ihjel, etter å ha drukket opp det som eventuelt er igjen av vann i doskåla...

Nei, levende begravd må være det verste, eller korsfestelse opp-ned.

Skrevet

En hvilken som helst død hvor jeg er bevisst til siste sekund. Og hvor jeg ikke ønsker/er klar for det selv.

Skrevet

Noen binder fast noe skikkelig tungt til foten din, og kaster deg på sjøen. Du synker bare mer og mer og til slutt drukner du.

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha sett div. CSI episoder o.l så har jeg mange måter jeg ikke ønsker å dø på!

Men det verste må være at noen jager meg, for å drepe meg ved kvelning eller knivstikking. Tenk den redselen, å herregud!

Tortur høres heller ikke så veldig fristende ut.

Eller å brenne ihjel.

Skrevet

kan ikke helt skjønne de som velger flykræsj! Hvis man har muligheten å forberede seg en times tid, å ringe og forsone seg meg kjente og kjære tror jeg dette kunne vært en helt ok måte og dø på!

(Hvis man først skal få en "utradisjonell" død)

Skrevet

Jeg vil dø ved henrettelse "death by snoo snoo"

• Liker 1
Skrevet (endret)

-Jeg vil dø ved henrettelse "death by snoo snoo"

Utrolig bra,Inx. :skratte:

Selv er jeg mest redd for langvarig sykdom med mye smerte og sakte avstenging av forskjellige kroppslige funksjoner, i relativ ung alder. :tristbla:

Endret av fjærestein
Gjest Cosette
Skrevet

Kuttet opp i biter, flådd, spist levende eller noe annet groteskt hadde selvsagt vært det aller verste. Samt grufulle sykdommer hvor man dør langsomt..

Jeg glemmer for øvrig aldri en drøm jeg hadde. Jeg var journalist eller privatdetektiv eller noe, i alle fall skulle jeg undersøke en gammel, gudsforlatt fabrikkbygning langt uti gokk hvor det var tydelig at ingen hadde satt sin fot på mange år. For å komme opp i annen etasje måtte jeg ta en heis som var gammel og skranglete og stoppet midt mellom etasjene med dørene lukket. Uansett hvilke knapper jeg trykket på ville den ikke rikke seg, så jeg var innestengt. I tillegg hadde jeg ikke dekning på telefonen, og jeg hadde ikke fortalt noen hvor jeg skulle. Det gikk sakte men sikkert opp for meg at i denne heisen skulle jeg sitte i mange dager, før jeg kom til å tørste ihjel.. Det var en helt forferdelig følelse. Så jeg tror å sitte fast eller innestengt uten noe håp for å reddes må være en av de verste måtene jeg kunne forlatt dette livet.

Gjest HunterLady
Skrevet

Å bli utsatt for tortur over lengre tid, sakte og smertefull død som samtidig ydmyker meg og blottlegger meg.

Sånn som den saken som var i Stavanger om han funksjonshemma som blei torturert i over 2 uker før han døde, og som retten sier ble utsatt for umenneskelige smerter i de ukene det foregikk. Stakkars fyr. Tenk at mennesker kan pine andre på den måten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bli sengeliggende og hjelpeløs og dø en sakte og pinfull død. Det har jeg sett på nært hold og er ingenting jeg ønsker meg. Jeg skal dø med skoene på!

Gjest Bjørn82
Skrevet

Men jeg ville heller valgt å dø på alle de beskrevne måtene her

enn å overlever mine barn og kone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...