Gå til innhold

sliter med å gå ned de siste 3 kg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått ned 5 kg siden påsken, og vil ned 3 kg til før jeg er fornøyd. Problemet er at jeg ikke går ned!! Har trent hardere ,spist sunnere og mindre.. Men kiloene blir der de blir. Jeg har minsket fettprosenten, men de 3 kg ekstra hadde betydd mye for selvbildet mitt. Råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de har blitt til muskler? Er klærne løsere? Hvis du hardt prøver å trene vekk 3 kg til, kan det i allefall hende de er blitt til muskler innen det. Prøv heller målebånd fremfor vekt =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de har blitt til muskler? Er klærne løsere? Hvis du hardt prøver å trene vekk 3 kg til, kan det i allefall hende de er blitt til muskler innen det. Prøv heller målebånd fremfor vekt =)

Måler meg hver uke, men målene er de samme :( Det er som alt har stoppet opp

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste kiloene er super vanskelige å gå ned. Mye lettere å gå ned de første usunne 15 enn de siste 3. Hvis jeg kan gjette, så tror at kroppen din tror den er sunn, at du er normalvektig, har sunt blodtrykk osv, og at disse kiloene er rett og slett 'vanity pounds'.

Tips:

kutt drastisk ned på salt i kosten. Salt binder vann og kan gi deg en følelse av å være oppblåst.

Ikke ha for lavt kalori underskudd. Ikke mer enn 500 kalorier om dagen for de siste kiloene.

Kutt ut alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...